Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Yu-Gi-Oh!
Deze pagina opnieuw laden yu gi oh afleveringen in het nederlands op internet

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
zezima
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 16:47

de vraag is simpel zijn er sites waar je gratis yu gi oh afleveringen kan bekijken of donwloaden

ik wil namelijk die eerste reeksen (gx mag ook) nog eens bekijken en ze praten nog een beetje te snel om het in het engels deftig te kunnen volgen

Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 16:51

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door zezima Bekijk bericht
de vraag is simpel zijn er sites waar je gratis yu gi oh afleveringen kan bekijken of donwloaden

ik wil namelijk die eerste reeksen (gx mag ook) nog eens bekijken en ze praten nog een beetje te snel om het in het engels deftig te kunnen volgen
Youtube, Veoh, MySpaceTv, MegaVideo, Dailymotion & torrentdownloads(Mininova enzo). Er zijn zat manieren.

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
zezima
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 17:00

een directe link zou me mer helpen, want ik vind alleen aflevringen in het japans en engels

Omnimon~X
ONE TURN KILL

Omnimon~X's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 17:38

Quote:
een directe link zou me mer helpen, want ik vind alleen aflevringen in het japans en engels
jah, wees blij...

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 18:14

Quote:
Ik denk niet dat je niet zoveel nederlandse episodes kan vinden? x3

Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 19:04

Quote:
Koop gewoon de DVD's! Bespaart je heel wat zoekwerk en dan kan je altijd terugkijken naar de serie die je vroeger zo leuk vond. Niet alleen dat, maar je steunt de serie ook! ^^

Hoe dan ook ik heb eff voor je gezocht na 3 min had ik de eerste aflevering al op Youtube.
Ik neem aan dat je zelf wel verder komt!?

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonasje Bekijk bericht
Ik denk niet dat je niet zoveel nederlandse episodes kan vinden? x3
Is helmaal waar. Vooral omdat de Nederlandse dub stopt na Marik vs Yugi...
Volgens mij was er ook nog een Belgische dub aan de gang van GX ,maar ik hou het niet echt meer bij....

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
Lonestar
Ex-Modder Eter.

Lonestar's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 19:20

Klopt, er zijn niet veel nederlandse dubs, en ze gaan niet ver in de serie. Je bent het beste af gewoon de japanse / engelse serie te kijken. (Japanse met subtitles)

Oude sig is oud, hier komt later wel ff wat.
zezima
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 20:59

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Repelsteeltju Bekijk bericht
Koop gewoon de DVD's! Bespaart je heel wat zoekwerk en dan kan je altijd terugkijken naar de serie die je vroeger zo leuk vond. Niet alleen dat, maar je steunt de serie ook! ^^

Hoe dan ook ik heb eff voor je gezocht na 3 min had ik de eerste aflevering al op Youtube.
Ik neem aan dat je zelf wel verder komt!?

Is helmaal waar. Vooral omdat de Nederlandse dub stopt na Marik vs Yugi...
Volgens mij was er ook nog een Belgische dub aan de gang van GX ,maar ik hou het niet echt meer bij....
ik wil niet ambetant doen maar zo ver wasek ik ook wel ( ik beoeld bij die aflevring op youtube) 1 klein nadeel dat gaat maar tot het einde van het duel may vs joey

Omnimon~X
ONE TURN KILL

Omnimon~X's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2009 @ 21:57

Quote:
als ze willen dat wij de serie gaan steunen, kunnen ze beter eerst de hele serie uitzenden!

alinator22
Anime Forum Lid

alinator22's avatar
Standaard geplaatst op 16 januari 2009 @ 23:16

maar de dubs in belgie zijn altijd zo Nederlands

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 17 januari 2009 @ 10:38

Beter dat dan Vlaams.

Maar download gewoon de Japanse versie in het Engels gesubd. In de Nederlandse/Engelse dub is er nogal veel geknipt en gewijzigd.

Van GX kun je betere de eerste 3 seizoenen in het Engels downloaden en de laatste episode van seizoen 3 en seizoen 4 in het Japans met Engelse subs. De eerste 3 seizoenen zijn immers niet helemaal gesubd en de laatste episode van seizoen 3 en seizoen 4 zijn (nog?) niet gedubd.

Lonestar
Ex-Modder Eter.

Lonestar's avatar
Standaard geplaatst op 17 januari 2009 @ 10:42

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
De eerste 3 seizoenen zijn immers niet helemaal gesubd en de laatste episode van seizoen 3 en seizoen 4 zijn (nog?) niet gedubd.
Seizoen 4 wordt niet gedubd, tenminste niet door 4Kids, omdat het te 'dark' was ofzo. Toen ik GX afgekeken had waren de dubs maar tot episode 137 oid, maar het liep toen nog door.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 17 januari 2009 @ 10:44

^ Mag ik een bron? Volgens mij heeft 4Kids nooit een specifieke reden gegeven voor het niet dubben van seizoen 4. Ze zeiden alleen dat ze zich nu wouden focussen op 5D's (die je natuurlijk ook beter in het Japans met Engelse subs downloadt).

Lonestar
Ex-Modder Eter.

Lonestar's avatar
Standaard geplaatst op 17 januari 2009 @ 10:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
^ Mag ik een bron? Volgens mij heeft 4Kids nooit een specifieke reden gegeven voor het niet dubben van seizoen 4. Ze zeiden alleen dat ze zich nu wouden focussen op 5D's (die je natuurlijk ook beter in het Japans met Engelse subs downloadt).
Bronnen heb ik niet, sorry, ik heb het van horen zeggen. Maar 4Kids heeft waarschijnlijk wel een reden gegeven, hoor, en het is best mogelijk dat het die reden is, gezien 4Kids. Seizoen 4 was wel heel erg duister.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 17 januari 2009 @ 20:29

Seizoen 3 was dat ook.

http://www.youtube.com/watch?v=fjbVXizJZoc

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten