Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Het Algemene Bleach Vraag Topic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2010 @ 03:14
Met quote antwoorden

Dit topic is ( zoals de titel zegt ) een dumpplaats voor al je vragen over Bleach! Maaruh; Denk aan anderen, zet spoilers in een spoilerbalkje! Voor mensen die niet weten hoe het moet, zet de spoiler tussen deze 'Tags'

[spoiler] Tekst Hier![spoiler] Maar zet bij de twee 'Tag', die tweede keer waar spoiler in het hokje staat, een / voor spoiler!

Brand maar los met de vragen 8D!

__________________________________________________ _____________________

Kopie vanuit Naruto I know anyways

Ik had een vraag, in welk manga volume eindigt de Soul Society arc ?

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2010 @ 03:28
Met quote antwoorden

De Soul Society arc eindigd op volume 20 volgends de wiki pagina van Bleach.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bleach_chapters

*sticky*

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2010 @ 10:03
Met quote antwoorden

Dan brand ik ook maar los.

Zijn de chaptertitels vertaald uit het Japans of waren ze origineel gesproken ook in het Engels?
(Bijvoorbeeld chapter 1 heet 'Death and Strawberry', was dat in het Japans, ehm, Japans? En het laatste chapter (428) heet 'The Soul Pantheism', was dat origineel ook zo, etc, etc. )

araya123
@arayke

araya123's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 15:35
Met quote antwoorden

Ik had een vraag:
ik ben nu op episode 87 en heb de 1e film gezien, kan iemand hier een lijstje zetten wanneer ik de volgende films kan kijken

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 15:40
Met quote antwoorden

Je kan ze eigenlijk nu al kijken. Er zijn niet echt spoilers behalve een bankai. Als je dat erg vind kun je beter wachten tot iets van ep. 125. Kben episode nummer vergeten

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 16:16
Met quote antwoorden

de films kan je op ieder moment kijken in princiepe powers worden soms gebruikt alleen de films passen nooit tijdens de serie ergens in omdat het dan niet uitkomt met powers en wanneer het had moeten gebeuren

over de titels bij de meeste staat het er gewoon in het engels ook in japan en staat er boven in katakana hoe het in het japans is.

I'm in space!
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 19:02
Met quote antwoorden

Als je kijkt wanneer de films uitgebracht zijn past The DiamondDust Rebellion na de Arrancar: The Fierce Fight arc (episode 167) en Fade to Black, I Call Your Name na de Arrancar vs Shinigami arc (episode 205).

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
araya123
@arayke

araya123's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 22:11
Met quote antwoorden

dankjewel iedereen
trouwens om de hoeveel tijd komt er eigenlijk een nieuwe episode uit (of is dit een domme vraag?)

Kumori
horohorohoro

Kumori's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 22:18
Met quote antwoorden

Elke week komt er een nieuwe episode. c:

My Animelist | | DeviantART
A strong positive mental attitude will create more miracles than any wonder drug.
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2011 @ 16:17
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
Als je kijkt wanneer de films uitgebracht zijn past The DiamondDust Rebellion na de Arrancar: The Fierce Fight arc (episode 167) en Fade to Black, I Call Your Name na de Arrancar vs Shinigami arc (episode 205).
oke dit gaat veel spoilers bevatten dus ik spoiler het alemaal maar :P

achter de arrancar arc zou niet passen aangezien die meteen doorloopt naar de arrancar vs shinigami arc, want meteen na het verslaan van grimmjow en het gehealed worden gaat hij op weg naar ulquiorra.
na deze arc kunnen de films ook niet zijn omdat hierna meteen de vechten tegen aizen arc komt. hierna kunnen de films echter ook niet zijn omdat er bij sommige dingen zo drastisch veranderen(denk aan de armen van soifon en de captain commander die er allebei af zijn. en ze die in de films nog gewoon hebben

de films en fillers zouden alleen tussen de laatste soul society arc en de eerste arrancar arc passen qua tijd en uiterlijk van personages alleen de powers komen dan niet overeen
de films staan er dus heel erg los van :P

sorry veelte lange uitleg maar moest even m'n gelijk xD

I'm in space!
Cola Light
Omdat het kan

Cola Light's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2011 @ 17:25
Met quote antwoorden

Beetje een random vraag, maar welke captains zouden er volgens jullie in staat zijn om Ulquiorra in zijn segundo etapa te verslaan?

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2011 @ 18:19
Met quote antwoorden

Yamamoto sowieso, Miss ook Shunsui en Ukitake.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2011 @ 19:19
Met quote antwoorden

^^ Aizen, Tosen, Komamura, Mayuri, Yoruichi, Kenpachi, Shinji, Yamamoto, Unohana, Ichimaru, Hitsugaya en Shunsui.

Aizen, Tosen en Ichimaru leiden over de Arrancar en hebben al blijk gegeven sterker te zijn. Ze hebben de Arrancar gedwongen hen te dienen en Tosen zag je Grimmjow nog pwnen. Komamura had de bovenste hand tegen dezelfde Tosen die Grimmjow pwnde (voor die transformeerde). Mayuri had ook geen moeite met Szayel en kan gemakkelijk een plan bedenken om Ulquiorra te verslaan. Yoruichi pwnde Yammy's unreleasete vorm. Kenpachi had geen moeite meer met Nnoitra eens hij zijn best begon te doen. Shinji pwnde Grimmjow. Yamamoto is de Captain-Commander, spreekt voor zich. Van Unohana weten we alleen dat zelfs Shunsui, Ukitake en Kenpachi bang zijn voor haar. Hitusgaya versloeg Harribel, die een rang hoger is dan Ulquiorra. En Shunsui versloeg Starrk, die drie ranger hoger is dan Ulquiorra, zonder zelfs maar Bankai te gebruiken.

De Espada worden zwaar overschat en Ichigo is eigenlijk nog zo sterk niet als de meeste Captains door zijn gebrek aan ervaring. Ik denk alleen niet dat het Ukitake zou lukken omdat die problemen gaat krijgen met zijn ziekte.
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucario_Rocks! Bekijk bericht
oke dit gaat veel spoilers bevatten dus ik spoiler het alemaal maar :P

achter de arrancar arc zou niet passen aangezien die meteen doorloopt naar de arrancar vs shinigami arc, want meteen na het verslaan van grimmjow en het gehealed worden gaat hij op weg naar ulquiorra.
na deze arc kunnen de films ook niet zijn omdat hierna meteen de vechten tegen aizen arc komt. hierna kunnen de films echter ook niet zijn omdat er bij sommige dingen zo drastisch veranderen(denk aan de armen van soifon en de captain commander die er allebei af zijn. en ze die in de films nog gewoon hebben

de films en fillers zouden alleen tussen de laatste soul society arc en de eerste arrancar arc passen qua tijd en uiterlijk van personages alleen de powers komen dan niet overeen
de films staan er dus heel erg los van :P

sorry veelte lange uitleg maar moest even m'n gelijk xD
Net als de fillers (met uitzondering van Bount) passen de films sowieso niet in de serie, ik geef alleen maar aan tijdens welke arcs ze uitgebracht hebben zodat je weet wanneer je ze kan kijken zonder spoilers te zien.

[ Laatst gewijzigd door Gurenn; 05 januari 2011 om 19:32 ]

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2011 @ 22:38
Met quote antwoorden

^
spoilers misschien? :P
ben het wel volkomen met je eens
behalve hitsugaya hij is een beetje twijfel hangt er maar van af hoe die zich voelt :P
en komumora twijfel ik ook, ookal is hij wel vreselijk sterk ik denk dat ulquiorra te snel is

I'm in space!
Cola Light
Omdat het kan

Cola Light's avatar
Standaard geplaatst op 08 januari 2011 @ 20:18
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
^^ Aizen, Tosen, Komamura, Mayuri, Yoruichi, Kenpachi, Shinji, Yamamoto, Unohana, Ichimaru, Hitsugaya en Shunsui.

Aizen, Tosen en Ichimaru leiden over de Arrancar en hebben al blijk gegeven sterker te zijn. Ze hebben de Arrancar gedwongen hen te dienen en Tosen zag je Grimmjow nog pwnen. Komamura had de bovenste hand tegen dezelfde Tosen die Grimmjow pwnde (voor die transformeerde). Mayuri had ook geen moeite met Szayel en kan gemakkelijk een plan bedenken om Ulquiorra te verslaan. Yoruichi pwnde Yammy's unreleasete vorm. Kenpachi had geen moeite meer met Nnoitra eens hij zijn best begon te doen. Shinji pwnde Grimmjow. Yamamoto is de Captain-Commander, spreekt voor zich. Van Unohana weten we alleen dat zelfs Shunsui, Ukitake en Kenpachi bang zijn voor haar. Hitusgaya versloeg Harribel, die een rang hoger is dan Ulquiorra. En Shunsui versloeg Starrk, die drie ranger hoger is dan Ulquiorra, zonder zelfs maar Bankai te gebruiken.

De Espada worden zwaar overschat en Ichigo is eigenlijk nog zo sterk niet als de meeste Captains door zijn gebrek aan ervaring. Ik denk alleen niet dat het Ukitake zou lukken omdat die problemen gaat krijgen met zijn ziekte.
Ten eerste, Yoruichi en Shinji zijn geen captains meer. Ten tweede, de meeste captains zijn wel verslagen als ze geraakt worden door een goedgemikte Lanzo del Relampago (zoiets), op Yamamoto na dan. Als Komamura's Bankai geraakt word, wordt hij zelf ook geraakt, dus in principe heeft Komamura geen kans. Mayuri is defensief redelijk zwak, en zou verslagen kunnen worden voordat hij ook maar zijn Bankai kan gebruiken. Ulquiorra is fysiek ongeveer even sterk als Kenpachi en daarnaast kan Ulquiorra vliegen om zijn aanvallen te ontwijken en is ook nog eens snel, dus Ulquiorra is wel degelijk sterker dan Kenpachi. Van Unohana hebben we nog helemaal niks gezien, dus daar kan in principe nog niks over gezegd worden, en van Shuinsui hebben we zijn Bankai nog niet gezien, dus weten we nog niet precies hoe sterk hij nou echt is. Hitsugaya heeft geluk gehad tegen Halibel, Cascada is toch echt een sterkere aanval dan die random ijsaanvallen. Alleen Yamamoto is in staat om hem te verslaan denk ik. Gin en Tosen hebben nog nooit Ulquiorra's Segunda Etapa gezien. Dit heeft Ulquiorra zelf verteld, en ik denk dat zijn aanvallen iets vernietigender zijn dan die van Gin en Tosen.

Heb ik ook weer eens een lap tekst geschreven zeg.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten