Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > TV / Muziek / Films / Boeken
Deze pagina opnieuw laden My Little Pony: Friendship is Magic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 18:18
Met quote antwoorden

Sure, maar nogmaals, wat heb je er aan. Mensen gaan echt niet stoppen met kijken omdat jij het niets vind. Dus waarom regelmatig je hoofd om de deur steken om te zeggen dat je de serie niets vind? Daar wilde ik eigenlijk heen.

Ze weten dat jij het niets vind, prima moet dat dan wekelijks herhaald worden?

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 18:22
Met quote antwoorden

Dat is wel heel makkelijk afschepen, niet? ''Wat heb je eraan''. Tsja, wat heb je eraan in een discussie? Wat heb je eraan in de politiek? Zo kan ik nog wel meer bedenken.

Het moet niet wekelijks herhaald worden, maar ik kom hier ook niet wekelijks. Tbh geen idee hoe ik in deze discussie terecht kwam. : (

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 18:28
Met quote antwoorden

Haha ik eigenlijk ook niet xD
Maar goed, het gaat natuurlijk verder dan MLP. In het algemeen is het een beetje onzinnig om langs te komen om je gal op een bepaalde serie te spuwen terwijl er een groep is die er veel plezier aan beleeft. In tegenstelling tot discussies over de afleveringen, serie in het algemeen draag je niets bij om te zeggen dat je er niets aan vind. Das een beetje hetzelfde als naar een voetbalwedstrijd gaan om te zeggen dat je voetbal geen reet aan vind.

Was ook niet puur richting jou bedoelt hoor. Heb mijn zegje zo wel gedaan dus laat ik het praten over de serie aan de anderen over hier.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 19:01
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door iTeruri Bekijk bericht
Ach ja, blijf er bij dat wat elke serie nodig heeft loyale fans zijn. En ik denk toch nog steeds dat veel mensen de serie alleen leuk vinden omdat het zo'n hype is.
Dat heeft de serie ook wel. Veel fans steken er heel veel tijd in (of besteden er veel geld aan xD) Waarbij sommige niet meer van 'normaal' niveau'. Daarnaast keken heel veel mensen uit naar seizoen 2. Het heeft een half jaar aan geen nieuwe episodes overleeft en de break van hoogstens 2 maanden nu overleeft het ook wel. De kans is trouwens groot dat er een seizoen 3 komt, dus gebrek aan nieuwe afleveringen zal het ook niet aan liggen.
Het aantal kijkers is niet helemaal bekend maar EqD trekt gemiddeld dagelijks bijna een half miljoen bezoekers.
Na verloop van tijd zal de hype heus wel afzwakken, maar ik denk dat zolang er nieuwe episodes komen er altijd wel een fanbase zal zijn.

Ray-girl50
kunst is een knal

Ray-girl50's avatar
Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 19:34
Met quote antwoorden

Alles is hier pretty much wel gezegd, ik wil wel even toevoegen dat ik me niet aangevallen voel, maar ik ben eerder chagrijnig ben van mensen die iets de grond in moeten boren wat totaal nutteloos en kansloos is, mensen hebben niet altijd behoefte aan een hele discussie en topics als deze al helemaal niet. Dit is gewoon voor de mensen die het wel leuk vinden en daar met z'n allen over willen praten. Ik zie nergens een stelling staan als ''is MLP leuk of kinderachtig?'' Dat kan naar mijn idee beter in het discussie topic.

Waar ik me wel aangevallen door voel is dat ik een beetje in een hokje worden geduwd, dat ik de serie leuk vind betekend niet dat ik een geobsedeerde gek ben.

You may try, but you'll never be as fabulous as me.
M'n deviantart
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 19:48
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht
Prima, maar laat die mensen lekker van hun show genieten. Wat jij vind en denkt zal de gemiddelde fan ook een rotzorg zijn. Mooie aan het internet is dat niemand je dwingt om met de fanbase om te gaan. Je dus druk maken om iets onnodig zoals dit is een verspilling van je tijd tbh
Alleen is het de bedoeling van internet message boards dat je je mening deelt. Ik ben me ervan bewust dat het de gemiddelde fan een worst zal wezen wat ik ervan vind, maar dat houd me niet tegen toch lekker mijn mening te verkondigen.

Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 23:13
Met quote antwoorden

This thread just got 20% more boring.

The girl on fire.
She has no idea. The effect she can have.
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 25 september 2011 @ 23:30
Met quote antwoorden

http://forum.animewolken.nl/showthre...54#post2602854

Mooi voorbeeld van de trollende irritatie die de serie met zich meebrengt.

Viral
(✿◠‿◠)

Viral's avatar
Standaard geplaatst op 26 september 2011 @ 01:01
Met quote antwoorden

Ga huilen.

I SAY A RAP-RAPPY-RAP AND A RING A DANG DONG
THIS IS HOW THE PENIS AND VAGINA GET ALONG
GO, PENIS! GO, PENIS! GO, GO! GO, PENIS!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 26 september 2011 @ 15:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
http://forum.animewolken.nl/showthre...54#post2602854

Mooi voorbeeld van de trollende irritatie die de serie met zich meebrengt.
Dat krijg je bij zoveel series, trollende irritatie. Ik vind MLP ook geen reet aan, maar dat geeft me niet het recht om in dit topic te gaan trollen, haten op andermans meningen en maar blijven drammen om gelijk te krijgen. Want gelijk krijg je toch niet, op deze manier.

-rolt topic uit-

Ray-girl50
kunst is een knal

Ray-girl50's avatar
Standaard geplaatst op 26 september 2011 @ 17:36
Met quote antwoorden

Oh wow Dregora, just wow. Deze post overtreft werkelijk al je andere posts.

2e aflevering was leuk, enig idee wanneer de volgende komt?

You may try, but you'll never be as fabulous as me.
M'n deviantart
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 26 september 2011 @ 18:53
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Dat krijg je bij zoveel series, trollende irritatie. Ik vind MLP ook geen reet aan, maar dat geeft me niet het recht om in dit topic te gaan trollen, haten op andermans meningen en maar blijven drammen om gelijk te krijgen. Want gelijk krijg je toch niet, op deze manier.

-rolt topic uit-

Wáár troll ik? Ik geef m'n mening over deze serie, iets wat je op een forum DOET. Ik troll hier niet, ik zeg simpelweg wat mij nog meer irriteert aan de serie, behalve dat ik het gewoon niet leuk vind en het mijn ding niet is.

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 26 september 2011 @ 18:56
Met quote antwoorden

Vermakelijk topic is vermakelijk. En dat komt niet omdat ik de pony's zo leuk vind.

Life is a perception of your own reality.
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 26 september 2011 @ 21:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Viral Bekijk bericht
Ga huilen.
Grappig want dat is precies wat jullie ponyfags doen zodra we ook maar iets negatiefs over de show zeggen.

Atrox
|

Atrox's avatar
Standaard geplaatst op 26 september 2011 @ 21:35
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Digger Nick Bekijk bericht
Grappig want dat is precies wat jullie ponyfags doen zodra we ook maar iets negatiefs over de show zeggen.
Nee, mensen die de boodschap van Friendship is Magic echt begrijpen, tolereren alle kritiek.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten