Mijn dream girl. Schattig, blond, klein tot normaal. Jonger dan mij ook. Ik val op meisjes die 0 tot 4 jaar jonger zijn. NJa, bruin haar is ook geen probleem, maar ros en zwart. Bweaauk. XD. Blauwe ogen. Niet al te dik (sorry). Ook niet al te veel make-up, en ook geen tattoo's, en piercings (nuja, een piercing kan er door. maar t'is te zien waar.). Haar kleuren, in allerlei kleuren interesseert me ook geen bal. Je mag in de mode zijn, maar please, wees een beetje naturel. Oorbellen daarentegen mag ze wel draaien, en juwelen zo ook, al is dat uiteraard geen noodzaak. Je weet wel wat ik bedoel. En liefst ook geen kledij van de jaren 60. Doe maar superdry. =-), just as me.
Qua innerlijk: Zeker niet iemand die boven mij staat. Ik ga niet vragen aan mijn vriendin "Mag ik dan naar een fuif ?", dan doe ik het gewoon. Net zoals ik dat later niet aan mijn vrouw ga vragen, "Mag ik op café", anders blijf ik voor altijd vrijgezel. Geen bazig wijf dus. Ook niet al te zeurig. Maar dat hangt ermee te samen. Ze mag gevoelig zijn. Dan pas ik me daar wel aan

. Ik hou zelfs van meisjes die gevoelig zijn, zolang ze maar niet op sms constant vragen, "en wat vind je dan zo heet aan mij ?", wat ik dus nu wel krijg. Iemand die tegen me kan praten over de onnozelste dingen, maar ook over de meest serieuze dingen. Anders heeft een relatie ook geen zin. Iemand die me soms optimistisch kan maken, of gemotiveerd. Anders heeft het niet veel zin dat je met mij gaat. Want ik weet uit ervaring dat ik die druk volledig op mijn partner leg. En tenslotte iemand die zich wel laat kussen, en geen schrik heeft om dat voor publiek te doen. Verlegen mag ze wel zijn, zolang ze ze tegen mij maar een woord zegt. En uiteraard moet ze me kunnen vertrouwen.
Herseninhoud kan me eigenlijk niet interesseren. Ik heb al gevallen op iemand uit Latijn, maar ook op iemand die constant buist op BSO.