Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 18 juli 2014 @ 20:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever Bekijk bericht
Verdwijnt ze in een zekere zin voor goed? Gewoon alles duidelijk maken voor jezelf door het te vragen, dan zal het je later niet meer achterna kunnen zitten.
Nee niet voor goed, als het niks is zou ze weer terug kunnen. Maar ze zal dus na een jaartje weer even hier zijn.

Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 18 juli 2014 @ 20:35
Met quote antwoorden

Vind zelf een jaar dan te lang, I say go for it. Ik zou alleen geen positieve reactie verwachten, maar het brengt wel voldoening.

Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 juli 2014 @ 10:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever Bekijk bericht
Vind zelf een jaar dan te lang, I say go for it. Ik zou alleen geen positieve reactie verwachten, maar het brengt wel voldoening.
Ik ga het proberen, maar als ik iets negatiefs terug krijg kan ik het maar beter gewoon gelijk afkappen en is het gelijk gedaan.

Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 19 juli 2014 @ 11:09
Met quote antwoorden

Wel het gesprek op natuurlijke wijze laten verlopen, midden in afkappen en weggaan is imo zwak en sluit het niet af.

hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 19 juli 2014 @ 11:21
Met quote antwoorden

Aan de positieve kant; als je toch wordt afgewezen hoef je niet awkward met haar om te blijven gaan omdat ze toch voor een jaar vertrekt. Op die manier heb je je afsluiting en wordt ze ook meteen een beetje verwijdert zodat je na een tijdje vanzelf niet meer constant aan haar herinnerd word.

Maar het kan ook goed gaan.

~Rick
Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 juli 2014 @ 15:18
Met quote antwoorden

Gelijk hebben jullie beide, ik zie wel hoe het gaat en verwacht er gewoon niet veel van.

hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 19 juli 2014 @ 15:33
Met quote antwoorden

Succes!

En laat je nog ff weten hoe het ging?

~Rick
Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 juli 2014 @ 16:40
Met quote antwoorden

Sure! Zal binnenkort vragen hoe het precies zit, maar het duurt nog wel even voordat ze vertrekt.

Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 20 juli 2014 @ 02:43
Met quote antwoorden

Het is vrij duidelijk dat het antwoord sowieso negatief zal zijn. Ze heeft je reeds afgewezen in het verleden, ze doet soms kortaf en je verdenkt haar ervan een vriendje te hebben. Ik denk niet dat je bij haar zal vinden wat je zoekt. Ik zie niet in waarom je haar nog zou moeten vragen om duidelijkheid als alles eigenlijk al zo klaar als een klontje is en als ze daarenboven hoe dan ook voor minstens één jaar niet in je leven zal zijn.

Gedraag je gewoon vriendschappelijk en klassevol tegen haar terwijl ze nog in het land is en zoek verder gewoon elders naar de ware liefde. Blijven plakken bij een eerdere mislukking zal je helemaal niets opleveren.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 21 juli 2014 @ 09:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cobpyth Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom je haar nog zou moeten vragen om duidelijkheid als alles eigenlijk al zo klaar als een klontje is en als ze daarenboven hoe dan ook voor minstens één jaar niet in je leven zal zijn.
Ik persoonlijk het er enorm veel voldoening aan in mijn situatie die ik in hem herken. Ik wist eigenlijk al dat het een nee zou zijn, maar ik wou niet in de paranoia raken dat ik ooit een kans zou hebben, ze had me al 2 jaar daarvoor afgewezen.
Door dus alles te verhalen heb ik haar kunnen afsluiten en verder kunnen gaan met mijn leven, dat zou ik iig niet hebben gekunt als ik gewoon het contact liet verwateren.

Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 21 juli 2014 @ 13:08
Met quote antwoorden

Naja, blijkbaar heeft ze geen vriend. Maar ze wil nu natuurlijk alles weten waarom ik die gedachte had en vraagt er dus van alles over. Beetje raar lijkt me.

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 21 juli 2014 @ 13:20
Met quote antwoorden

Wat is raar? Dat ze vraagt waarom jij dat denkt? Dat is op zich niet vreemd. Daar zou ik ook nieuwsgierig naar zijn als iemand mij dat zou vragen.

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 21 juli 2014 @ 14:11
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gohma Bekijk bericht
Wat is raar? Dat ze vraagt waarom jij dat denkt? Dat is op zich niet vreemd. Daar zou ik ook nieuwsgierig naar zijn als iemand mij dat zou vragen.
Niet eerder meegemaakt, maar daar ben ik het wel mee eens.

Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 10:15
Met quote antwoorden

Ik snap dat je daar nieuwsgierig naar zou zijn, maar om het helemaal uit te melken lijkt mij wat vreemd. En dan bedoel ik dus ook echt dat ze ALLES wil weten. Als het niet zo zou zijn, zou je het verder toch weinig uitmaken.

dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 10:51
Met quote antwoorden

Nou ik ga nu bijna naar de 1e klas op de middelbaar en ik ken al sinds groep 5/6 een meisje op wie ik stapelverliefd was. Ik zat in 5 en zijn in 6. (Ja 2 klassen in 1) In groep 6/7 hadden mijn vrienden en ik ruzie met haar vrienden en dat ging bijna zo het hele jaar door. Ik was niet meer verliefd op haar maar durfde haar niet aan te kijken of iets te zeggen net als wat ik bij mijn andere klasgenootjes deed. In groep 7/8 ging die ruzie nog verder maar waren ik en zei bijna elke week wel een paar keer aan het hyven. Ik heb ook een paar keer gevoetbald met haar en haar vrienden en mij en mijn vrienden. Zij ging aan het eind van het jaar naar de middelbaar en ik ging naar groep 8. Ik had geen contact meer met haar alleen als ik haar soms ergens zag. Ik kreeg tenslotte een iPhone 5S en ik kreek haar whatsapp. We zaten en nu nogsteeds tot half 12/12 uur s 'nachts te whatsappen. Toen we de afscheidsmusical hadden kwam ze ook kijken en ik durfde haar toen nogsteeds niet aan te kijken.

Ik wilde ook wel bij haar vriendengroepje horen aangezien haar vrienden en vriendinnen ook wel aardig waren. Toen ik mijn vrienden had in groep 5/6 6/7 en 7/8 was ik om het maar zo te zeggen in de bad side. We scholden vaak en waren vandalen. Toen zei in 7/8 naar de middelbaar gingen. Had ik een nieuwe vriendenkring en was ik een engeltje geworden.

Maar nu wil ik dit aan haar verwoorden en vragen of ze is een keer wilde zwemmen met haar vriendenkring van de basisschool en met mij zodat ik het 1 keer kon meemaken.

Verder wist ze ook in groep 6/7 dat ik op haar was.

Help me.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten