Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden Rate Your Team #31

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Don Cordero
Ex-Mod

Don Cordero's avatar
Standaard geplaatst op 16 september 2007 @ 20:43

Vorige Topic
Hier Weer Verder

Tips:
-Gebruik moves met veel accuracy, dus niet Blizzard maar Ice Beam, Ice Beam heeft wel minder kracht dan Blizzard maar mist veel minder vaak en heeft 10 PP meer. (Soms kan je wel Hydro Pump of Fire Blast ofzo aanraden op een pokemon, als ze nl niet zo goede special attack hebben, dan hebben ze die extra bower wel nodig.
-GEEN HYPER BEAM OMG!
-Geef een pokemon met een superslechte special attack EN attack moves zoals seismic toss en night shade.
-Gebruik geen 2-turn moves zoals Fly, Solarbeam(tenzij je Sunny Day ook hebt staan), Razor Wind, etc.
-Gebruik geen hmmoves op pokemon, met uitzondering Surf, omdat die namelijk wel 95 kracht heeft en 100% accuracy. Dus zeker geen Cut of Waterfall of Rock Smash. Als je deze wel hebt kan je nog altijd naar de move deleter gaan.
-Denk aan de nature en Ev's. Op level 100 kan een ge-Ev'trainde pokemon zijn hoogste stat 100 punten schelen met eenzelfde pokemon op level 100 die niet ge-Ev'traind is met dezelfde move.
-Denk niet dat je alleen moves moet gebruiken die schade doen. Thunder Wave, Toxic, Reflect, Aromatherapy, Heal Bell, Softboiled, Milk Drink, Recover, Rest, etc. kunnen echt heel handig en goed zijn!
-Gebruik veel leftovers. Geen type-raising-items zoals Mystic Water of Magnet. Die zijn nl. heel slecht

handige links
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=31581
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=32584
http://www.smogon.com/forums/showthread.php?t=20686

nathan0
NdB Meister

Standaard geplaatst op 16 september 2007 @ 20:44

hallo, ik ben nu bij de Elite Four aangekomen en ben aan het twijfelen of ik raichu of luxray verder zal gaan gebruiken, ik heb een beetje het idee dat raichu niet zo snel traint. dus welke is beter om mijn spel mee te vervolgen; luxray of raichu
graag ff jullie mening met motivatie

alvast bedankt!

Don Cordero
Ex-Mod

Don Cordero's avatar
Standaard geplaatst op 16 september 2007 @ 20:45

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door nathan0 Bekijk bericht
hallo, ik ben nu bij de Elite Four aangekomen en ben aan het twijfelen of ik raichu of luxray verder zal gaan gebruiken, ik heb een beetje het idee dat raichu niet zo snel traint. dus welke is beter om mijn spel mee te vervolgen; luxray of raichu
graag ff jullie mening met motivatie

alvast bedankt!
Ik neem je aan om luxray te neemen.
Die is kei goed!!

masker101
Hakken en zagen....

masker101's avatar
Standaard geplaatst op 16 september 2007 @ 20:45

dragonite@life orb?

stoned edge(hahahhaha nu is het niet meer leuk, hou maar op)
eurthquake
outrage
flamethrower.

@nathan0, neem raichu, da's cool.

~Silence~
NijnnN
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 09:34

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door masker101 Bekijk bericht
dragonite@life orb?

stone edge
earthquake
outrage
dragon dance.

@nathan0, neem raichu, da's cool.
Dat is een redelijk goeie physical set, je kunt natuurlijk ook een choice specs set maken.

En leer alsjeblieft earthquake schrijven, want daar ben je in t vorige topic ook al op gewezen.

Theun - FC: 0731 1925 7584
Silver
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 14:55

- deleted-

[ Laatst gewijzigd door Silver; 17 september 2007 om 16:13 ]

rus
Anime Forum Lid

rus's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 15:55

Mn maat heeft een elekid gehad via GTS met Ice Punch en Chross Chop mar kga um breeden totdat die Adamant Nature heeft en een electivire wordt met de volgende aanvallen:

Earthquake
Cross Chop
Ice Punch
Thunderpunch

EV's die k wil gaan doen: 252 attack en de rest weetk ni egt...waar zal k de andere EV's in steken? ik denk eigeluk aan speed

Gersoni
Snooping as usual, I see?

Gersoni's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 16:09

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Glaceon Bekijk bericht
Ik neem je aan om luxray te neemen.
Die is kei goed!!
Plz onderbouw je mening.

Het is in dit geval Lood om Oud IJzer imo.

Luxray heeft veel Base-atk, maar daar houd het op. Raichu heeft alleen een leuke speed, en daar houd het ook op...

Als je Pikachu Light Ball geeft krijgt hij een verdubbeling van zijn Special Attack en Attack (sinds D/P). Dat zou betekenen dat ie 100 sp.atk heeft en 110 atk... Da's meer als de 90 Sp.atk van Raichu.

Tja, wat zou ik zeggen? Schrap beiden en ga een Electrive trainen die zijn n.l. heel erg hip deze winter...

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door rus Bekijk bericht
Mn maat heeft een elekid gehad via GTS met Ice Punch en Chross Chop mar kga um breeden totdat die Adamant Nature heeft en een electivire wordt met de volgende aanvallen:

Earthquake
Cross Chop
Ice Punch
Thunderpunch

EV's die k wil gaan doen: 252 attack en de rest weetk ni egt...waar zal k de andere EV's in steken? ik denk eigeluk aan speed
Ehm, Attack en Speed ja. De overige 6 (4) besteed je maar aan HP, of Defense/Special Defense

Are we human
Or are we duelist
Aran na e Cor
Son of Gondor

Aran na e Cor's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 16:40

@Gersoni: Je kan ook meer SpA nemen en dan TB op de plaats van Thunderpunch zodat je niet zo snel gewalled word door Physical Walls zoals Foretress en Weezing.

Mijn Animelijst
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk, agh burzum-ishi krimpatul
masker101
Hakken en zagen....

masker101's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 16:45

kingbeagle(snorlax)chesto berry
eurtquake
shadow ball
rest
stoned edge(ooow hou je dan nooit eens op...)

~Silence~
rus
Anime Forum Lid

rus's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 17:14

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lionking Bekijk bericht
@Gersoni: Je kan ook meer SpA nemen en dan TB op de plaats van Thunderpunch zodat je niet zo snel gewalled word door Physical Walls zoals Foretress en Weezing.
Hmm jah mar dan hebben de Physical attacks minder zin als je de SpA hoger doet en Atk lager...Je kan bter switchen naar een Charizard voor Forretress of een andere met een goeie Special Attack

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 17:47

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door masker101 Bekijk bericht
kingbeagle(snorlax)chesto berry
eurtquake
shadow ball
rest
stoned edge(ooow hou je dan nooit eens op...)
Shadow Ball is Special, dus niet doen. Neem Crunch in plaats daarvan, die is nu Physical.

Verder ontbreekt STAB, dus raad ik je Return aan over Stone Edge.

Curse is een zeer goede move voor Snorlax... dat zou je over Earthquake (let eens op de spelling!) kunnen doen, hoewel je dan vrij machteloos staat tegen Steel... je zou ook Crunch weg kunnen laten voor Curse, maar dan kun je Levitating Ghosts niet raken.

Kortom:

Return
Curse, Earthquake, Crunch, Rest. Pik er maar 3 uit. o.o;

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Batonelli
Stef

Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 18:02

Ik heb (bijna) een Elekid met Cross Chop, Ice Punch en Thunder Punch.
Zoals je ziet moet ik er nog 1 move bij, maar dat is het probleem.. Ik wil mijn Elekid ook voor Contests gebruiken, waarbij mijn 4e move Protect zal zijn.
Wanneer ik mijn Elekid zal EV Trainen, zal ik gaan voor ATT en Speed (Adamant).

Ik zoek dus nog een 4e Move, die ik kan vervangen wanneer ik niet met Contests bezig ben. Protect zal ik zo weer opnieuw kunnen aanleren aangezien ik genoeg van die TM's heb.. Maar, ik zoek geen Move die ik alleen kan leren m.b.v. het breeden, aangezien ik die Move dan niet opnieuw kan leren. TM's mogen wel..

Het liefst wil ik dus gewoon een Move, wat goed in het rijtje past van Cross Chop, Ice Punch en Thunder Punch.. Het hoeft geen Physical of Special move te zijn!

Alvast bedankt

5300-9088-7226
Maurits 96
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 18:06

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Batonelli Bekijk bericht
Ik heb (bijna) een Elekid met Cross Chop, Ice Punch en Thunder Punch.
Zoals je ziet moet ik er nog 1 move bij, maar dat is het probleem.. Ik wil mijn Elekid ook voor Contests gebruiken, waarbij mijn 4e move Protect zal zijn.
Wanneer ik mijn Elekid zal EV Trainen, zal ik gaan voor ATT en Speed (Adamant).

Ik zoek dus nog een 4e Move, die ik kan vervangen wanneer ik niet met Contests bezig ben. Protect zal ik zo weer opnieuw kunnen aanleren aangezien ik genoeg van die TM's heb.. Maar, ik zoek geen Move die ik alleen kan leren m.b.v. het breeden, aangezien ik die Move dan niet opnieuw kan leren. TM's mogen wel..

Het liefst wil ik dus gewoon een Move, wat goed in het rijtje past van Cross Chop, Ice Punch en Thunder Punch.. Het hoeft geen Physical of Special move te zijn!

Alvast bedankt
Misschien Swords Dance?
Dan worden al je phisice aanvallen 2 keer zo sterk.
Mvgr, Maurits

Pokemon Diamond Naam: Maurits
FriendCode: 3136 4179 6402
Batonelli
Stef

Standaard geplaatst op 17 september 2007 @ 18:14

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurits 96 Bekijk bericht
Misschien Swords Dance?
Dan worden al je phisice aanvallen 2 keer zo sterk.
Mvgr, Maurits
Kan hij niet leren..

Zou ik gaan voor Meditate?

Edit;
Oh, dat is ook een Egg move..

Iemand andere suggesties?

5300-9088-7226
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten