Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tzimho
waar ik niet op val
[..]
geen ego trippers
|
En het ging zo goed tot het laatste puntje. ;_:
Qua jongens is mijn lijstje wat crushpunten betreft vrijwel gelijk aan die, alleen wil ik wel iemand die iets van techniek snapt. Als ik na werk dan thuis ook nog alles moet gaan uitleggen hoe het werkt is het heel snel gedaan denk ik. :[ Wat meisjes betreft lijk ik wel een stuk kieskeuriger te zijn, maar dat kan ook liggen aan dat jongens wel te begrijpen zijn en ik dus een onrealistische standaard ga aanhouden om het aan de vrouwenkant niet hoef te gaan leren begrijpen? Maar dat is wel heel offtopic hier.
Iig, mijn yesplz-lijstje wat vrouwen (en ook wel mannen) betreft:
- Ze moet een 'lieve uitstraling' hebben. Ik kan niet echt uitleggen wat ik hiermee bedoel, maar kijk voor een voorbeeld maar naar Zooey Deschanel of Katy Perry, ze hebben allebei iets schattigs in hun gezicht.
- Een bizar en droogkloterig gevoel voor humor hebben. Superbelangrijk.
- Niet bang zijn om dingen te doen omdat je het leuk vindt, ook al kijken andere mensen er raar tegenaan; bijvoorbeeld Pokémon games spelen of soms lekker leuk kinderachtig zijn omdat het kan.
- Niet a-technisch zijn. Zoals ik al zei, digibeet zijn = grote afknapper.
Er is een uitzondering echter, als ze écht willen leren kan ik er wel mee omgaan. Het is meer dat ik in mijn vakgebied genoeg mensen tegenkom die niets willen leren, en alles en iedereen de schuld geven als iets niet werkt, zelf hebben ze nooit iets gedaan natuurlijk. Ugh. /rant
...Het zit me nogal hoog met (l)users zo te zien..