Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Het Algemene Bleach Vraag Topic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Christopher
Tukker

Christopher's avatar
Standaard geplaatst op 07 april 2011 @ 21:31
Met quote antwoorden

Ik snap niet zo goed waarom Urahara de heletijd op nummer 1 wordt gezet, we hebben nog bijna niets van hem gezien. Het is daarom gewoon echt onmogelijk om te weten waar we hem moeten plaatsen. Al zal hij waarschijnlijk idd wel uber sterk zijn.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 07 april 2011 @ 23:02
Met quote antwoorden

Urahara is het intelligentste personage uit heel Bleach, hij wist zelfs Aizen te outsmarten en hem zo uit te schakelen. Works for me.

Als je puur op lichamelijke kracht gaat rangschikken staan Komamura, Kenpachi en Soifon bovenaan trouwens.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Endless
w/e

Endless's avatar
Standaard geplaatst op 07 april 2011 @ 23:45
Met quote antwoorden

^Gurenn

Ik ben eigenlijk helemaal niet akkoord met jou lijst. Ten eerste Urahara. Urahara mag misschien wel slimmer zijn dan Aizen maar dat maakt hem nog niet sterker. Hij had tenslotte Ichigo nodig voordat hij Aizen zijn krachten kon sealen. Ten tweede: Kyouraku zei zelf dat hij op dit moment nog sterker is dan Hitsugaya, en hij en Ukitake behoren tot de sterkste captains in heel seireitei. Yamamoto staat ook veel te laag. Hij is misschien oud, maar hij is nog altijd een powerhouse die enkel verslagen werd omdat Aizen vuile trucks gebruikte (en hij werd dan eigenlijk nog niet verslagen, het was maar door zijn eigen Kido dat hij eraan was). Ook staat Tousen naar mijn mening veel te hoog, zelf met zijn hollowfication was hij zo zwak als iets.

Ik blijf er eigenlijk ook nog bij dat Yammy gewoon een gigantisch sterk maar sloom en een dom ding was. Gewoon weer zo'n uber krachtpatser die niets anders kan dan z'n spieren showen. Ulquiorra haalt hem zo neer imo.

Christopher
Tukker

Christopher's avatar
Standaard geplaatst op 08 april 2011 @ 09:40
Met quote antwoorden

Ja ben ik het wel mee eens, voor mij is Ulq > Yammy.

Want ik durf te wedden dat Ulq met een paar van die lance del relampagos zo Kenpachi en Byakuya had neergemaaid. Iets wat Yammy dus blijkbaar niet is gelukt.

deadsoul
Anime Forum Lid

deadsoul's avatar
Standaard geplaatst op 08 april 2011 @ 11:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucario_Rocks! Bekijk bericht
Nieuwe stelling misschien.
wat is er gebeurd met grimmjow nel en andere ventjes uit hueco mundo.
sommige zijn niet dood maar ze zijn niet gementioned meer.
wat zijn jullie ideeën?

Die zien wij hoogst waarschijnlijk niet meer terug . Op het einde van episode 310 stond er "Arrancar saga the end"

Wat ik wel jammer vind though

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 08 april 2011 @ 12:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Endless Bekijk bericht
^Gurenn

Ik ben eigenlijk helemaal niet akkoord met jou lijst. Ten eerste Urahara. Urahara mag misschien wel slimmer zijn dan Aizen maar dat maakt hem nog niet sterker. Hij had tenslotte Ichigo nodig voordat hij Aizen zijn krachten kon sealen. Ten tweede: Kyouraku zei zelf dat hij op dit moment nog sterker is dan Hitsugaya, en hij en Ukitake behoren tot de sterkste captains in heel seireitei. Yamamoto staat ook veel te laag. Hij is misschien oud, maar hij is nog altijd een powerhouse die enkel verslagen werd omdat Aizen vuile trucks gebruikte (en hij werd dan eigenlijk nog niet verslagen, het was maar door zijn eigen Kido dat hij eraan was). Ook staat Tousen naar mijn mening veel te hoog, zelf met zijn hollowfication was hij zo zwak als iets.

Ik blijf er eigenlijk ook nog bij dat Yammy gewoon een gigantisch sterk maar sloom en een dom ding was. Gewoon weer zo'n uber krachtpatser die niets anders kan dan z'n spieren showen. Ulquiorra haalt hem zo neer imo.
True, Urahara had Ichigo nodig voor Aizen net zoals Aizen Wonderweiss nodig had voor Yamamoto. Maar het gebruik van plannen om iemand te verslaan heb ik er ook in verwerkt.

Kyoraku verloor in de tweede film nogal gemakkelijk van die ene rivaal van Hitsugaya die daarna nog door Hitsugaya zelf verslaan werd. Maar oké, dat kwam niet in de manga.

Ukitake is op zich sterk, maar lijdt onder zijn ziekte.

Tosen is nog steeds iemand die bijvoorbeeld Grimmjow pwnde in zijn gewone vorm, Hollowified pwnde hij Komamura.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
deadsoul
Anime Forum Lid

deadsoul's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 19:32
Met quote antwoorden

Ik heb nog een paar kleine vraagjes:

- Visored of Vizard?

- Ergens in het begin van de Arrancar saga toen Ulquiorra en Yammy naar Karakura town kwamen zei Ulquiorra tegen Yammy dat er maar 3 personen zijn die nog redelijk sterk zijn en de rest was " trash " . Over wie had hij het dan?
Ik vermoed Ichigo, Yoruichi en Urahara? Of Ichigo en Ishida hun vader?

- En misschien heb ik iets serieus gemist maar.... waarom staan de gotei 13 in het krijt bij Ichigo? Ze gingen Rukia vermoorden en hij stak daar een stokje voor ...En toen kwam Aizen waar Ichigo niets tegen kon doen?

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 20:07
Met quote antwoorden

- Visored. Iedereen gebruikt Vizard, maar Visored is de officiële spelling, approved door Kubo himself in het tweede Databook, Masked.

- ..3 personen? Volgens mij heeft hij nooit iets over 3 personen gezegd... ik pas. Het enige wat ik me kan herinneren, dat, aan het eind, Ulquiorra Benihime's aanval blokkeerde, een Garganta opende, en mompelde dat hij tegen Aizen zou gaan zeggen dat de jongen die in Aizen's ogen interresant was, aka Ichigo, troep is dat het niet eens waard is om te vermoorden.

- Nou ja, in het krijt... hij is de enige die Kyoka Suigetsu niet heeft zien releasen, en de enige die dus iets tegen Aizen kon beginnen zonder de nadelige gevolgen.

deadsoul
Anime Forum Lid

deadsoul's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 20:54
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
- ..3 personen? Volgens mij heeft hij nooit iets over 3 personen gezegd... ik pas. Het enige wat ik me kan herinneren, dat, aan het eind, Ulquiorra Benihime's aanval blokkeerde, een Garganta opende, en mompelde dat hij tegen Aizen zou gaan zeggen dat de jongen die in Aizen's ogen interresant was, aka Ichigo, troep is dat het niet eens waard is om te vermoorden.

Er was wel degelijk zoiets ter sprake. Toen ze aankwamen zei Ulquiorra tegen Yami iets in de aard van dat er 3 personen zijn in Karakura town die behoorlijk sterk zijn. Even later toen Sado kwam aanstormen draaide Yami zich om en vroeg aan Ulquiorra: hey Ulquiorra is this one decent? ....... No he is just trash . En idem bij Orihime die was ook trash .

Lin
seyanaa

Lin's avatar
Standaard geplaatst op 01 juni 2011 @ 22:10
Met quote antwoorden

Wat is de naam van de OST die begint vanaf 3:21 ?

deadsoul
Anime Forum Lid

deadsoul's avatar
Standaard geplaatst op 09 juni 2011 @ 20:07
Met quote antwoorden

Antwoord voor Lin:

http://www.youtube.com/watch?v=z3Vw2...eature=related

btw hoe krijg ik dat voor elkaar om dat filmpje van youtube rechtstreeks op deze forum te zetten in plaats van een link?

Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 09 juni 2011 @ 22:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door deadsoul Bekijk bericht
Antwoord voor Lin:

http://www.youtube.com/watch?v=z3Vw2...eature=related

btw hoe krijg ik dat voor elkaar om dat filmpje van youtube rechtstreeks op deze forum te zetten in plaats van een link?
een youtube link bestaat uit 2, soms 3 delen

1) http://www.youtube.com/
2) watch?v=z3Vw2_mAxzk
3) &feature=related

Om een filmpje op het forum te plaatsen heb je het 2de deel uit het 2de stuk nodig

2.1) watch?v=
2.2) z3Vw2_mAxzk

Dan neem je de youtube 'tags' [youtube] [/youtube*] - zonder *
Daar plaats je het stukje 2.2 in

Code:
[youtube] stukje van 2.2 [/youtube*]
[youtube]z3Vw2_mAxzk[/youtube*]
Dat geeft dan

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
deadsoul
Anime Forum Lid

deadsoul's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2011 @ 10:25
Met quote antwoorden

Danku Saki

Lin
seyanaa

Lin's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2011 @ 21:26
Met quote antwoorden

Een late dank je wel, deadsoul. ^^

Baka!
BAKABAKABAKA!

Baka!'s avatar
Standaard geplaatst op 14 november 2011 @ 18:42
Met quote antwoorden

Niet zozeer een vraag om keiharde informatie, maar meer om de meningen te horen: Shinigami vs Xcution: Welke cast is volgens jou beter? Of is het gelijkspel?

If life was a novel I'd be the comic relief \(^o^)/
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten