Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Fakemon
Deze pagina opnieuw laden Fakemon

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Dialga 078
Xx Blackened yY = my GT

Standaard geplaatst op 12 augustus 2012 @ 15:35
Met quote antwoorden

Hallo,
Ik ben sinds tijden weer is komen kijken op AWF en ben gelijk weer uit verveling wat gaan proberen te recouloren nu is het al dik een jaar geleden dus het is niet veel, maar als iemand wat tips zou hebben zou dat fijn zijn!

Niels

Weinig op AWF | Add me on League of Legends: Ternias
WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 12 augustus 2012 @ 15:39
Met quote antwoorden

Je recolours zijn redelijk goed gelukt. Hoewel je bij de 'oranje' Bulbasaur de outline niet helemaal goed gerecolourd hebt. Charmander ziet er wel goed uit hoor.

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
Dialga 078
Xx Blackened yY = my GT

Standaard geplaatst op 12 augustus 2012 @ 15:52
Met quote antwoorden

Dankjewel en wat die outline betreft wat zwart was heb ik gewoon zwart gelaten zeg maar maar daar zal ik dan wel meer op letten volgende keer!

Dialga 078
Xx Blackened yY = my GT

Standaard geplaatst op 12 augustus 2012 @ 16:27
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dialga 078 Bekijk bericht
Dankjewel en wat die outline betreft wat zwart was heb ik gewoon zwart gelaten zeg maar maar daar zal ik dan wel meer op letten volgende keer!
Edit: Ben bezig met een nieuwe ( Hedecross X Flygon ) hij is bijna af maar ik kan niet goed bepalen welke kleuren ik zal nemen, iemand een suggestie? dit is hem zover

WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 12 augustus 2012 @ 16:45
Met quote antwoorden

Je mag niet twee keer achterelkaar posten binnen 24 uur, dat heet een dubbelpost op dit forum. Probeer daar ook op te letten.

Ontopic

Deze is wel beter gerecolourd dan de vorige imo. Alleen moet de voor ons linker vleugel wat naar rechts en naar beneden, en de voor ons rechter vleugel ook wat naar beneden. De staart zit ook niet helemaal goed.

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
koekie715
Anime Forum Lid

koekie715's avatar
Standaard geplaatst op 12 augustus 2012 @ 17:02
Met quote antwoorden

Wel nice en zoals WhiteAbsol al zij de vleugels iets naar onder en wat meer bij elkaar en dat streepje van het lichaam naar de staart zou je beter kunnen weg scracthen.

Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 13 augustus 2012 @ 10:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dialga 078 Bekijk bericht
Edit: Ben bezig met een nieuwe ( Heracross X Flygon ) hij is bijna af maar ik kan niet goed bepalen welke kleuren ik zal nemen, iemand een suggestie? http://i1219.photobucket.com/albums/...ossXFlygon.png dit is hem zover
Ga voor rechts, want dat is de enige van de twee die correct geshade is. Bij de linker heb je de donkere shade licht gemaakt en vice versa (maar gek genoeg heb je de vleugels wel gewoon gehouden, waardoor het een beetje mislukt is). Daarbij moet ik zeggen (wat al door WhiteAbsol is gezegd, maar ik herhaal haar graag (A)) dat ik de vleugels van Flygon er niet heel goed opgeplakt vind. De voor ons rechter zit iets te hoog, een pixel of vier, en de voor ons linkervleugel zit iets te veel naar links. Dan zou je deze vleugel ook wat hoger kunnen zetten. Dat is op zich niet heel veel werk, want je hoeft alleen maar de vleugels van je sprite weg te gummen, opnieuw neer te zetten en je sprite eroverheen te plakken.

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten