Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door pro
Je ziet zat gevallen van kerels die video's/foto's van hun (ex-)vriendin op het internet gooien, dus in die zin snap ik meisjes die dit niet willen doen ja.
En als ik in de situatie zit van dat je even niet bij elkaar kan komen, zou ik gewoon zeggen dat we geduldig moeten afwachten tot de kans komt. Niet dat dit vaak zal voorkomen, aangezien ik m'n vriendin altijd zie in het weekend. :P
En ik denk inderdaad ook dat meisjes er weinig aan vinden om hun vriendje zich te zien aftrekken..
(eerlijk toegegeven, ik zou het wel geil vinden om m'n vriendin zich te zien vingeren, maar dan liever irl en niet via cam oid..)
|
Snap ik, maar dat zijn vaak ook relaties van niets.
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door irri
Ik vind het niet geil om te zien hoe mijn vriend zit te rukken.
|
Ieder zo z'n ding.
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Horselover
Ik kan me anders herinneren dat jij het wel voor de cam deed bij mij omdat je het zo leuk vond.
|
Awe wat schattig, kom je speciaal terug op awf waarschijnlijk via bepaalde mensen om dit te zeggen? <3 Ik wil het je wel gemakkelijker maken hoor.
Ik was inderdaad 14/15 toen ik dit deed. Ik was aan het puberen en mijn hormonen sloegen op hol en wist niet wat ik ermee aan moest. Als jij denkt dat je me hiermee hebt om dit weer naar boven te halen, zit je 't mis. Ik wil het best toegeven en schaam me er ook helemaal niet voor. Ik ben nu 21, dus alsjeblieft, ga even andere dingen doen dan gebeurtenissen van 6 jaar geleden omhoog halen.

Wel lief dat je je het nog herinnert tho. <3
Edit: Dunno wie die post heeft verwijderd, maar die mag wel blijven staan hoor. Het interesseert me namelijk héél weinig. Ik kan me wel over dingen heenzetten en dingen toegeven. =) Ik wél.