Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Eoin
Ik kamp een beetje met hetzelfde probleem als Aoi. Ja, vrijwel letterlijk, ik vind seks met mannen ook smerig en ik val op vrouwen(even de grap voor zijn).
Om deze reden snap ik biseksuelen vrijwel nooit. Ik snap dat het een veilige tussenhaven is, het "niet kunnen beslissen", althans... zo beleef ik het. Het is dus daadwerkelijk onbegrip van mijn kant. Het heeft niets met respect te maken, ik ben onverschillig naar de geaardheid en dus keur ik niets af... maar het "ja, ik val op allebei" is in mijn oren eerder een veilige haven, vooral omdat de meeste biseksuelen die ik ken toch altijd maar één geslacht hebben gehad als daadwerkelijke partners... Ik kom er met mijn hoofd gewoon niet bij hoe je "op twee geslachten" kan vallen. Vaak heb ik eerder het gevoel dat er gevoelens door elkaar worden gehaald.
|
Nou, zoals ik het ervaar is, ik val zowel voor man als vrouw omdat er geen onderscheid IS tussen man en vrouw (imo). Ik val op de persoon, ongeacht man/vrouw.
Als het ergens niet logisch klopt of zo, zeg het maar, ik heb ook effe moeten zoeken naar de juiste woorden xD