Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #13

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 13:44

Quote:
Bleach is on a break this week, as Kubo is ill. It will return next week.
Ah, jammer.

Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 16:23

Domme mangareader, mangastream had die shit gewoon op de FP staan en twitter voor de ouwe lullen onder ons...

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 17 maart 2012 @ 20:12

Trouwens, als er volgende week ook geen Bleach is, niet raar opkijken. Naar eigen zeggen heeft Kubo bloed opgehoest, wat natuurlijk nooit een positief teken is.

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2012 @ 00:37

Beterschap aan kubo dan =w=

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 10:53

Chapter 485 spoiler

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 12:01

En lekker chapter imho!

[ Laatst gewijzigd door Killax; 21 maart 2012 om 12:20 ]

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 13:28

Zeker lekker chapter, onverwachts =o
Heeft iemand een betere hostsite, mangareader moet uren laden over iedere pagina, dan download ik liever een chapter van te voren...

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 14:36

ಠ_ಠ

"oh hey ik introduceer chars en kill ze vijf seconden later af om te laten zien hoe badass de baas wel niet is, proper writing ahoy"

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 14:37

Ik wil gewoon dat de hele cast van Bleach doodgaat zodat er een goed einde aan komt. En niet om te trollen, ik denk dat het een goed einde zou zijn.

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 14:45

Nieuwe personages kunnen me nogal weinig boeien. De dood van die vice-captain was ook zoiets van: okay hijs dood, give him a funeral and let's move on. Wel leuk om Nel en Halibel terug te zien. Hopelijk overleeft Halibel het en komt ze meevechten met de good guys. : P

ಠ‿ಠ
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 14:51

Fanservice, fanservice everywhere!

Een dode Shinigami, Nel, en Halibel in een chapter? Netjes, Kubo.

doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 15:40

Naja beter dan dat er weer 30 nieuwe characters erbij komen en het verleden volledig genegeert wordt.
Kom nazi's maak die hele soul society kapot en bevrijd Aizen. toffe chapter.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 16:08

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Killax Bekijk bericht
Ik wil gewoon dat de hele cast van Bleach doodgaat zodat er een goed einde aan komt. En niet om te trollen, ik denk dat het een goed einde zou zijn.

NOU
, dat zou eigenlijk best wel tof zijn. Beetje op zn Gantz alles en iedereen kapot, iig die bowfag en healing chick en natuurlijk ichigo =p

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 16:39

Iedereen dood, dan ist ook klaar en als die dan toch ooit besluit Bleach 2 te maken.

En dan komt er een zwaard en zijn ze allemaal weer levend

Kubo Style

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 21 maart 2012 @ 17:03

Arme sasakibe, zo weinig schermtijd en verhaal en zo'n gewisse dood... je zult niet gemist worden XD
Mhm, bond het niet zo erg dat die nieuwe gastjes vermoord werden, er zijn waarschijnlijk genoeg anderen en het is weer wat anders dan meteen die nieuwe gastjes introduceren die dan weer als pseudo-antagonisten meegaan de hele arc. Dat nel en halibel terugzijn is een ietwat verwachte verassing, maar wel leuk. Ben wel benieuwd of ze halibel gaan upgraden, die is intussen echt geen partij meer voor de captains. Leefde Ulquiorra nog maar T.T Al zou dat zijn storyline misschien wat verpesten, maar een tot leven gewekte versie misschien? -zucht- Ik weet het, ik ben een fanboy

Prima chapter, 8/10

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten