Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Overige Anime
Deze pagina opnieuw laden Zero No Tsukaima

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Animelover25
Anime Forum Lid

Animelover25's avatar
Standaard geplaatst op 30 oktober 2009 @ 17:19
Met quote antwoorden

hey daar iedreen,

ja om zo maar wat te zeggen, ik heb deze anime nu op DVD eesrte seisoen en de 2e en 3e heb ik ook als fansub. Nou ja ik vindt deze anime zeer goed, heb het bij de laaste afleveringen best wel moelijk gehad om me tranen in te houden ( ja ben gevoelig persoon ;P ). dus wat ik eigelijk wil weten is

wie heeft deze anime ook gezien?
en wat vindt je moet er een 4e seisoen komen?

1 vote op JA

Gyard
Pessimist

Gyard's avatar
Standaard geplaatst op 30 oktober 2009 @ 17:48
Met quote antwoorden

Ik heb hem gezien, maar dat ik het nou echt z'on speciale anime vind ... het is gewoon een standaard ecchi. :'3

Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 30 oktober 2009 @ 18:11
Met quote antwoorden

Mijn eerste Rie-Tsundere serie.

De afleveringen die te maken hadden met het plot waren wel vermakelijk, maar sommige afleveringen waren gwn stom. Als er geen S4 komt ga ik de novels gwn lezen...

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
Animelover25
Anime Forum Lid

Animelover25's avatar
Standaard geplaatst op 30 oktober 2009 @ 18:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Repelsteeltju Bekijk bericht
Mijn eerste Rie-Tsundere serie.

De afleveringen die te maken hadden met het plot waren wel vermakelijk, maar sommige afleveringen waren gwn stom. Als er geen S4 komt ga ik de novels gwn lezen...
Ben ik het met je eens asl er geen S4 komt ga ik dat ook doen

@Gyard
Echi ^^ sure dat vondt ik juidt leuk

maar er waren ook gedeeltes die best wel goed waren en ding die niet zo goed waren maar voor de rest vond ik het een erg coole anime ^^

[ Laatst gewijzigd door Animelover25; 30 oktober 2009 om 18:21 Reden: wat vergeten ]

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 30 oktober 2009 @ 21:19
Met quote antwoorden

Zero no Tsukaima vind ik een mooie anime, en staat in me favorieten. Heb het al eens 2 keer volledig gekeken.
Saito vindt ik wel tof. x3
Vond de 2de season de beste, zeker de laatste episode was zeer epic met Saito, ook eens met de Saito moment met Henrietta. xD
Heb me veel rot gelachen. 3de season vond ik wat minder, je weet niet eens wat er gebeurt is met die andere vijand. D:

Animelover25
Anime Forum Lid

Animelover25's avatar
Standaard geplaatst op 31 oktober 2009 @ 07:23
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonasje Bekijk bericht
Zero no Tsukaima vind ik een mooie anime, en staat in me favorieten. Heb het al eens 2 keer volledig gekeken.
Saito vindt ik wel tof. x3
Vond de 2de season de beste, zeker de laatste episode was zeer epic met Saito, ook eens met de Saito moment met Henrietta. xD
Heb me veel rot gelachen. 3de season vond ik wat minder, je weet niet eens wat er gebeurt is met die andere vijand. D:
ik ben helemaal weg van Louise op een of andere manier is ze erg skattig als ze kwaad is maar ook als ze verlegen word
Ik heb ze al heeeeeeeelll vaak gekeken ik lach me nog steeds rot over al de dingen die gebeuren

voor wie het nog niet gezien heeft lees niet verder

wat ik ook mooi vondt was het moment van Louise die zich verkleed had in dat sexy pakje als catgirl ^^ dat zwarte staat zo goed

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2011 @ 23:00
Met quote antwoorden

Bumpjee

Ik wil nog steeds dat er een 4de season komt, en ik heb eens dit gevonden, het vervolg van S3. Vind het wel redelijk tof, tho.

leonard
Elektonix

leonard's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2011 @ 23:17
Met quote antwoorden

dat zijn toch gewoon de novels?

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 12 juni 2011 @ 08:26
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door leonard Bekijk bericht
dat zijn toch gewoon de novels?
Ja, en daarop is de anime gebaseerd. :P

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2011 @ 16:09
Met quote antwoorden

Ik kan niet wachten!

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 08 januari 2012 @ 12:01
Met quote antwoorden

Nou, de eerste episode is uit met subs! Wat vonden jullie ervan?

Ik was zeker blij om terug alle personages terug te zien, zoals Louise en Saito! Begin scene in bed was grappig. :P Ik ben zeker benieuwd wat er allemaal te gebeuren gaat! Jammer dat de opening spoilerish is....
Saito's zal ook de famillair zijn van Tifania! o:

Ik vraag me echt af als dit nou echt de laatste series zouden zijn..? Misschien eventueel na de series OVA's of een eventuele movie? Want de novels zijn dacht ik gedaan? Er zijn 22 volumes en per season werden er 3-4 volumes gedaan, dacht ik? Als ze nu in F +5 doen in 12 epis.. Wow.. :x

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten