Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Sport
Deze pagina opnieuw laden Tour de France 2012

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 22 juli 2012 @ 12:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door SonDaan Bekijk bericht
Net zoals 2 jaar geleden. Lijkt me zowat het hoogst haalbare voor hem.
Na uitsluiting van Contador inderdaad hetzelfde als twee jaar geleden. Ik weet niet of het het hoogst haalbare is voor hem, hoor. Je kan altijd werken aan je tijdrit en aan je klimmerscapaciteiten. Als hij blijft werken en trainen met dezelfde spirit als nu zie ik hem ooit wel eens een grote ronde winnen.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 22 juli 2012 @ 13:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cobpyth Bekijk bericht
Na uitsluiting van Contador inderdaad hetzelfde als twee jaar geleden. Ik weet niet of het het hoogst haalbare is voor hem, hoor. Je kan altijd werken aan je tijdrit en aan je klimmerscapaciteiten. Als hij blijft werken en trainen met dezelfde spirit als nu zie ik hem ooit wel eens een grote ronde winnen.
Een grote ronde. Maar niet de Tour. Ik weet niet of hij zelfs een Giro of Vuelta kan winnen. Hij wordt er niet jonger op. Podium in Giro of Vuelta, ja. Winnen... Da's altijd iets moeilijker.

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2012 @ 08:18
Met quote antwoorden

Volgend jaar kan het alleen maar mooier worden met Andy Schleck en Contador erbij. Misschien ook nog iemand als Joaquim Rodriguez. En wie weet kunnen de Nederlanders dan wel iets uithalen, als ze overeind blijven...

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten