Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > TV / Muziek / Films / Boeken
Deze pagina opnieuw laden My Little Pony: Friendship is Magic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 06:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
My Little Pony Friendship is Magic is een Amerikaanse tekenfilmserie vooral gericht op jongere kinderen. In de VS wordt het momenteel uitgezonden op het kanaal The Hub, voor het eerst op 10 oktober 2010. Deze incarnatie van het My Little Ponyspeelgoed was voor televisie ontwikkeld door Lauren Faust, die vroeger had gewerkt aan series van Cartoon Network zoals The Powerpuff Girls. De show wordt geproduceerd foor Studio B productions, is samenwerking met Hasbro Studios.
Ik zag de hele tijd pony avatars en topics op andere fora, dus ik besloot om even de eerste aflevering the kijken ...
De laatste keer dat ik checkte zat ik aan aflevering 15 en was het 7 uur 's morgens. Gelukkig moet ik vandaag niet gaan werken.

Noem mij maar een brony.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Volgers van de show worden online vaak Brony (mv. Bronies) genoemd, een portmaneau van de slangterm bro, en het woord pony. De term was bedacht op 4chan's /co/ board. Eerst verwees het alleen naar de mannelijke volgers van Friendship is Magic, maar is nu gebruikt voor iedereen buiten het doelpubliek. De term is voor het eerst erkend in de officiële song Equestria girls, een parodie op Katy Perry's "California Gurls."
Dus, wie is hier nog een brony? Als je nog geen brony bent, daag ik je uit om eens de eerste 2 afleveringen te bekijken. (je kan ze vinden op youtube en andere video streaming websites)

What? TWILIGHT is evolving!

TWILIGHT evolved into RAPIDASH.

[ Laatst gewijzigd door Nimoku; 15 augustus 2011 om 06:09 ]

Kijk eens op mijn Youtube Pagina
Nodoka Miyazaki
Everyonw can evolve

Nodoka Miyazaki's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 08:59
Met quote antwoorden

MLP:FMI <3

Zoals alle bronies denk je eerst dat het iets stoms is, tot je het kijkt _O-. Een must try voor anderen.

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 09:44
Met quote antwoorden

Heb het weleens gezien, vind het nog niks.

Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 09:51
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Heb het weleens gezien, vind het nog niks.

Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 10:45
Met quote antwoorden

Ponyfags zijn de nieuwe generatie furfags alleen dan is het wijder geaccepteerd omdat het niet zo seksueel getint is.

Als het aan mij lag was heel die serie platgebombardeerd, want het is helemaal niet grappig en jullie denken daar alleen maar anders over omdat het gericht is op kleine meisjes en dat dat het 'cool' maakt.

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 14:20
Met quote antwoorden

Kinderachtige dingen leuk vinden omdat het kinderachtig is. Oh 4chan, u so silly. En nee, ik vond het niet leuk, het is niet veel anders dan -insert series gericht op kinderen van 3 tot 8 jaar-

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 14:49
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Kinderachtige dingen leuk vinden omdat het kinderachtig is. Oh 4chan, u so silly. En nee, ik vond het niet leuk, het is niet veel anders dan -insert series gericht op kinderen van 3 tot 8 jaar-
Alleen met het verschil dat FiM ook humor en karakters bevat die volwassenen leuk kunnen vinden.
Het is gewoon fenomenaal dat ze iets als My Little Pony hebben kunnen omtoveren in dit. Een degelijke tekenfilm die volwassenen ook gewoon met hun kinderen kunnen kijken zonder zich dood te ergeren. De animatie is zeer goed, de personages kleurrijk en leuk en sommige liedjes zijn ENORM catchy, Ik daag iedereen uit dit nummer te luisteren en het vervolgens NIET de hele godganselijke dag in je kop te hebben.

Die bronies zijn echter een ander geval xD Uiteraard heb je mensen die er VEEL's te veel in op gaan. Tot ongezonde levels zelfs. Maar goed die gasten heb je in elke fanbase (Star Trek gasten die vloeiend Klingon kunnen praten, I'm looking at you!)
Maar een ding moet ik ze toegeven, ik heb zelden zo'n creatieve fanbase gezien. De enorme hoeveelheid fanbased crap die deze gasten op een dagelijke basis uitbrengen is enorm indrukwekkend.

Dus ja, Friendship is Magic is zonder twijfel een van de betere tekenfilms voor kinderen die de laatste tijd uitgebracht zijn. Al verdiepen sommige mensen zich wel iets te ver in de serie.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 15:21
Met quote antwoorden

I just simply love it!

Ik vind het hilarisch, super cute en geniaal.
Ik kan niet wachten op S2.

Even mijn favoriete pony lijstje:

1. Applejack
2. Rarity
3. Fluttershy
4. Rainbow Dash
5. Twilight Sparkle
6. Pinkie Pie

The girl on fire.
She has no idea. The effect she can have.
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 15:26
Met quote antwoorden

Was hier niet al een topic over?

Anyway, de memes enzo vind ik maar lame, maar de serie zelf is gewoon van het niveau van de tekenfilms van vroeger, die ik nu ook nog steeds rustig zou kijken als ik het niet al gezien had.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 15:32
Met quote antwoorden

Wat the Hub nodig heeft zijn loyale fanbases voor hun series. Ik betwijfel of de 'bronies' dat zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste MLP fans niet eens weten wat the Hub is, of waarom ze zich zorgen over the Hub moeten maken. =/ /doomdenker

Zelf ben ik geen MLP fan, maar heb er wel baat bij als de serie een echt succes wordt. Dus niet alleen maar mensen die met de hype mee gaan, maar echt mensen die de serie supporten. Een trouwe fanbase > een grote fanbase.

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 15:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht
Alleen met het verschil dat FiM ook humor en karakters bevat die volwassenen leuk kunnen vinden.
Het is gewoon fenomenaal dat ze iets als My Little Pony hebben kunnen omtoveren in dit. Een degelijke tekenfilm die volwassenen ook gewoon met hun kinderen kunnen kijken zonder zich dood te ergeren. De animatie is zeer goed, de personages kleurrijk en leuk en sommige liedjes zijn ENORM catchy, Ik daag iedereen uit dit nummer te luisteren en het vervolgens NIET de hele godganselijke dag in je kop te hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=dyrAkwJ6WsY

Die bronies zijn echter een ander geval xD Uiteraard heb je mensen die er VEEL's te veel in op gaan. Tot ongezonde levels zelfs. Maar goed die gasten heb je in elke fanbase (Star Trek gasten die vloeiend Klingon kunnen praten, I'm looking at you!)
Maar een ding moet ik ze toegeven, ik heb zelden zo'n creatieve fanbase gezien. De enorme hoeveelheid fanbased crap die deze gasten op een dagelijke basis uitbrengen is enorm indrukwekkend.

Dus ja, Friendship is Magic is zonder twijfel een van de betere tekenfilms voor kinderen die de laatste tijd uitgebracht zijn. Al verdiepen sommige mensen zich wel iets te ver in de serie.
Ben het helemaal met je eens, behalve met dat liedje. Hoe de f is die catchy. ;< Het heeft niet eens een catchy tune.

Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 15:46
Met quote antwoorden

Winter wrap up, winter wrap uuuuuuuuup.

Deze is wel beter:

Dit is overigens het meest geniale uit MLP.

The girl on fire.
She has no idea. The effect she can have.
Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 18:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Digger Nick Bekijk bericht
Ponyfags zijn de nieuwe generatie furfags alleen dan is het wijder geaccepteerd omdat het niet zo seksueel getint is.

Als het aan mij lag was heel die serie platgebombardeerd, want het is helemaal niet grappig en jullie denken daar alleen maar anders over omdat het gericht is op kleine meisjes en dat dat het 'cool' maakt.
Ook leuk om te zien dat er andere mensen zijn met een ander perspectief op de serie zonder het zelf ook nog maar te kijken.

Nu even serieus, Bronies is gewoon een term gebruikt voor fans/liefhebbers buiten het doelpubliek. Dit houdt tieners en volwassenen in van beide geslachten. Je hebt de vreemde individuen, zoals furries of hardcore fans, in elke fanbase.
Om nu even het Star Trek voorbeeld te nemen: Ik zou zelf wel zeggen dat ik een fan ben Star Trek, ik heb bijna alle episodes bekeken, heb STO (Star Trek Online) gespeeld. Maar dit wilt niet zeggen dat ik vloeiend Klingon spreek, ik ga me dus ook niet verkleden in Spock, etc.
Het is een goede tekenfilm, maar willen dat een serie "plat gebombardeerd mag worden" vindt ik onrespectvol tegenover de andere fans.

Ik bedoel, het grootste deel van dit forum is toegewijd aan shounen, terwijl deze gericht zijn op tieners jongens, en ik durf zeggen dat het grootste deel van ons boven die leeftijd zit. Dus als ik je goed begrijp, maak jij ook deel uit van de OPfags, of Narufags, etc. Niet dan?
Want daar zijn nog veel meer NSFW afbeeldingen en H-doujinshi van te vinden.
I <3 Hypocrieten

[ Laatst gewijzigd door Nimoku; 15 augustus 2011 om 22:54 ]

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 18:39
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Nimoku Bekijk bericht
Ook leuk om te zien dat er andere mensen zijn met een ander perspectief op de serie zonder het zelf ook nog maar te kijken.
Proof pls. : ( Niet zo hypocriet zijn.

Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 15 augustus 2011 @ 20:29
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Nimoku Bekijk bericht
Waar staat het dat ik de serie nog niet gekeken heb?

Quote:
Nu even serieus, Bronies is gewoon een term gebruikt voor fans/liefhebbers buiten het doelpubliek. Dit houdt tieners en volwassenen in van beide geslachten. Je hebt de vreemde individuen, zoals furries of hardcore fans, in elke fanbase.
Om nu even het Star Trek voorbeeld te nemen: Ik zou zelf wel zeggen dat ik een fan ben Star Trek, ik heb bijna alle episodes bekeken, heb STO (Star Trek Online) gespeeld. Maar dit wilt niet zeggen dat ik vloeiend Klingon spreek, ik ga me dus ook niet verkleden in Spock, etc.
Ik bedoel dat jullie 'bronies' een even grote plaag zijn als furfags. Jullie zijn beiden net zo irritant.
Quote:
Het is een goede tekenfilm, maar willen dat een serie "plat gebombardeerd mag worden" vindt ik onrespectvol tegenover de andere fans gewoon omdat jij denkt dat iedere brony gelijk staat aan een creepy volwassen vent die zichzelf bevredigd m.b.v. afbeeldingen van pony's.
Dat denk ik niet. Reading comprehension.

En werkwoorden mag je ook wel leren vervoegen.

Quote:
Ik bedoel, het grootste deel van dit forum is toegeweidt aan shounen, terwijl deze gericht zijn op tieners jongens, en ik durf zeggen dat het grootste deel van ons boven die leeftijd zit. Dus als ik je goed begrijp, maak jij ook deel uit van de OPfags, of Narufags, etc.
Want daar zijn nog veel meer NSFW afbeeldingen en H-doujinshi van te vinden.
I <3 Hypocrieten
Het gaat compleet aan me voorbij hoe de fuck jij uit mijn post kan afleiden dat ik een 'OP-' of 'Narufag' ben. Wow, dat is gewoon geweldig.
Ik kijk niet eens anime

En voor je de hypocrisie-vlag gaat zwaaien als blijkbaar een automatisch defensie-mechanisme (want ik ben niet eens hypocriet), leer eerst eens aandacht posts lezen en denk na voor je je ononderwezen mening op het internet gooit.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten