Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden [SPOILER] Pokemon Sun and Moon

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2016 @ 15:17

Ik zat er al de hele dag op te wachten. xD Ben blij dat de starters en regio bekend zijn gemaakt. Van de starters vind ik Popplio en Rowlet het leukste. (Uil <3) Terwijl ik eigenlijk eens een keer voor de Vuur starter wilde gaan. Maar ik vind Litten wat minder. Dus ik wacht even af hoe de evoluties eruit gaan zien.

Ik neem denk Moon. Ook vanwege het logo wat lijkt op het Rebels logo. xD

DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2016 @ 16:48

Ik ga sowieso voor Pokémon Sun want vind die legend veel toffer.
Het starter type is nog even afwachten want wil hun final evoluties zien voordat ik ga beslissen.

Respect voor: Maple Town, Star Street, Teddy Ruxpin, Dommel, Boes, Ovide en Alfred J. Kwak
Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2016 @ 17:43

Ik haal Moon! Vind alles er erg mooi uit zien, alleen de Fire-starter wat minder.

Ben benieuwd wat de typing van de evolutions worden, ik denk:

*Grass/Flying
*Fire
*Water/Fighting

FC: 1306 - 8649 - 4294
Games: Pokemon Y, OR, AS, Sun
Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2016 @ 23:26

Box cover Pokémon van moon is the mother of all Zubat. En die leeuw die op Sun staat doet me erg veel denken in eerste instantie aan een Digimon waar ik even niet op de naam van kan komen.

Echter zijn de starters niet heel bijzonder maar goed we gaan wel zien wat het nog word.

fabian
Anime Forum Lid

fabian's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2016 @ 23:48

Ik vind de starters erg geslaagd en de leukste sinds generaties eigenlijk. Rowlet is erg populair op het internet maar ik denk dat ik toch maar voor Litten ga, het is een vuurkat die haarballen van vuur uitspuugt. Wat wil je nog meer?

pokemon fire red en leaf green.
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 11 mei 2016 @ 02:30

Starters zien er wel okay uit, wel een beetje bol. Nog even afwachten wat hun laatste evoluties zijn. Chespin van de vorige generatie zag er ook prima uit, maar Chesnaught vond k maar niks. Neig zoals de meestal naar de fire starter. Katten zijn awesome! Wss de Sun versie halen.

Edit: nieuwe regio is Hawaii? :'D

ಠ‿ಠ
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 11 mei 2016 @ 11:30

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopstick Bekijk bericht
Starters zien er wel okay uit, wel een beetje bol. Nog even afwachten wat hun laatste evoluties zijn. Chespin van de vorige generatie zag er ook prima uit, maar Chesnaught vond k maar niks. Neig zoals de meestal naar de fire starter. Katten zijn awesome! Wss de Sun versie halen.

Edit: nieuwe regio is Hawaii? :'D
Jup gebasseerd op hawaii

en misschien dat we iets meer info krijgen over de souvenir dat we hebben in X en Y

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 11 mei 2016 @ 16:10

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ichiro Kazuki Bekijk bericht
Box cover Pokémon van moon is the mother of all Zubat. En die leeuw die op Sun staat doet me erg veel denken in eerste instantie aan een Digimon waar ik even niet op de naam van kan komen.

Echter zijn de starters niet heel bijzonder maar goed we gaan wel zien wat het nog word.
Ik vond die leeuw ook al op een Digimon lijken van vroeger. Maar ook een klein beetje op Pyroar. Maar goed, het zijn ook allebei leeuwen. xD Jammer dat de Moon legend geen kreeft of konijn is. Maar ik ben ook wel blij met een soort van vleermuis. Alle vleermuis Pokemon behoren tot mijn favoriete Pokemon, dus daar past deze mooi bij. ^^

Deze week komt toch ook de nieuwe Coro Coro uit? Ik hoop dat we nog meer info krijgen, haha.

Edit: Ik ga deze week even de Strange Souvenir halen. Ik heb al gekeken hoe ik eraan kan komen. Ik ben nu ook wel erg benieuwd geworden, zou zomaar kunnen dat het uit Alola komt. Zou leuk zijn.

nickdt
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 mei 2016 @ 22:11

Ja deze week (Donderdag of Vrijdag volgens mij) moet ook de nieuwe Coro Coro uit komen. Ik denk dat ze daarin in ieder geval de typings van de legends bekend maken en waarschijnlijk ook hun naam.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 12 mei 2016 @ 19:56

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door nickdt Bekijk bericht
Ja deze week (Donderdag of Vrijdag volgens mij) moet ook de nieuwe Coro Coro uit komen. Ik denk dat ze daarin in ieder geval de typings van de legends bekend maken en waarschijnlijk ook hun naam.
de info wat in de corocoro (die vandaag is gekomen) is de zelfde info dat we al wisten van de trailer en van de pokemon.co.jp staat en de http://www.pokemon-sunmoon.com/nl-nl/

Dit was de info that was release in de corocoro
Quote:
Some images have appeared from this month's CoroCoro and within the issue, while not providing any more new news about Pokémon Sun & Pokémon Moon, it confirmed that next month's issue will have an exclusive scoop on Pokémon Sun & Moon and claims itself to be the Pokémon Main Source for the news.
Serebii.net

Facebook
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 13 mei 2016 @ 21:17

Quote:
Pokémon - Battle Competition A new trailer for Pokémon Sun & Moon has been released by CoroCoro. This trailer is largely the same as the one that was released internationally , but does contain a few bits of new footage, showcasing the player trainer leaving the house and walking past players and a currently unidentified Pokémon in the overworld.

Speculaties over de pokemon in de circel

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 13 mei 2016 om 21:35 ]

Facebook
DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 14 mei 2016 @ 17:13

X/Y Type(s)
Grass/Fighting
Water/Dark
Fire/Psychic

Ik denk dat ze zoiets ook doen in Sun/Moon voor de final starter evoluties
Eigenlijk het dubbele Steen-papier-schaar principe.

Grass/Flying
Water/?
Fire/?

Daarnaast gaan er op internet ook allemaal geruchten over Fire/Fighting, Fire/Dark, Fire Poison, Water/Fairy en Water/Psychic.

[ Laatst gewijzigd door DarkDevil; 14 mei 2016 om 17:41 ]

Respect voor: Maple Town, Star Street, Teddy Ruxpin, Dommel, Boes, Ovide en Alfred J. Kwak
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 14 mei 2016 @ 18:12

Ik hoop eigenlijk dat Litten een Fire type blijft..
Het is bijna altijd al een dubbel type geweest

Ben heel benieuwd naar de andere Pokemon ;D
Wel leuk erg leuk nieuwe Pokemon!

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 14 mei 2016 @ 18:43

GameXplain die de Pokémon Trailer analyseert.

https://www.youtube.com/watch?v=cdzyhRc31oQ

DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 16 mei 2016 @ 17:51

Leaked Final Starters Type?

Leaked Final Evolutions?

Ik neem het nog steeds met een korreltje zout hoor.
Wachten totdat Nintendo/Game Freak met nieuwe informatie komt want anders blijf je speculeren.

[ Laatst gewijzigd door DarkDevil; 16 mei 2016 om 19:22 ]

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten