Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden nieuw pokemon core rpg serie in de maak

Antwoord

Onderwerptools Weergave
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2018 @ 07:06
Met quote antwoorden

With #PokemonQuest and #PokemonLetsGo, there are so many new ways to explore the world of Pokémon! Trainers can look forward to even more with an all-new core series Pokémon RPG title in development for the second half of 2019!

bron internationaal pokemon twitter page

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 31 mei 2018 @ 12:05
Met quote antwoorden

Ik vind het nog best snel de 2de helft van 2019. Had van mij wel wat langer mogen duren omdat Pokemon Let's GO nu ook uit komt en we weer even zoet zijn. Hoop wel dat dit de RPG wordt waar iedereen zo op hoopt. Voor mij persoonlijk hoop ik dat we niet meer een lineair verhaallijn krijgen en dat je handje tot de Pokemon League wordt vastgehouden. Een Pokemon game die heel groot is zoals Zelda. Overal naartoe kunnen om maar die zeldzame Pokemon te vinden. Gaan en staan waar je wilt. Ook al zijn die Pokemons veel te sterk dan weet je dat je daar nog niet moet komen. Het zo het spel zoveel meer diepgang geven. Als laatste natuurlijk een moeilijkheidsgraad want al die simpele tegenstanders is ook geen uitdaging meer.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2018 @ 11:01
Met quote antwoorden

Vers van de pers vanuit Serebii.net

Pokémon Generation 8

Speaking to Japanese publication Famitsu, which haas a massive 20 page feature on Pokémon Let's Go Pikachu, Let's Go Eevee and Quest, features an interview with The Pokémon Company CEO, Tsunekazu Ishihara who provided a few minor tidbits about the upcoming Pokémon game for Nintendo Switch due out in 2019. He reconfirmed that this game is due for release in the second half of 2019, will have better graphics than any prior Pokémon game, that it'll be completely new and not like Pokémon Let's Go Pikachu & Let's Go Eevee and states that it will contain many brand new Pokémon.
We'll provide full details on these games as they come so be sure to keep checking back

Lijken op goede berichten. Betere graphics (waarschijnlijk dus ook beter dan de Let's Go games). Totaal anders dan Let's Go (Please een open wereld). Generation 8 was wel logisch dat dat zou komen. Ben benieuwd hoeveel nieuwe Pokemon we gaan krijgen. Zullen we over de 1000 al gaan?

Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2018 @ 23:05
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Zullen we over de 1000 al gaan?
Nee. Er gaan echt niet meer dan 190 nieuwe pokémon bijkomen.

FC: 1306 - 8649 - 4294
Games: Pokemon Y, OR, AS, Sun
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 15 juni 2018 @ 09:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Audax Bekijk bericht
Nee. Er gaan echt niet meer dan 190 nieuwe pokémon bijkomen.
Ik kan het me ook niet voorstellen hoor. Anders hebben ze nog nooit zoveel nieuwe Pokemon in 1 nieuwe generatie uitgebracht.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten