Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Games
Deze pagina opnieuw laden WiiU

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Killerbee
1st dorsal.

Killerbee's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 01:08
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Zal de wiiu ook weer binnen een week gehacked worden ? of denk je dat nintendo geleerd heeft van zijn fouten ?
Natuurlijk. Hackers zijn tegenwoordig heel erg innovatief. Apple heeft ook al vaak zat update's tegen hacks moeten runnen, en toch blijven de hackers gaten in het systeem vinden.
Of het weer zo makkelijk is als de Twilight Hack? Ik heb geen idee.

[SIGPIC]http://forum.animewolken.nl/custompics/sigpic1109_1.gif[/SIGPIC]
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 10:14
Met quote antwoorden

http://www.destructoid.com/e3-pikmin...u-203253.phtml

Bam Pikmin 3 voor de WiiU!

FacebookMEEEH!
Please?!

FacebookMEEEH!'s avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 10:21
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopstick Bekijk bericht
Las het ook daarnet! Ze wouden hem eerst voor de WII maken, maar dan hebben de makers gekozen voor de WII U omwille van de mogelijkheden en de graphics!

Alhoewel ik liever een Pikmin 3D zie, dat terzijde... ^^

Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 10:42
Met quote antwoorden

Ik ben wel onder de indruk, maar denk niet dat ik een WiiU ga kopen. Niet direct iig. Misschien later, ik ben nog niet klaar met mijn Wii. =]

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! AWF Twitter Mijn Twitt0r
Libertine
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 11:29
Met quote antwoorden

Maar wat is nou precies het probleem als 'de graphics gelijk worden aan de X360/PS3'? HD gaming krijg je sowieso met de Wii U en fotorealistische games? Mwah, ik hoef niet in alle volle details iemand neer te schieten in Call of Duty 8. Battlefield 3 is dan voor mij eigenlijk wel het maximale (die game ziet er dan ook gruwelijk goed uit). Ik snap het probleem niet zo en vraag me af hoeveel mooier games nog kunnen worden zonder dat er een bepaalde grens overschreden wordt. Het blijft een videogame, maar willen we met haast echte beelden een auto in de prak rijden of oorlog voeren? Ik snap dat niet zo, ik in ieder geval niet. En ik vat het 'ze blijven maar achterlopen' ook niet helemaal, sure, de Wii is een stuk minder krachtig dan de X360/PS3 maar dat is slechts één onderdeel. En overigens wordt de Wii U wel degelijk sterker dan de X360. Tevens is de Wii U controller lichter dan de iPad 2, voor mensen die bang zijn dat het een zwaar, lomp ding wordt.

Maar het beste nieuws is natuurlijk de Pikmin 3 aankondiging. Ik hoop echt dat deze serie dan eens de aandacht krijgt die het verdient.

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 12:07
Met quote antwoorden

Pikmin is geniaal. En nog best pittig ook!

Maar anyways, het probleem dat de meeste hebben is dat ze geilen op GFX. Ze willen de mooiste beelden zien en t moet zo realistisch mogelijk worden. Dat klopt. Dat geef ik toe, maar tot een zekere hoogte.

Wanneer Battlefield 4 bijv op echte mensen zou lijken, zou je t nog steeds leuk vinden om mensen af te knallen in die game? Het moet nog als een videogame blijven anders ga je echt nog jezelf verliezen in wat echt of nep is naar mijn mening.

Plus, spellen zoals Zelda moeten niet te realistisch worden omdat je dan de fantasy sfeer kwijt ben. Hoe Link er in die trailer uitzag met de Twilight style, vond ik awesome. Pak die stijl en niet verder ^^.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 12:09
Met quote antwoorden

Interactief video games spelen (video streams zoals in een film). dan heb je wel discs nodig van 100GB dat zie ik nog niet zo snel gebeuren hoor.
Ik hoop wel dat het komt. weet je hoe gaaf dat zal zijn met een video bril op.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 12:12
Met quote antwoorden

Quote:
E3: Console en controller Wii U worden niet apart verkocht

Nieuws | 8 juni 2011 - De speciale controller met touchscreen voor de Wii U en de spelcomputer zelf zullen niet los worden verkocht. Dit heeft Nintendo bevestigd tegenover CVG.

Dit betekent hoogstwaarschijnlijk ook dat er niet meerdere speciale Wii-controllers op één Wii U gebruikt kunnen worden. Voor games met een lokale multiplayermodus zullen spelers dus of de controller moeten delen, of gebruik moeten maken van de reeds beschikbare Wii-accessoires, die ook op de Wii U werken.

Zo kunnen er tot vier Wii-afstandsbedieningen of Wii Classic Controllers op de Wii U worden aangesloten. Daarnaast biedt het apparaat ondersteuning voor Nunchuck-controllers en het Balance Board.
Beetje jammer.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Timo*
Haxking

Timo*'s avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 14:05
Met quote antwoorden

http://www.youtube.com/watch?v=arHNc...el_video_title

Dit is precies de style die ik het mooist vind. Hopen dat de zelda na skyward sword er zo uitziet

Edit: Perongeluk mijn eigen profiel als link gedaan naar favorieten. Dit keer de juiste link geplaatst

[ Laatst gewijzigd door Timo*; 08 juni 2011 om 17:46 ]

Libertine
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 15:51
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Pikmin is geniaal. En nog best pittig ook!

Maar anyways, het probleem dat de meeste hebben is dat ze geilen op GFX. Ze willen de mooiste beelden zien en t moet zo realistisch mogelijk worden. Dat klopt. Dat geef ik toe, maar tot een zekere hoogte.

Wanneer Battlefield 4 bijv op echte mensen zou lijken, zou je t nog steeds leuk vinden om mensen af te knallen in die game? Het moet nog als een videogame blijven anders ga je echt nog jezelf verliezen in wat echt of nep is naar mijn mening.

Plus, spellen zoals Zelda moeten niet te realistisch worden omdat je dan de fantasy sfeer kwijt ben. Hoe Link er in die trailer uitzag met de Twilight style, vond ik awesome. Pak die stijl en niet verder ^^.
Helemaal mee eens. Daarom zijn graphics ook niet zo'n issue voor mij, de mooiste PS3/X360 beelden zijn voor mij genoeg. Hoop dat Zelda HD uiteindelijk gerealiseerd gaat worden na Skyward Sword. Alhoewel ik nog liever een nieuwe The Wind Waker zou zien, wel fijn dat Skyward Sword wat dat betreft precies tussen TWW en Twilight Princess inzit. En vliegen wordt het nieuwe varen en dat bevalt me wel. Wel zonde dat de controller dus niet los verkocht wordt, maar ach, moet nog maar zien of dat écht gebeuren gaat.

Alle sceptische mensen over de Wii U raad ik trouwens aan dit artikel te lezen. EuroGamer is sowieso een fantastische gamewebsite.

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2011 @ 16:18
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Timo* Bekijk bericht
http://www.youtube.com/user/Timo93NL.../0/arHNcSMXaBk

Dit is precies de style die ik het mooist vind. Hopen dat de zelda na skyward sword er zo uitziet
...die vent faalt. Hij noemt Link Zelda. xD

Maar verder ziet het er inderdaad erg goed uit. En ik kijk nu al uit naar Navi! <3

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 09 juni 2011 @ 00:08
Met quote antwoorden

Ik denk wel dat die controller niet los verkocht wordt hoor. Dat ding lijkt me best prijzig en ik weet niet of de console de kracht heeft om 5x het scherm te 'streamen'.

Maar dit kan wrs dan wel betekenen dat er meer online modus is =D.

Quote:
De Wii U zal backwards compatible zijn, maar niet verder terug dan de Wii-schijfjes. Dit betekent dat de GameCube-games niet afgespeeld kunnen worden op Nintendo's next-gen, aldus Reggie Fils-Aime.

Of dit indirect betekent dat de GameCube-klassiekers opgenomen worden in de Virtual Console, is nog onbekend. Onderstaand de precieze bewoording van Nintendo's eigen Reggie.

"Speaking to Kotaku earlier today, Nintendo of America president Reggie Fils-Aime revealed that while the Wii U will still be compatible with Wii software, its predecessor's backward compatibility with the GameCube will not be making an appearance".

Killerbee
1st dorsal.

Killerbee's avatar
Standaard geplaatst op 09 juni 2011 @ 00:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Libertine Bekijk bericht
Maar wat is nou precies het probleem als 'de graphics gelijk worden aan de X360/PS3'? HD gaming krijg je sowieso met de Wii U en fotorealistische games? Mwah, ik hoef niet in alle volle details iemand neer te schieten in Call of Duty 8. Battlefield 3 is dan voor mij eigenlijk wel het maximale (die game ziet er dan ook gruwelijk goed uit). Ik snap het probleem niet zo en vraag me af hoeveel mooier games nog kunnen worden zonder dat er een bepaalde grens overschreden wordt. Het blijft een videogame, maar willen we met haast echte beelden een auto in de prak rijden of oorlog voeren? Ik snap dat niet zo, ik in ieder geval niet. En ik vat het 'ze blijven maar achterlopen' ook niet helemaal, sure, de Wii is een stuk minder krachtig dan de X360/PS3 maar dat is slechts één onderdeel. En overigens wordt de Wii U wel degelijk sterker dan de X360. Tevens is de Wii U controller lichter dan de iPad 2, voor mensen die bang zijn dat het een zwaar, lomp ding wordt.

Maar het beste nieuws is natuurlijk de Pikmin 3 aankondiging. Ik hoop echt dat deze serie dan eens de aandacht krijgt die het verdient.
Ik deel jouw mening. Vooral dat alles zo realistisch moet zijn. Het spelen van het spel zelf vind ik veel belangrijker. Ben zelf nog uren in Ninja Gaiden aan het stoppen, wat echt pixels zijn. Super spel! Ik prefer Donkey Kong Country 3 boven Returns, en vind Call of Duty juist te realistisch. Ik schiet liever op zombies in Doom, dan dat ik daadwerkelijk in een wereld terecht kom waarin ik andere mensen moet vermoorden. Just saying.

Ontopic: Altough zo'n iPad wel cool is, zal het console waarschijnlijk schijtduur worden. Heel erg veel plus kudos als je je 3DS als controller kan gebruiken. Ohja, en als Nintendo geen sidescrollers meer maakt koop ik het niet. Nintendo = Sidescroller.

[SIGPIC]http://forum.animewolken.nl/custompics/sigpic1109_1.gif[/SIGPIC]
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 09 juni 2011 @ 00:17
Met quote antwoorden

Nja, als we kijken naar de Mario Demo, dat bleek dus een uiteindelijke game te worden. En ik vond New Super Mario Bros best tof ^^.

En weetje ik speel soms nog liever SNES en NES games dan de next gen games xD.

MuffCabbage
Wanna Rhydon my Weedle?

MuffCabbage's avatar
Standaard geplaatst op 09 juni 2011 @ 00:27
Met quote antwoorden

Voor de mensen die denken dat het niet mooier kan worden. De fps van de console games zouden bijvoorbeeld omhoog kunnen. Bij mafia 2 waren er zoveel de framedrops omdat de console het niet aankon dit was heel erg irritant. Nog een voorbeeld als je in de verte keek en je zag een hek. Dan was dat meestal een blokjes bende doordat de Anti-aliasing zo slecht was. Als je in de spiegel keek bij mafia 2 zag je ook niet een mooie weerspiegeling maar een weerspiegeling van blokjes. Dit kwam puur omdat de console het niet aankon op een monster pc had je al deze problemen niet.

Dus de games kunnen wel zeker mooier worden

Ik vind het wel jammer dat ze niet echt 3rd party games geshowed hebben bij de pers conferentie. Ik had stiekem gehoopt dat we iets te horen kregen over de samenwerking tussen rockstar en nintendo

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.- ART -
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten