Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #12

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 14:07

Ah, ben blij dat Tsukishima nog leeft :")

Dus Ginjou heeft Tsukishima gered, hehe. Volgende week (of eigenlijk, over twee weken!) flashbacks, and I'm okay with that, na de vorige 1-chapter flashbacks in 471 ofzo.

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 14:24

Ik snapte dus niks van het eind?

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 14:33

Tsukishima leeft nog en wil ichigo vermoorden, maar rukia springt ervoor en riruka heeft blijkbaar toen een techniek gebruikt waarmee ze zich in iets kan verstoppen wat ze leuk vind of zo (tja..) en komt dus uit rukia en vangt de aanval op. Tsukishima wil niet dat ginjou sterft omdat de twee dus een verleden hebben => volgend chapter.

Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 22:34

Jammer dat die panels weer zo groot zijn als de halve maan. Maar die Shinigami op het einde in die "flashback", wie was dat..? Horen we dat te weten of wordt dat nog uitgelegd?

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 23:03

Dat was Ginyo

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 15 december 2011 @ 06:03

Ohh ja. Ik dacht dat die kleine Ginjo was. Maar nu zie ik het.

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 15 december 2011 @ 15:00

Die kleine is tsuki, was op zich wel duidelijk hoor :P
Vond ik dan.
Volgende week dus een flashback en daarna gaat tsukishima wrs alsnog dood of vertrekt hij als een good guy om nooit meer gezien te worden (zoiets als harribel voor wie dat databook verhaaltje kent)

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2011 @ 23:43

Goede chapter, I liked it! alleen bloedirritant dat ze flashback(s) (het begrijpen van de vijand) de hele tijd ALS LAATSTE doen,na het gevecht dus. Beter doen ze net zoals Jackie in de anime, flashbacks voor het gevecht!

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 00:22

Idd, dan weet je tenminste waarom ze doen wat ze doen, in plaats van dat je naar ze loopt te staren van ''ok, ik heb geen flauw idee waarom ze dit nou doen, maar dat zal wel weer komen''.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 12:23

Ja, ik begrijp het wel, het is 'vernieuwend' want geen andere manga doet het op deze grote schaal, maar vernieuwing is niet altijd positief. We kijken nou al een vol jaar naar Ginjo, nu ligt die daar dood en dan krijg je te zien waarom hij .... zo deed -,- .Hopelijk hebben de anime makers dit ook door en zetten ze de Jackie trend door

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 13:06

Terwijl ik bij naruto de manga veel beter dan de anime vind, is dat bij bleach nu juist andersom.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 13:36

Ik kijk geen Naruto fillers. Als Naruto niet fillert doen ze altijd 2 chapters(+) afleveringen. Dus vind meestal anime bij Naruto beter, om die reden.

Bleach is anime sowieso beter. Fillers zijn over het algemeen leuk/goed en canon meer info dan 1 de wekelijkse chapter.

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 14:59

Quote:
478 will be a climax according to Kubo. It's what he wanted to write for a long time - Tsukishima's and Ginjou's backstory.
He said he's grateful to fans for keeping with this arc even though it was sad and heavy.
Dus volgende week (eigenlijk de week erna, maar goed) de climax van de arc en waarschijnlijk een onthulling over Royal Guard/ Isshin/ Gotei 13/ iets anders belangerijks. Bron: vertaling Jump Festa presentatie over Bleach.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 15:04

Oei, ik word nu wel nieuwsgierig gemaakt zeg! Laat dit alsjeblieft mega schokkend zijn! al kan ik het me niet voorstellen Xd

Ik verwacht: Soul Society is hier voor 100% schuldig aan( wat Ginjo en etc....is overkomen). Wat de verhoudingen flink op scherp zet

of [niet voor de hand modus aan]: Ginjo is Ichigos vader [/niet voor de hand modus uit]

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 17 december 2011 @ 15:09

oeh kijk hier naar uit kan niet wachten, wil heel graag inderdaad ook wel een nieuwe arc, na wat backstory van dit ben ik er wel klaar mee.
ik verwacht ook zoveel dingen dat ik het echt niet weet dus ik ga maar braaf wachten.
*hooptnogsteedsheelergopeensoulsocietymassacra*

I'm in space!
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten