Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Een zaak beginnen

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Zera the mant
Anime Forum Lid

Zera the mant's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2015 @ 07:32
Met quote antwoorden

Hallo ja ik ben er weer na lange tijd... ik zat zelf te denken om een zaak te beginnen iets met anime. Ik weet uberhaupt niet of deze forum nog actief is... maar ik geloof wel dat er een hele markt open staat en we misschien iets creatiefs/leuks kunnen bedenken.

I will send you to the next world with this big bang kamehameha time 100 !
Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2015 @ 08:54
Met quote antwoorden

Mooi man

fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2015 @ 11:37
Met quote antwoorden

Ik heb wel een zaakje voor je, als je begrijpt wat ik bedoel.

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2015 @ 12:12
Met quote antwoorden

Ik begrijp niet wat je bedoelt...

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2015 @ 12:21
Met quote antwoorden

Je wil een zaak beginnen om anime spullen te verkopen ? Ik weet niet of dat in Nederland wel zo handig is. Word er nog wel veel anime gekeken in Nederland ? Aangezien er 0 anime op tv is.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2015 @ 22:49
Met quote antwoorden

Met enkel anime en manga in je zaak overleef je het sowieso niet, daarvoor is de markt te klein in Nederland. Om een kans te maken moet je uitbreiden met films, comics en/of games,...

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Zera the mant
Anime Forum Lid

Zera the mant's avatar
Standaard geplaatst op 07 juli 2015 @ 06:04
Met quote antwoorden

Het klopt, anime is tegenwoordig wel lastig voorral op tv er nauwlijks nog van op tv is...
Maar ik zie het ook bij de opkomende generaties en genoeg jongeren zijn die et nog checken zoals naruto..

Het hoeft niet perse een zaak te zijn of een webshop.. nationaal of internationaal...
of iets wat wij kunnen ondernemen...

Ik heb zelf wel een beetje vermogen, mensen die zelf creatief zijn of zakcentje hebben of graag willen ondernemen.. geen probleem stuur me een pb om een prachtige concept te samenstellen..

I will send you to the next world with this big bang kamehameha time 100 !
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 07 juli 2015 @ 11:07
Met quote antwoorden

Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dit een realistisch plan is. Archonia, bookdepository en Amazon/Ebay domineren de markt en ik denk dat een start-up eigenlijk totaal geen kans maakt om met hen te concurreren. Niet alleen hebben ze hele lage prijzen omdat ze groot in kunnen kopen, ook verzendkosten zijn vrijwel niet bestaand.
De mensen die wat meer niche producten zoeken, importeren sowieso alles al via sites als amiami en ook zij hebben dus geen baat bij een nieuweling.
En inderdaad, Nederland is eigenlijk te klein voor dit soort dingen. De enige manier waarop ik in ieder geval anime/manga tegen kom naast cons, is als klein hoekje in een al bestaande (strip)boekenzaak; een pure anime/manga zaak houdt het simpelweg niet vol.

Ik bewonder je enthousiasme, maar ik ben heel erg bang dat dit weggegooid geld zou zijn. De enige manier waarop dit enigszins rendabel zou zijn, is als je het voor elkaar krijgt een super origineel idee voor een hele specifieke niche op poten te zetten, maar ook dat lijkt me zeer riskant en van korte duur.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten