Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 11:35
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Bauntzie Bekijk bericht
Ik snap dat je daar nieuwsgierig naar zou zijn, maar om het helemaal uit te melken lijkt mij wat vreemd. En dan bedoel ik dus ook echt dat ze ALLES wil weten. Als het niet zo zou zijn, zou je het verder toch weinig uitmaken.
Dat zei je er dan ook niet bij :P. Ik snap ook niet wat je precies met alles bedoeld, maar tenzij je het zelf wil uitleggen etc. Laten varen denk ik dan.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door dark shadow Bekijk bericht
Help me.
Oh boy, ik wou dat ik weer 13 was.

Je verhaal komt eigenlijk neer op "Er is een meisje waarvan ik denk dat ik haar zie zitten". Tenminste, ik hoop dat je dat bedoelde. Heb je in de gaten dat je post meer gaat over haar vrienden dan zij zelf? Als ik het allemaal zo hoor wil je gewoon deel uitmaken van haar groep en zij was in jouw ogen de leukste/meest toegankelijke.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark Shadow (the Hedgehog)
Ik was niet meer verliefd op haar
Kan aan mij liggen, maar 'niet meer verliefd' zijn is geen knopje dat je zo omgooit, trust me on that one.

Advies? Ga idd lekker proberen die kring open te gooien, maar verwar je sociale drang niet met je emotionele wereld, want zo klink je nu bést wel.

dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 12:31
Met quote antwoorden

Maar hoe moet ik het verwoorden?

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 12:50
Met quote antwoorden

"Hey, ik ben nu veel anders dan dat ik een paar jaar terug. Heb mezelf weer gevonden en ben nu niet zo'n bad boy. Zin om een keer wat te gaan doen of zo? "

Niet te moeilijk over doen.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 12:52
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht
"Hey, ik ben nu veel anders dan dat ik een paar jaar terug. Heb mezelf weer gevonden en ben nu niet zo'n bad boy. Zin om een keer wat te gaan doen of zo? "

Niet te moeilijk over doen.
Kijk echt precies wat jij zegt durf ik dus niet te zeggen.

Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 12:58
Met quote antwoorden

Quote:
Of je drink jezelf lam en doet het, of je krijgt ballen en je doet het. Wij kunnen daar niks in betekenen.

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 16:41
Met quote antwoorden

Dat. Maar liever het tweede. Met het eerste is 'r best wel een kans dat je iets zegt, wat je pas in de ochtend weer te lezen/horen krijgt en denkt: Hmmm, niet zo slim geweest.

Geloof me. Ik spreek uit ervaring. :')

Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 16:48
Met quote antwoorden

Quote:
Dat. Maar liever het tweede. Met het eerste is 'r best wel een kans dat je iets zegt, wat je pas in de ochtend weer te lezen/horen krijgt en denkt: Hmmm, niet zo slim geweest.

Oh dat ken ik ook hoor, hoewel dat een geval van familie was. Gelukkig voor mij waren het dingen die positief uitpakten :')

Dark Shadow, snap dat je jong bent, net begint met die verdomde hormonenstroom, maar als je nu al je gevoel kan volgen en eerlijk je ding kan zeggen- Dan kom je verder dan ik in het leven.

Doe vooral jezelf een plezier, go for it.

hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 16:51
Met quote antwoorden

Quote:

Dan beter de tactiek van eerst vragen en er als het antwoord negatief is wat vodka tegenaan gooien :')

Maar aangezien hij net naar het middelbaar gaat is dat wss niet het beste idee.

Quote:
Dus... Je vraagt wat je moet doen, we vertellen je wat het beste is en dan zeg je 'Dat durf ik niet'. Is je eigen keuze hoor, maar je moet het óf kwijt, óf je blijft er nog een paar jaar mee rond lopen en loopt mss allerlei andere leuke dames mis omdat je je te veel fixeert op deze ene die misschien wel helemaal niets met je wil.

~Rick
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 23 juli 2014 @ 16:54
Met quote antwoorden

Bovenstaande heren hebben allebei stevige argumenten. Vooral 't feit dat je jong bent geeft je nu meer dan genoeg bewegingsruimte om een paar keer snoeihard op je muil te geven. Want op de lange rit heb je je hele leven plezier van de wijsheden die je hebt opgedaan.

's All a part of growin' up.

Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 25 juli 2014 @ 11:06
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever Bekijk bericht
Dat zei je er dan ook niet bij :P. Ik snap ook niet wat je precies met alles bedoeld, maar tenzij je het zelf wil uitleggen etc. Laten varen denk ik dan.
Bij deze dan, we hebben het er 2/3 dagen over gehad. Dat bedoel ik dus.
Maar nu is het een beetje apart praten met haar, de ene keer praat ze echt gewoon normaal en wel geďnteresseerd en eventjes daarna weer heel kort af. Zo gaat het de hele tijd door.

Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2014 @ 11:15
Met quote antwoorden

Quote:
Maar nu is het een beetje apart praten met haar, de ene keer praat ze echt gewoon normaal en wel geďnteresseerd en eventjes daarna weer heel kort af. Zo gaat het de hele tijd door.
Dus ze weet zelf niet eens wat ze wilt? Bouw het contact een beetje af, zodat jij er iig niet aan zou kunnen storen. Ik zeg niet dat je moet wegrennen, maar je hebt niet bepaald iets te winnen of verliezen bij d'r.

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2014 @ 11:36
Met quote antwoorden

Quote:
Misschien heeft ze andere dingen te doen dan jou te 'vermaken' :P
Ik bedoel, ze heeft vast, buiten het chatten om met jou, ook nog andere dingen die ze doet. Dan is er gewoon minder tijd om jou aandacht te geven, en dan worden andwoorden kort(af)er.

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 25 juli 2014 @ 11:47
Met quote antwoorden

@Airclever; Ik heb geen idee wat ze wilt, het contact word al minder dus dat zit dan wel goed.
@Gohma; Natuurlijk snap ik dat ze ook andere dingen te doen heeft, het heeft ook geen haast hoor. Maar ik heb meer het idee dat ze het soms bijna irritant vind om met mij te praten en daarom dus ook kortaf doet. Daarom vind het ik het raar dat het soms "lijkt' dat ze graag met mij praat en soms helemaal niet.

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2014 @ 13:30
Met quote antwoorden

Jezus man, je praat nu een beetje alsof ze verplicht is 24/7 met je te babbelen. Zoals al gezegd is, ze heeft vast stuff te doen in de tussentijd. Dan zou ik ook geen tijd om de hele tijd enthousiast hele epistols te schrijven.

En ik denk dat je er iets te veel over nadenkt. Doe dat allereerst eens niet, dan komt het vanzelf wel op z'n plooi.

Bauntzie
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 25 juli 2014 @ 17:37
Met quote antwoorden

Quote:
Jezus man, je praat nu een beetje alsof ze verplicht is 24/7 met je te babbelen. Zoals al gezegd is, ze heeft vast stuff te doen in de tussentijd. Dan zou ik ook geen tijd om de hele tijd enthousiast hele epistols te schrijven.

En ik denk dat je er iets te veel over nadenkt. Doe dat allereerst eens niet, dan komt het vanzelf wel op z'n plooi.
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar dat is helemaal niet mijn intentie om zo over te komen naar jullie kant.(vorige post) Ik heb alleen gezegd wat ik denk atm.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten