Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Seks Topic #65

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2013 @ 20:38
Met quote antwoorden

Gast, ga haar masseren ofzo. Begin bij d'r schouders, kriebel n beetje aan d'r oren, knijp zachtjes in haar tieten en ga zo maar door. Als ze er dan nog geen zin in krijgt zit er iets niet goed...

kaz35
Just Ask. Maybe I Anwser

kaz35's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2013 @ 20:45
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackthunder Bekijk bericht
Komt het misschien omdat jij zelf snel een orgasme hebt en zij niet, waardoor ze misschien voor haar climax al stopt omdat jij er geen zin meer in hebt? Waardoor het voor haar het er niet leuker op wordt.
Oke, bedankt.Hoop dat het helpt! En ik denk dat ik best snel een orgasme heb. Hoe kan dat dan?

99%of all teenagers would cru of they saw Justin bieber standing on a ledge of ŕ building Aboutaleb to jump. If you belong to one percent That. Is sitting there with popcorn and 3D glasses screamin ;DO A BACKFLIP, post this text
Blackthunder
Blaziken

Blackthunder's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2013 @ 20:48
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door kaz35 Bekijk bericht
Oke, bedankt.Hoop dat het helpt! En ik denk dat ik best snel een orgasme heb. Hoe kan dat dan?
Gewoon uitstellen, niks met je eigen zaakje doen maar haar een beetje meer verwennen, desnoods met speelgoed ^^. Zodra zij dan een orgasme heeft gehad, wat meestal wel fijn is voor vrouwen (dacht ik?), dan gaat zij het misschien ook wat leuker vinden.

kaz35
Just Ask. Maybe I Anwser

kaz35's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2013 @ 20:50
Met quote antwoorden

Dat doe ik meestal ook wel. Laat haar eerst een orgasme krijgen, en dan doen we het. Vind ze ook wel fijner, Maar het probleem is dat ze het weinig wil. Maarhebnu wat tips gekregen. Heeft masageolie meer effect?

99%of all teenagers would cru of they saw Justin bieber standing on a ledge of ŕ building Aboutaleb to jump. If you belong to one percent That. Is sitting there with popcorn and 3D glasses screamin ;DO A BACKFLIP, post this text
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2013 @ 22:58
Met quote antwoorden

Probeer het? Geen meid is hetzelfde.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2013 @ 00:41
Met quote antwoorden

Quote:
Moet ze wel eerst in de mood komen niet? En ze is daar niet zo gek op. Als ik denk waar jij het over hebt ;p
Als je vriendin 'niet gek is' op gebeft worden, dan doe je het niet goed.

Life is a perception of your own reality.
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2013 @ 09:17
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gođafoss Bekijk bericht
Hey, niet iedereen is hetzelfde.

Anyways, praten is toch stap 1 n.n.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Freezee
#rekt

Freezee's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2013 @ 10:00
Met quote antwoorden

Quote:
Dat doe ik meestal ook wel. Laat haar eerst een orgasme krijgen, en dan doen we het. Vind ze ook wel fijner, Maar het probleem is dat ze het weinig wil. Maarhebnu wat tips gekregen. Heeft masageolie meer effect?
Daar zit misschien je probleem. Sommige vrouwen kunnen meerdere keren achter elkaar, maar de meesten hebben nadat ze komen dat ze overgevoelig worden. Als je haar eerst een orgasme laat krijgen en dan binnen gaat vroeten, dan wordt het weer droog.

Wat ik je aanraad is haar wel goed te verwennen.. maar toch iets spannends over te laten. Waar je meestal aan een vrouw kan merken dat ze opgewonden is o.a. knuffelig, harde tepels e.d.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gođafoss Bekijk bericht
En dat.

Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2013 @ 10:54
Met quote antwoorden

Niet iedereen heeft een torenhoog libido. In dat geval moet je er eigenlijk maar mee leren leven. Klinkt hard, maar het is niet anders.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2013 @ 13:04
Met quote antwoorden

Sommigen (zowel vrouwen als mannen) hebben nu eenmaal minder behoefte aan lichamelijk contact.

Dit kan echter ook een bepaalde reden hebben. Misschien heeft ze niet zoveel zin, omdat ze zich tijdens de seks op één of andere manier onzeker voelt (over haar lichaam)? Ik denk dus dat je haar best gewoon zoveel mogelijk complimentjes geeft en haar erg mooi laat voelen. Mooie en zelfzekere mensen hebben namelijk over het algemeen meer zin in seks en om zichzelf tentoon te stellen dan onzekere.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
kaz35
Just Ask. Maybe I Anwser

kaz35's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2013 @ 14:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cobpyth Bekijk bericht
Sommigen (zowel vrouwen als mannen) hebben nu eenmaal minder behoefte aan lichamelijk contact.

Dit kan echter ook een bepaalde reden hebben. Misschien heeft ze niet zoveel zin, omdat ze zich tijdens de seks op één of andere manier onzeker voelt (over haar lichaam)? Ik denk dus dat je haar best gewoon zoveel mogelijk complimentjes geeft en haar erg mooi laat voelen. Mooie en zelfzekere mensen hebben namelijk over het algemeen meer zin in seks en om zichzelf tentoon te stellen dan onzekere.
Dit doe ik ook vaak,maar ze zegt zelf altijd, ik benniet mooi etc.

Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2013 @ 16:39
Met quote antwoorden

Quote:
Dit doe ik ook vaak,maar ze zegt zelf altijd, ik benniet mooi etc.
Haha. Dan is het gewoon een kwestie van zelfzekerheid. Zorg gewoon dat ze het gevoel krijgt dat jij haar volledig apprecieert zoals ze is (vooral op uiterlijk vlak).

Overdrijf niet met de complimentjes, maar gebruik ze vooral effectief (zorg ervoor dat ze echt weet dat je het meent als je haar opfleurt). Na een tijdje zal ze zich volledig op haar gemak voelen bij jou en zal ze zich ook fysiek helemaal kunnen geven. Als je dan ook nog eens goed presteert, zal haar 'goesting' alleen maar groter worden.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 15 februari 2013 @ 16:41
Met quote antwoorden

Koop desnoods zo'n rubberen cockring. Krijg je echt een bizar dikke en gevoelloze lul van.

Mashiro
Alchemist

Mashiro's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2013 @ 00:02
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs. Bekijk bericht
Aan de context te zien is het waarschijnlijk beffen. Wat ik trouwens ook een verschrikkelijk woord vind.
Verschrikkelijk woord en (persoonlijk) een verschrikkelijke bezigheid. Ik doe 't absoluut niet graag, ik krijg er een ongemakkelijk gevoel bij...

Stop my bleeding with your hand
Or let me fly to Heaven, my friend..
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 25 februari 2013 @ 11:37
Met quote antwoorden

Beffen vind ik persoonlijk niet zo heel erg. Tis wel weer intiem tho, dus ik snap de ongemakkelijkheid. Maar klopt, het woord klinkt verschrikkelijk.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten