Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Holebi Topic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 29 mei 2012 @ 16:43
Met quote antwoorden

Gefeliciteerd, inderdaad. Geniet van je sexuele vrijheid die je zo hebt verworven. Ik kan me voorstellen dat dit een goed gevoel geeft.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 29 mei 2012 @ 17:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Eoin Bekijk bericht
Ik kamp een beetje met hetzelfde probleem als Aoi. Ja, vrijwel letterlijk, ik vind seks met mannen ook smerig en ik val op vrouwen(even de grap voor zijn).

Om deze reden snap ik biseksuelen vrijwel nooit. Ik snap dat het een veilige tussenhaven is, het "niet kunnen beslissen", althans... zo beleef ik het. Het is dus daadwerkelijk onbegrip van mijn kant. Het heeft niets met respect te maken, ik ben onverschillig naar de geaardheid en dus keur ik niets af... maar het "ja, ik val op allebei" is in mijn oren eerder een veilige haven, vooral omdat de meeste biseksuelen die ik ken toch altijd maar één geslacht hebben gehad als daadwerkelijke partners... Ik kom er met mijn hoofd gewoon niet bij hoe je "op twee geslachten" kan vallen. Vaak heb ik eerder het gevoel dat er gevoelens door elkaar worden gehaald.
Nou, zoals ik het ervaar is, ik val zowel voor man als vrouw omdat er geen onderscheid IS tussen man en vrouw (imo). Ik val op de persoon, ongeacht man/vrouw.

Als het ergens niet logisch klopt of zo, zeg het maar, ik heb ook effe moeten zoeken naar de juiste woorden xD

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 29 mei 2012 @ 17:24
Met quote antwoorden

Ik had een vermoeden, Rik. Ik ben trots op je! =)

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 29 mei 2012 @ 17:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Neiteio Bekijk bericht
Misschien dat sommige het al dachten en misschien ook niet maar ik durf nu eindelijk na 8 jaar (heel verhaal) te zeggen dat ik bi ben alhoewel het meer neigt naar homo maarjaaaa. http://home.deds.nl/~neiteio/Smilies/yummie.gif

Mensen die heel dicht bij mijn staan hadden het al een beetje zien aankomen maar voor de meeste is het heel onverwachts.

Freeeedom! Ik voel me nu eindelijk zoals ik wil zijn en vrij! Veelste laat en veelste lang mee gezeten!
Had ik inderdaad niet verwacht. Niet dat ik je goed ken of vaak gezien heb (5 keer ofzo?) maar toch. Goed dat je er nu voor wil uitkomen. =]

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 29 mei 2012 @ 18:04
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dré. Bekijk bericht
Had ik inderdaad niet verwacht. Niet dat ik je goed ken of vaak gezien heb (5 keer ofzo?) maar toch. Goed dat je er nu voor wil uitkomen. =]
Dit dus. ^^

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 29 mei 2012 @ 22:18
Met quote antwoorden

Nice Rik! Welkom bij de bi-club! :'D Ik weet hoe het voelt om het eindelijk toe te kunnen geven, en het is altijd een enorme opluchting ook voor mij geweest toen het kon.
Ben iig erg blij voor je. ;]

Sala
Shiny hunting

Sala's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 17:09
Met quote antwoorden

Ik ben zelf bi, ik prefereer wel mannen voor vrouwen. Mijn ouders proberen het nog steeds tegen te gaan, sinds mijn vader het weet praat hij ook stukken minder met me, wat stiekem wel erg veel pijn doet.

Op school weet ook bijna iedereen het en gelukkig doet niemand vervelend tegen me, er zijn zelfs 2 meer mensen 'uit de kast' gekomen omdat, blijkbaar, mensen niet negatief tegen mij waren.

Ps. Mannen kussen/zoenen beter, naar mijn mening. <:

Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 17:41
Met quote antwoorden

Vind ik ook :3

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 17:44
Met quote antwoorden

Neeee, vrouwen kussen sowieso beter!

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 18:01
Met quote antwoorden

Ligt er heel erg aan, maar jongens zoenen over het algemeen beter dan meiden. Imo.

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 18:14
Met quote antwoorden

Een man heeft een gezicht als een plank. Dat jullie het even weten. Persoonlijk heb ik liever een kussen.

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 18:15
Met quote antwoorden

Ik ben er nog niet helemaal over uit..

Smoon
//

Smoon's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 18:17
Met quote antwoorden

Ligt aan de persoon neem ik aan..

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 19:45
Met quote antwoorden

Tof Rik. Ben blij voor je dat je er voor uit komt nu. Echt heel blij voor je. =) Heb er weleens aan gedacht, maar aangezien het me gewoon niet interesseert, maakte me het ook niet veel uit wat je bent. Je bent sowieso een toffe gast, da's alles wat telt.

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 19:54
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Smoon Bekijk bericht
Ligt aan de persoon neem ik aan..
Ha, dat sowieso. Maar de meeste vrouwen zoenen 'zachter' en minder alsof ze meteen in je broek willen graaien.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten