Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door T. Tapes
AC en AC II staan bij mij al een lange tijd op de plank aan de linkerkant, de kant waar de games staan die ik nooit heb gespeeld.
Deze klinkt wel leuk, maar van mij hoeft het niet. Ik heb trouwens ook gehoord en gelezen dat het bergafwaarts ging na AC II.
|
Niet waar. AC heeft bij mij ook lang op de kast gestaan, maar ik heb mezelf door AC 1 heen geworsteld. Leuk spel, maar niks speciaals (6,5/10). AC II is echt epic, ik kan met een gerust hart AC II een 9/10 geven en zeggen dat hij in mijn top 10 favoriete games hoort. Brotherhood was ook cool, maar het voelde minder vertrouwd en episch als II. Zelfde verhaal voor Revelations, die NOG weer anders is. Ik geef ze allebei een 7.
Ze zijn misschien niet zo goed als AC II, maar je kan moeilijk een meesterlijke game als dat overtreffen.
Ben nu bezig met AC III, en ik moet zeggen dat ook al is er veel veranderd, het is allemaal veel cooler geworden. Dingen werken beter en zien er mooier uit. Meer detail vooral. Wat ik minder vind is dat sommige optional objectives een pain in the ass zijn om te halen.