Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Manga
Deze pagina opnieuw laden Berserk Manga

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Kellox
Anime Forum Lid

Kellox's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 19:53
Met quote antwoorden

zijn hier..Berserk fans?

Ik begon de Nederlandse Berserk manga te kopen en ben er nu helemaal gek op dat ik ook de compleet anime dvd heb gekocht hoewel ik niet zeker ben of ik na Berserk 13 nog vele meer wilt kopen..( nummer 13 is ook de manga waar de anime stopt laten we maar zeggen ) hier zijn nog wat leuke Berserk weetjes!

1: Wist je dat Griffith eigenlijk eerst een meisje moest zijn ? dat was zo in de proto type manga die eerst uitkwam

2: de maker van de soundtrack van de anime series is dezelfde gozer die de bekende en geliefde muziek doet in de beroemde Anime film: Paprika.

3: Wist je dat de manga nog STEEDS doorloopt in Japan

Shur
Dark. Darker. Darko.

Shur's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 19:55
Met quote antwoorden

Berserk is een goede manga, alleen jammer dat het lang duurt(een maand of lange) voor er een chapter van 19 pagina's uitkomt.

DJ_GloriX
Miss Mango

DJ_GloriX's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 19:57
Met quote antwoorden

IK BEN FAN! 8D....nee dus xD

Ik keek tot de eerste 13 afleveringen, daarna niet meer x_x....te...dunno..geweldadig xD
Maar hij is cool.

Dev.Art|Youtube|Art Topic
~:.E V E R Y B O D Y.:~
"I wasn't born with talent, I worked hard for it."
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 20:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Shur Bekijk bericht
Berserk is een goede manga, alleen jammer dat het lang duurt(een maand of lange) voor er een chapter van 19 pagina's uitkomt.
Vind je het gek, Miura tekent alles zelf, hij heeft geen assistenten zoals de meeste mangaka. Dat is echt funest als je tekent zoals hij >.> Als ie dan ook nog eens verslaafd raakt aan Idolm@ster...

Shur
Dark. Darker. Darko.

Shur's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 21:33
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Vind je het gek, Miura tekent alles zelf, hij heeft geen assistenten zoals de meeste mangaka. Dat is echt funest als je tekent zoals hij >.> Als ie dan ook nog eens verslaafd raakt aan Idolm@ster...
=P
Ik begrijp wel waarom het lang duurt(behalve idolm@sters dan) en hij moet vooral niet ophouden om zo te tekenen(beste manga art die ik gezien heb).

Zouden deze echt zijn?
http://www.skullknight.net/forum/ind...3876#msg173876(edit:tags goed gedaan).
Het zal wel fake zijn, maar ze zien er heel echt uit.

Trouwens ik vraag af wat eerder afloopt: Berserk of One Piece.

[ Laatst gewijzigd door Shur; 19 augustus 2009 om 22:20 ]

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 21:49
Met quote antwoorden

Net gezien op SC, geen idee. Ik hoop van wel, ik kan wel weer eens een goede lompe anime gebruiken.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Shur Bekijk bericht
Trouwens ik vraag af wat eerder afloopt: Berserk of One Piece.
De vraag is, *lopen* ze ooit af? Van OP weten we dat we nu min of meer het middelpunt hebben bereikt, dus die serie loop nog zeker een jaar of 10, maar van Berserk? God mag het weten. Kan goed zijn dat Miura de motivatie verliest, of zelfs sterft, voordat die serie afloopt.

Kellox
Anime Forum Lid

Kellox's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2009 @ 21:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Net gezien op SC, geen idee. Ik hoop van wel, ik kan wel weer eens een goede lompe anime gebruiken.

De vraag is, *lopen* ze ooit af? Van OP weten we dat we nu min of meer het middelpunt hebben bereikt, dus die serie loop nog zeker een jaar of 10, maar van Berserk? God mag het weten. Kan goed zijn dat Miura de motivatie verliest, of zelfs sterft, voordat die serie afloopt.
Ik hoop dat het niet gebeurt maar ergens is het wel beter, de manga valt nu niet meer te volgen ik heb het geprobeerd en snap er helemaal niets van. Het duurt veel te lang de spanning is er totaal van af, voor mij stopte Berserk bij manga 13 en bij de anime.

Guts is al op zoek naar wraak voor meer dan 10 jaar dat is net zo doeloos geworden als Ash doel om Pokemon meester te worden want dat lukt ook niet.

en Dj Glorix..jij moet nooit de laatste episode zien dan ga jij janken XD grapje! ( maar jij ging wel stiekmen mijn Berserk manga lezen heh)

HeavyWeather
Anime Forum Lid

HeavyWeather's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2009 @ 11:00
Met quote antwoorden

JA ik ben een fan

Quote:
3: Wist je dat de manga nog STEEDS doorloopt in Japan
Ja hoor, ik heb 't allemaal gelezen (scanlations, ik ken Japans niet). September 25 is de eind van de hiatus met Chapter 307.

Do you believe in gravity?
» Excuses voor m'n slechte grammatica, ik heb de taal helemaal zelf geleren (ik was in Amerika geboren).
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2010 @ 12:28
Met quote antwoorden

Een beetje leven in de brouwerij in het Berserk topic:

Ik moet toegeven dit is de beste fantasie manga wat ik heb gelezen. Op momenten is het gewoon beter wat Eiichiro Oda presenteert in zijn manga. Ook al mag je shounen niet met Seinen vergelijken en dat Kentarou Miura meer tijd heeft dan hem en vaker op breaks gaat.

Moet ik toch toegeven dat ik vind dat Berserk de beste volwassen fantasie manga is. Ik vind het gewoon ongelooflijk hoe mooi de art-style is van Kentaro Miura

Daarnaast zijn de gevechten en het verhaal gewoon spectaculair. Het komt op geweldige punten van wat is goed is en nog hele andere dingen wat misschien voor sommige mensen gevoelig ligt. Ook al is het blood en Gore extreem hoog, als het maar een goed verhaal heeft. Dan lees ik er wel door heen. En voor mij slaagt Berserk met flag en wimpel daarin. Overigens zou ik aanraden om met de manga te beginnen van Berserk en dan maar de anime versie zien (De nieuwe) De eerste anime versie is leuke bijkomstigheid als je de serie al hebt gelezen. Maar ze hebben er heel veel dingen er uit gehaald wat toch erg belangrijk in het verhaal.

Zijn er nog mensen die meer zijn mening algemeen over de serie willen laten of over de nieuwste chapters?

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
Konstant
Anime Forum Lid

Konstant's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2010 @ 22:26
Met quote antwoorden

Eh, ik had een pleidooi van minstens een kantje over waarom deze manga serie zo sterk is maar hij werd steeds langer en ik heb hem maar weg gegooid. Als je niet tegen onderwerpen als verkrachting en pak hem beet duizenden liters bloed kan raad ik je af deze serie te volgen. Kan je maag het aan? Lees dit kreng dan snel 3xx chapters gekke japanse middel eeuwen.

Griffin is btw een van de raarste karakters in de serie.

Right on Berserk

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2011 @ 23:06
Met quote antwoorden

Enorm heersende serie, mijn favoriet ^^
Heb tot nu toe alle mangas gelezen, de anime 6 keer gezien en een zooi merchandise staan =p

Vandaag of morgen, of in de loop van de week verschijnt er weer een nieuw chapter ^^

Chapter is uit, volgende chapter komt over 2 weken en heeft als het goed is ook nog wat info over de nieuwe anime!!

[ Laatst gewijzigd door Legato; 26 juni 2011 om 07:55 ]

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 26 juni 2011 @ 22:23
Met quote antwoorden

Het nieuwe chapter is zeker weer okee.

Wat ik persoonlijk zwaar heersend aan de manga vind (naast de art obv.) is dat het verhaal heel sterk is en enorm anders is als de standaard anime, sterker nog, het heeft veel meer westerse trekjes verhaal-wise.

Op het moment is het geheel wel een stuk luchtiger als voorheen, wat ik ergens ook jammer vind omdat dat evil-gritty gedeelte mij enorm in de manga zoog.

Absoluut een must-check die inderdaad nogsteeds doorloopt!

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2011 @ 17:31
Met quote antwoorden

En weer eentje overgehaald Berserk te lezen B)

Voor de fans van de originele anime die een regiovrije ps2 bezitten, de Berserk game die er is, is wél in canon en bevat scenes die verder gaan dan de anime. Is tevens door dezelfde voice actors ingesproken.

Japan only helaas, maar dat houdt een goede importeur niet tegen.

Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2011 @ 19:28
Met quote antwoorden

Als iemand mij een vertaling kan geven voor deze game, dan schaf ik hem gelijk aan.

Daarnaast was het een goede chapter van Berserk. Maar eigenlijk heb ik op dit moment meer zin in Vinland Saga. Hopelijk komt chapter snel uit.

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2011 @ 19:37
Met quote antwoorden

Als je de manga gelezen hebt, kun je de game zonder vertaling gewoon spelen hoor, had er totaal geen problemen mee zelf. Gewoon 100% uitgespeeld en ik lees geen Japans.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten