Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Fakemon
Deze pagina opnieuw laden Nimoku's Sprite Cipot #5

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Num
Xzibit

Num's avatar
Standaard geplaatst op 06 augustus 2012 @ 01:43
Met quote antwoorden

De outline is perfect, misschien op een paar dingetjes na, maar kan ik niet zo vinden.

Voor de rest vind ik je shading iets minder, vergeleken met je andere sprites, maar deze vind ik zelf ook erg mooi.

Doet me denken aan Kangaskhan.

Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 06 augustus 2012 @ 09:38
Met quote antwoorden

Hm, je ziet wel dat je het een tijdje niet meer gedaan hebt. Het is dat je zei dat je de shading nog gaat aanpassen, want op sommige plaatsen is dit zwaar beneden jouw gebruikelijke niveau. Er lijkt ook iets mis te zijn met de bovenarm van zijn voorpoot, waardoor het lijkt alsof hij krom loopt. Zoiets: ( ( Verder heb ik het idee dat we iets meer zouden moeten zien van zijn achterste poot, maarja, daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Zijn (voor hem) linker achterpoot lijkt wat raar verdraaid te zijn, want doordat zijn nagels zoveel naar links wijzen, lijkt het alsof hij met zijn voeten naar binnen gekeerd staat.
Simpel ontwerp, maar zeker qua pose goed uitgewerkt. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 06 augustus 2012 @ 11:42
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Morris Bekijk bericht
Hm, je ziet wel dat je het een tijdje niet meer gedaan hebt. Het is dat je zei dat je de shading nog gaat aanpassen, want op sommige plaatsen is dit zwaar beneden jouw gebruikelijke niveau. Er lijkt ook iets mis te zijn met de bovenarm van zijn voorpoot, waardoor het lijkt alsof hij krom loopt. Zoiets: ( ( Verder heb ik het idee dat we iets meer zouden moeten zien van zijn achterste poot, maarja, daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Zijn (voor hem) linker achterpoot lijkt wat raar verdraaid te zijn, want doordat zijn nagels zoveel naar links wijzen, lijkt het alsof hij met zijn voeten naar binnen gekeerd staat.
Simpel ontwerp, maar zeker qua pose goed uitgewerkt. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
Bedankt voor je input Morris. Ik zal eens kijken of ik het hier en daar wat kan aanpassen.

[ Laatst gewijzigd door Nimoku; 07 augustus 2012 om 19:06 ]

Kijk eens op mijn Youtube Pagina
Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2012 @ 19:06
Met quote antwoorden

Done, maar welke versie vinden jullie beter, enig bijkomend advies zou fijn zijn
of

Num
Xzibit

Num's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2012 @ 20:35
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Nimoku Bekijk bericht
Done, maar welke versie vinden jullie beter, enig bijkomend advies zou fijn zijn
http://i46.tinypic.com/2rwqjxk.png of http://i46.tinypic.com/e64rcz.png
Staart van de 2e is beter.

Valor
Ava made by Don Cordero

Valor's avatar
Standaard geplaatst op 09 november 2012 @ 14:41
Met quote antwoorden

Niemand kent mij nog maar idc. Anyway, ontopic. Ik heb even je topic doorgekeken en het is wel duidelijk waarom jij nog altijd gezien wordt als een van de betere spriters hier. Ik heb nog wel wat aan te merken op je laatste sprite, ik vind de hoorns er daar wat plat uitzien, en dan heb ik het met name over de achterste. Misschien dat je die wat hoger kunt plaatsen, want nu lijkt het alsof hij schuin achter de voorste zit imo. Dat is dan ook wel het enige wat ik erop aan te merken heb.

Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 09 maart 2014 @ 04:33
Met quote antwoorden

Holy shit, dit subfora is dood, net zoals dit topic. Anyways. Probeer een beetje terug in spriting te geraken naast traditional drawing, digital painting en 3D werk.

WIP Littlefoot van Land before Time. Dit is gewoon een snelle sketch, ge deze verder uitwerken over de week en daarna terug es met fakemon beginnen.
Excuses voor breaking dem rulez.

renzooshawottfan
Hellow

renzooshawottfan's avatar
Standaard geplaatst op 01 juli 2014 @ 15:00
Met quote antwoorden

kan iemand een andere evolutie voor oshawott maken of een waterwolf pokemon

Why Are You Reading This
Antwoord

Onderwerptools
Weergave