Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Website Nieuws
Deze pagina opnieuw laden [Pokemon] Pokémon Platinum

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2008 @ 15:15
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Renevato Bekijk bericht
Gebruik eens control+c en control+v schat...
Ik kan de hele boel daar met gemak kopiëren.
Laat maar zien.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Renevato
Mex

Renevato's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2008 @ 16:04
Met quote antwoorden

Geef me een pagina en ik doe het voor je...

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2008 @ 16:11
Met quote antwoorden

Je kan gewoon plaatjes en tekst kopiëren van serebii hoor. (als javascript uitstaat)

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2008 @ 16:16
Met quote antwoorden

Maakt ook niet uit - waar ging het ook al weer over? Het feit is, en blijft, dat de informatie op elke Pokémon site hetzelfde is. Anders geformuleerd, anders neergezet, andere plaatjes, wat je maar wil, maar het blijft hetzelfde.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2008 @ 16:21
Met quote antwoorden

Inderdaad. Op iedere voetbal site zijn de uitslagen van een wedstrijd toch ook hetzelfde? o.o

Nu stoppen met deze onzin. Misschien heeft Serebii iets van PokémonWolken, zeker niet andersom. Als je iets of iemand van diefstal verdenkt kun je een PM naar Gijs/Onno sturen met hetgeen je bedoelt en een link naar de pagina waar volgens jou de informatie vandaan komt. Beschuldiging via dit topic zonder bewijs is ondoordacht en wordt zeker niet op prijs gesteld.

Ik ben tegenwoordig geen moderator meer. Als je een vraag hebt moet je die dus niet via PM aan mij stellen, PM naar een andere Pokémon-Games mod =) Thnx
Billi3
Zeer Oude Garde!

Billi3's avatar
Standaard geplaatst op 20 september 2008 @ 10:25
Met quote antwoorden

Anime Wolken kopieert WEL van Serebii alleen vertalen ze het en zetten ze het in eigen woorden
Ik kies geen partij maar volgens mij is het wel zo

Al sinds 16 juli 2004 op dit forum onder de naam Prince_Wesley, toen op DarkWesley die nu veranderd is in Billi3.
+- 4 Jaar en 1 maand op dit forum, mijlpaal O.o
Ludi
★LudiLudiLudiLudi~

Ludi's avatar
Standaard geplaatst op 20 september 2008 @ 11:45
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Billi3 Bekijk bericht
Anime Wolken kopieert WEL van Serebii alleen vertalen ze het en zetten ze het in eigen woorden
Ik kies geen partij maar volgens mij is het wel zo
Misschien gebruiken ze wel serebii als ze een stuk niet weten, dat vertalen ze dan inderdaad en ook nog verwoorden ze het anders.. maar moet de informatie juist blijven dan zullen alle goede pokemonsites de zelfde informatie bevatten, gek he? Verder kopieren ze het niet van helemaal meenemen en dan veranderen, delen worden ook zelfs geschreven en lijkt het, logischewijs, gewoon op de info van serebii.. 'v.v

Ontopic? :'D

Het lijkt me een leuk spel, misschien download ik hem vast om te kijken hoe e japanse versie is, het spreekt toch voor zich meestal wat je moet doen en een japans spel lijkt me ook wel grappig om eens te spelen.. ik kijk iig zeer uit naar de amerikaanse release en natuurlijk ook die van Eu.

[ Laatst gewijzigd door Ludi; 21 november 2008 om 16:28 ]

E-boy
Back. Feels good, man

Standaard geplaatst op 20 september 2008 @ 23:33
Met quote antwoorden

Ik snap het punt wel van 'die zeikerd' (bij gebrek aan geheugen om zijn naam te onthouden). Ik denk niet dat je je artikels hebt geschreven aan de hand van de game. Je kijkt naar de updates van Serebii, en schrijft over die onderwerpen een artikel. Als je ziet dat Serebii over dit een artikel schrijft, gaan alle sites dit ook doen, om zo volledig mogelijk te blijven.

En als afsluitertje het klassieke voorbeeld: Mr. E Goods. Serebii heeft zijn naam letterlijk het Japans vertaald. Mr. E Goods met een E. Als jullie je feiten ook daadwerkelijk gechecked hadden, hadden jullie gemerkt dat het poppetje in een US of EU exemplaar van de game zichzelf Mr. Goods noemt, zonder die E.

Lady Renarde: Dan trouw je maar met een opblaaspop.
Cursed_snorlax: Sinds wanneer maakt een opblaaspop het huis schoon?
FutoiKoumaru
De Niels. ;D

Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 08:39
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Portgas D. Ace Bekijk bericht
Inderdaad. Op iedere voetbal site zijn de uitslagen van een wedstrijd toch ook hetzelfde? o.o

Nu stoppen met deze onzin. Misschien heeft Serebii iets van PokémonWolken, zeker niet andersom. Als je iets of iemand van diefstal verdenkt kun je een PM naar Gijs/Onno sturen met hetgeen je bedoelt en een link naar de pagina waar volgens jou de informatie vandaan komt. Beschuldiging via dit topic zonder bewijs is ondoordacht en wordt zeker niet op prijs gesteld.
Sorry dat ik hardop lach. HAHA.

Sorry hoor, maar Serebii > PokemonWolken, Serebii gaat zou niks stelen van PW imo.

Yonowaaru
Schrijver extraordinnaire

Yonowaaru's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 09:55
Met quote antwoorden

Nee idd, Serebii heeft wss nog nóóit van PW gehoord zelfs...
En wat dan nog als ze dat zouden, of andersom.
Ze zeggen het misschien in andere woorden, maar het komt allemaal op hetzelfde neer.
Dus Portgas heeft wel gelijk, maar zoals ik hierboven al zei, Serebii heeft níét gestolen van PW

How does it feel, dying?
I dunno, I never died before.
pokeforce tm
Pokeforce Resque Team

Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 10:03
Met quote antwoorden

daar heeft hij gelijk in

Diffuse
Anime Forum Lid

Diffuse's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 12:37
Met quote antwoorden

I don't get the problem. Het gaat toch over het ZELFDE dus waarom zeur je dan ook dat er de zelfde informatie staat. Als het toch over het zelfde gaat -.-?

Kocur
Anime Forum Lid

Kocur's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 13:35
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Diffuse Bekijk bericht
I don't get the problem. Het gaat toch over het ZELFDE dus waarom zeur je dan ook dat er de zelfde informatie staat. Als het toch over het zelfde gaat -.-?
Mensen moeten gewoon iets hebben om over te zeiken >_>
Het belangrijkste is, dat de informatie die op beide sites juist is. Het boeit geen fuck of de informatie hetzelfde is, het gaat immers om hetzelfde onderwerp.

pokeforce tm
Pokeforce Resque Team

Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 15:29
Met quote antwoorden

jahhh zekker dus het maakt niet uir

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 15:36
Met quote antwoorden

Ik snap het punt wel. Serebii (Joe) heeft het spel gekocht en is zo aan heel veel informatie gekomen. Niemand hier heeft het spel gekocht en haalt dus alle informatie van Joe's site, daar is geen moeite voor nodig maar Joe heeft wel moeite gedaan om de informatie te verkrijgen. Maar dat is niet echt een groot probleem want het gaat er uiteindelijk om dat alle informatie op serebii staat, en voor de mensen die niet zo goed met engels zijn ook in het nederlands op deze site te vinden is.

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten