Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Website Nieuws
Deze pagina opnieuw laden [Pokemon] Pokémon Platinum

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2008 @ 22:01
Met quote antwoorden

Zoals jullie misschien al hadden vernomen is deze week een nieuw Pokémon spel uitgekomen in Japan. De naam is Pokémon Platinum en het is een re-make van Diamond & Pearl. Het spel is totaal vernieuwd en er zijn een groot aantal nieuwe elementen toegevoegd. Denk aan nieuwe gebouwen, gym leaders, aanvallen, Battle Frontier en zelfs nieuwe Pokémon.

Als je meer te weten wilt komen over Pokémon Platinum raad ik je aan de site(klik) goed in de gaten te houden. We proberen de site zo up-to-date mogelijk te houden!

Ik wil Onno en Ichiro Kazuki alvast bedanken voor hun medewerking. Als je zelf mee wilt helpen met het up-to-date houden van de site kun je dat hier(klik) melden.

Ik ben tegenwoordig geen moderator meer. Als je een vraag hebt moet je die dus niet via PM aan mij stellen, PM naar een andere Pokémon-Games mod =) Thnx
pokeforce tm
Pokeforce Resque Team

Standaard geplaatst op 16 september 2008 @ 20:13
Met quote antwoorden

hopen dat de site up to date blijft

Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:17
Met quote antwoorden

Leuk gekopiëerd van Serebii....

[ Laatst gewijzigd door Adan; 17 september 2008 om 20:29 ]

Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:56
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Adan Bekijk bericht
Leuk gekopiëerd van Serebii....
Kun je iets specifieker zijn ^^

Ik ben tegenwoordig geen moderator meer. Als je een vraag hebt moet je die dus niet via PM aan mij stellen, PM naar een andere Pokémon-Games mod =) Thnx
Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 20:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Portgas D. Ace Bekijk bericht
Kun je iets specifieker zijn ^^
Vrijwel alles (als het niet alles is) is gewoon direct van serebii overgenomen en vertaald; vinden jullie dat niet een beetje triest?

pokeforce tm
Pokeforce Resque Team

Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:02
Met quote antwoorden

nahh maar serebii is de beste pokemon site die up-to-date is en blijft

Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door pokeforce tm Bekijk bericht
nahh maar serebii is de beste pokemon site die up-to-date is en blijft
Joh, waarom zouden we dan nog behoefte hebben aan mensen die het schaamteloos overnemen en gebrekkig vertalen?

Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:04
Met quote antwoorden

Nogmaals. Mag ik van jou een voorbeeld .

Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:05
Met quote antwoorden

Jullie hebben alle secties gewoon overgenomen en dat is overduidelijk als je het vergelijkt. Het lijkt me niet nodig dat ik voorbeelden noem. Regelmatige serebii-bezoekers zullen ongetwijfeld weten waar ik het over heb.

[ Laatst gewijzigd door Adan; 17 september 2008 om 21:13 ]

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:15
Met quote antwoorden

Quote:
Joh, waarom zouden we dan nog behoefte hebben aan mensen die het schaamteloos overnemen en gebrekkig vertalen?
Niet iedereen (met name jongere leden) begrijpt Engels. Al moet je een redelijke kennis van het Engels hebben om het spel te spelen, maar toch kon ik als 10-jarige ook met het spel overweg terwijl ik weinig Engels kon.

Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:18
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
Niet iedereen (met name jongere leden) begrijpt Engels.
Pokemon is een Engels spel. Bovendien is het alsnog geen kunst aan om het over te nemen van Serebii. Ik kan ook nownews.com beginnen en alles van nu.nl naar het Engels vertalen... Lekker eerbiedig.

Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:18
Met quote antwoorden

Er staat voor een groot deel dezelfde informatie ja (gek he, als het over hetzelfde onderwerp gaat.) Serebii is echter niet voor 100% correct en volledig en daar hoeven wij niet afhankelijk van te zijn. Er zijn trouwens ook nog veel mensen die nog niet zo goed Engels kunnen. Ja, ik weet dat Pokemon een Engels spel is. Maar als je de vragen van sommigen op dit forum leest, merk je vaak gewoon dat ze daar moeite mee hebben.

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
Niet iedereen (met name jongere leden) begrijpt Engels. Al moet je een redelijke kennis van het Engels hebben om het spel te spelen, maar toch kon ik als 10-jarige ook met het spel overweg terwijl ik weinig Engels kon.
Agreed.

Ik speelde ook pokemon tewijl ik helemaal geen engels kon en het lukte ook goed alles tot de leuge uitgespeeld alle legendarische pokemons gevangen

Mensen hebben soms gewoon moeite met engels en dat merk je ook met de vragen die ze stellen.

Adan geef ook eens een duidelijk argument.

Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:20
Met quote antwoorden

Quote:
Jullie hebben alle secties gewoon overgenomen en dat is overduidelijk als je het vergelijkt. Het lijkt me niet nodig dat ik voorbeelden noem. Regelmatige serebii-bezoekers zullen ongetwijfeld weten waar ik het over heb.
Ik ben een regelmatige Serebii bezoeker.

Sommige dingen zijn feiten. Natuurlijk is de lijst met Pokémon die je met de Poké-Radar tegen komt hetzelfde als op Serebii.

Ik heb zelf ook een aantal dingen geschreven en daar heb ik geen Serebii of wat dan ook bij gebruikt, dus ik ben wel benieuwd over welke stukjes jij het hebt .

Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2008 @ 21:21
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Onno Bekijk bericht
Er staat voor een groot deel dezelfde informatie ja (gek he, als het over hetzelfde onderwerp gaat.) Serebii is echter niet voor 100% correct en volledig en daar hoeven wij niet afhankelijk van te zijn. Er zijn trouwens ook nog veel mensen die nog niet zo goed Engels kunnen. Ja, ik weet dat Pokemon een Engels spel is. Maar als je de vragen van sommigen op dit forum leest, merk je vaak gewoon dat ze daar moeite mee hebben.
Serebii is wel correct en jullie nemen het gewoon over; het enige wat ik wil zeggen is dat dat triest is.

En de stukjes die jullie zelf hebben geschreven baseren jullie op informatie verkregen van Serebii.

Als jullie alleen maar kunnen vertalen dan kunnen jullie beter ophouden; goed Nederlands typen is kennelijk ook nog een kunst (licht ipv. ligt?).

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten