Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Hoe voel jij je op dit moment? #77

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Golden Rose
Elise

Golden Rose's avatar
Standaard geplaatst op 30 oktober 2013 @ 21:58

Ernstig hyper. Had een leuk klassenuitje met mijn mentorklas...
Maar op den duur (we gingen zwemmen) gingen we eten met z'n allen. En een stel meiden was met hun lege bekertje drinken die cup-song, dat ritme aan het doen.
Dus ik schuif aan en zeg: Ja, komt u maar, leer mij dat eens. Gingen ze me dat leren, erg leuk.

Maar toen... Ging het even mis, en ik zei ineens heel hard: "Kut!"
Gevolgd door: ":O OOH MAG IK NIET ZEGGEN HÈ? IK BEDOEL CURRY"
Toen moesten ze heel hard lachen. (oeps).

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 31 oktober 2013 @ 21:48

Super!

Tentamens komen eraan en ik voel dat ik er klaar voor bent.
Mijn gevoelens zijn allemaal op een rijtje gekomen.
Volgende week maandag huurcontract tekenen.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Count
Chu

Count's avatar
Standaard geplaatst op 31 oktober 2013 @ 22:29

Heel raar. M'n ex, met wie ik nog goede vrienden ben en zo, heeft het over gevoelens voor iemand maar ik mag niet weten wie. Terwijl ik het afgelopen jaar wel heel open ben geweest over wie ik leuk vond en mee op date ging en zo. Nu merk ik toch dat ik ergens hoop dat ik het ben. Maar dat wil ik helemaal niet. Bah.

Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 01 november 2013 @ 14:26

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Count Bekijk bericht
Heel raar. M'n ex, met wie ik nog goede vrienden ben en zo, heeft het over gevoelens voor iemand maar ik mag niet weten wie. Terwijl ik het afgelopen jaar wel heel open ben geweest over wie ik leuk vond en mee op date ging en zo. Nu merk ik toch dat ik ergens hoop dat ik het ben. Maar dat wil ik helemaal niet. Bah.
Dat klinkt zo kinderachtig van je ex. 'Ja ik vind iemand leuk en date ermee maar je mag lekker niet weten wie dat is'. Dat soort dingen is over het algemeen vragen om problemen. Niet te veel van aantrekken en gewoon lekker je eigen ding doen.

Anyway, verder gaat het hier wel goed. Bezig met het rondmaken van het afstudeerproject wat overigens de goede kant op gaat. Af en toe heb ik wel twijfels over dingen maar toch denk ik dat ik de juiste keuzes heb gemaakt.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 02 november 2013 @ 17:33

Ik voel me meh.

Tentamenperiode is nogal meh verlopen. Verder had ik iets van: "Nu de Lady toch iets aan 't doen is, kan ik even genieten van een weekendje ""rust"". Maar godnondedju, dan ben ik toch liever bij haar achteraf gezien want ik zit nu maar een beetje stom voor me uit te staren. Met niet te vergeten een hoog 'Ik mis d'r' gevoel.

Funny, how those things go. Had ik jaren terug nooit echt last van.

[ Laatst gewijzigd door Ravons J. Daro; 02 november 2013 om 17:48 ]

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Golden Rose
Elise

Golden Rose's avatar
Standaard geplaatst op 02 november 2013 @ 22:43

Verschrikkelijk! Mijn moeder had weer een impulsieve borderline actie en ze heeft veel meer pillen geslikt dan ze mag... En hoe ze réageerde op me! Ik ben echt boos! (maar ik jank)

Anime is kawaii
Rob

Anime is kawaii's avatar
Standaard geplaatst op 02 november 2013 @ 23:29

Moe, ik ga mijn bed in duiken.

We are going to have to act, if we want to live in a different world.
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 03 november 2013 @ 02:58

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Golden Rose Bekijk bericht
Verschrikkelijk! Mijn moeder had weer een impulsieve borderline actie en ze heeft veel meer pillen geslikt dan ze mag... En hoe ze réageerde op me! Ik ben echt boos! (maar ik jank)
Veel sterkte ermee! Probeer zelf zo rustig mogelijk te blijven onder dit soort situaties, ook al is het soms niet eenvoudig. Kop op!

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2013 @ 11:28

te helder in mij hoofd

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Count
Chu

Count's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2013 @ 15:29

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mana Praxula Bekijk bericht
Dat klinkt zo kinderachtig van je ex. 'Ja ik vind iemand leuk en date ermee maar je mag lekker niet weten wie dat is'. Dat soort dingen is over het algemeen vragen om problemen. Niet te veel van aantrekken en gewoon lekker je eigen ding doen.
Inderdaad erg kinderachtig, ook al was het meer van "Ik weet nog niet precies wat het is dus ik hou het liever nog even voor me". Hou dan gewoon helemaal je mond erover, lol. Als ik dit flik wordt het ook niet gewaardeerd, dus doe dat dan ook niet bij mij. Maar ja, ik ga gewoon verder met m'n eigen ding inderdaad.

pokéfan Jarne
Anime Forum Lid

pokéfan Jarne's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2013 @ 18:14

"Verraden" door 1/4 van m'n klas, bende klojo's. Ze moeten niets meer van me verwachten... Gelukkig stonden de overige wel nog aan m'n kant, maar veel maaktedat niet uit precies...

MAL; Fakemons; Deviantart
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2013 @ 20:03

Not bad. Not bad at all. Leven is goed.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2013 @ 20:29

Yes, mijn stageverslag is doorgestuurd naar de universiteit van Leiden om daar gebruikt te worden voor PhD onderzoek. Dit is ongeveer mijn reactie.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 06 november 2013 @ 21:58

Ik heb meer tijd nodig! Ik wil meer leuk spul doen maar moet over een half uur naar bed ;_;

Just call me KMS
The succes rate for this mission was 0%.
I guess theoretical calculations are pointless with you all.
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 november 2013 @ 16:41

Always look on the bright side of life...

Net 1 tentamen verneukt en de anderen... well.... a maybe.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten