Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden tanakatarana story: the beginning of the end

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 14:19
Met quote antwoorden

Inleiding en geschiedenis

Vroeger waren er engelen en demonen, de ene regeerde over het goede, de andere over het kwade.
Maar daar voor waren er alleen maar engelen en goden. Je had engelen die ooit mensen waren en je had engelen die altijd bij de goden waren die nooit als mens op de aarden hadden geleefd.
De engelen waren verbonden met de goden.
Maar er was een engel die ook macht wou zo als de goden hadden, hij wou niet dat de goden hem riepen om ze te dienen, hij wou zelf een troon met alles er op en er aan.
Daar kwamen de Goden later achter en ze verbanden hem naar de onderwereld waar hij nu als een duivel leeft met demonen om hem heen, dat ooit ook engelen waren maar die voor de kwade kant kozen, zo waren er ook slechte mensen die gelijk demonen waren na hun dood.
Later voorspelden de goden dat er een slechte tijd zou gaan komen en dat ze de wereld niet meer konden redden van de ondergang.
Daarom kregen uitverkorenen de elementen van alles wat er op de wereld was, er zouden 3 elementen zijn, een element van aarde en natuur in 1, een element van vuur en grond en een element van het weer met elke vorm van neerslag en onweer.
Ze moesten op zoek gaan naar het goede en het scheiden van het kwaden.
De uitverkorenen worden op hun missie vergezeld door 2 reisgenoten.

Iets over de kwade kant

Aan de andere kant van de wereld; de onderwereld is gehoord dat uitverkorenen de wereld zouden herstellen tot wat het ooit was, een paradijs door de goden geschept.
Zonder dat er ooit iets was gebeurd zoals het was gebeurd dat de slechte engelen verband werden naar de onderwereld.
De onderwereld zou nooit meer bestaan. De demonen zouden geen plek hebben om meer te kunnen leven of wonen. Ze zouden als onzichtbare wezens in een plek zwerven waar geen vuur of licht is. Alleen waar het pik donker zou zijn. Geen plek wat er ooit heeft bestaan, het zou een plek zijn verzonnen door de Goden waar ze nooit meer te maken zouden hebben met het leven verder op aarden.
Dat wilden ze niet laten gebeuren en stuurden de kwade mensen op hun af om de uitverkorenen te laten doden.

Hoofdstuk 1 de uitverkorenen

Het verhaal begint met dat de uitverkorenen gekozen zijn het waren drie meisjes.
Het waren drie meisjes omdat de jongens niet zo goed zouden beseffen wat er aan de hand was, ze zouden het een kick vinden, daarom waren het drie meisjes.
Laila Was een uitverkoren meisje uit het plaatsje Kajatsi ze woonde bij haar Oom en tante want haar ouders waren met een brand omgekomen en het was een wonder boven wonder dat zij het nog overleefd had.
In het dorp kwam opeens een Boodschapper van de goden neergedaald uit de hemel het was een engel.
Iedereen kwam om de boodschapper staan, niemand in het plaatsje Kajatsi had ooit een Boodschapper van de goden gezien alleen in boeken van de bijbel.
Laila kwam ook rond de boodschapper staan, de boodschapper wees naar het kind en zei plechtig ‘’ over een aantal jaren zou het goede niet meer tegen het kwade op kunnen, en zou alles vernietigd worden op aarde, het kwade zou voortleven in wat ze gesticht hebben, daarom jij, een kind van de Goden bent uitverkorenen om de wereld te herstellen zo als het vroeger was, we mogen nooit meer het kwade zijn gang laten gaan want de gevolgen zullen gevaarlijk zijn voor alles wat er leeft ’’
De engel gebaarde dat ze mee moest komen.
Laila ging met de engel mee naar boven, naar het licht.
Eenmaal boven zag ze 2 andere meisjes staan het waren Eliste van het plaatsje Lamsos en Safireth van het plaatsje Irakoto
De engel zei dat ze maar effen moesten gaan kletsen en verliet hun.
Ze stelde zicht allemaal voor aan elkaar.
Toen kwam de engel terug, achter hem scheen een groot licht je kon er niet doorheen kijken het was zo fel.
‘’Dames’’ sprak een god tot hen ‘’Jullie zijn uitverkorenen om de wereld te scheiden tegen het kwade, hier is voor iedereen een element om tegen het kwade te strijden’’en zo verliet het licht de meisjes.
De boodschapper lied 3 kleine lichtjes zien allemaal anders gekleurd ‘’ dit is het element aarde/natuur ‘’ riep de boodschapper en hij gaf het aan Laila, het groene licht straalde hevig toen het element verdween als een tatoeage op het voorhoofd van Laila, en zo gebeurde het ook met de andere elementen.

dit was hoofdstuk 1 vanaf hoofdstuk 4 *ik ga nog een verloting doen met een paar inschrijvingen dus voordat dat hoofdstuk komt, komt er nog een verloting, dat gaat nog even duren

EnzymeX
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 14:20
Met quote antwoorden

Ik vind het niet zo heel vet, wel lekker geschreven, leest wel makkelijk... maar het is niet echt mijn stijl

Verhaal: 7

GoDaime
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 14:42
Met quote antwoorden

Ik vind het een goed bedacht verhaal ^^, maar er zijn nog bepaalde dingen in het verhaal die iets duidelijker moeten. En in de eerste hoofdstuk had je meer iets over de personages kunnen vertellen zodat we een beetje met ze bekend raken, maar dat kan ook wel later.

Dus een goed verhaal, maar werk nog aan de kleine details

Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 16:01
Met quote antwoorden

^^ kzal er bij de volgende hoofdstukken naar kijken *die ik dus nog moet schrijven dat zal waarschijnlijk pas bij hoofdstuk 10 beginnen *

Hoofdstuk 2 Hey Koki

De boodschapper leidde de meisje terug naar het land, ze beseften niet goed wat hun overkwam maar daar komen ze later wel achter, toen Safireth, Eliste en Laila er weer helemaal bij waren stonden ze in het bos.
Het zelfde licht kwam weer tevoorschijn zo als ze eerder hadden gezien zo fel!
Het sprak tot hun ‘’ je begeeft je nu op een onbewoond eiland en vanaf daar, vaar dan richting het vaste land, er wacht een missie op jullie’’ het licht verdween net zo snel weer als het tevoorschijn kwam.
De meisjes deden wat hun werd opgegeven en vaarde zo naar het vaste land.
Daar aangekomen op het strand zagen ze een duif, het was gewond.
‘’Het is aangevallen in de lucht’’ riep Eliste.
Safireth haalde de pijl voorzichtig uit de vleugel.
Ze keken rond of er nog spoor was van de dader/daders, maar die waren nergens te bekennen.
Toen ze het bos in liepen sprong er een gedaante voor hun ‘’ HEY KOKI’’ de meisjes schrokken.
‘’ sorry voor dat ik jullie liet schrikken, ik heet Brandon en jullie hebben daar mijn post duif Koki’’.
‘’Aangenaam Brandon’’ wij heten Eliste, Safireth en Laila zei Eliste.
‘’ ook aangenaam, Loop effen mee naar mijn hut dan kunnen jullie daar uitrusten als jullie dat willen?’’ zei hij tegen de meisjes.
‘’ goed’’ riepen ze in koor.
Daar aangekomen wisten ze niet wat ze zagen het was een mega hoge boom met een grote boomhut erin, ze liepen achter Brandon aan de boomhut in.
‘’ Welkom in mijn boomhut’’ riep hij, je hoorde het echoën in de boomhut zo groot was hij, hij was ook voornamelijk leeg, er stonden alleen een paar zitsetjes en een bed en veder hallen, hier en daar een tafeltje met spullen verder er op, en dat was het dan.
De meisjes keken op hun gemak de ruimte door toen zagen ze opeens een papier liggen het leek leeg maar als je goed keek zag je dat er wat op stond, Brandon ritste het papier voor hun neuzen weg ‘’ Jullie mogen dit niet lezen’’ zei hij ‘’ het is voor …’’ voor wat/wie riepen de meisjes?
‘’ voor de uitverkorenen!’’schreeuwde Brandon.

GoDaime
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 16:25
Met quote antwoorden

Wow hoofdstuk 2 is stukken beter .

Heeft veel meer een sfeer en je kan ook de omgeving waarin het zich afspeelt beetje voorstellen. hahah je houdt wel de spanning erin. ik wil wel weten wat er op het briefje stond

Kaito
Anime Forum Lid

Kaito's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 17:46
Met quote antwoorden

deze verhaal is vet

De Brandon
T͂̀̋̊ͭ́̇͑͌̚rip̭̠̠̗͞pin ' B

De Brandon's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 18:12
Met quote antwoorden

Cool, ik op een onbewoond eiland met 3 meiden.. dat is nou 1 van mijn dromen XD

BTW, leuk verhaal.

Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 18:28
Met quote antwoorden

onder tussen is hij zijn gewonduh postduif vergetuh *lol* :P XD
maar thnx allebei
hoofdstuk 3 volgd snel o.0 ¬¬ maar 4 XD dat gaat denk ik nog ff duren...

... * brandon XP jij woont niet op een onbewoondeiland XP dat is alweer aan het vaste land :P *

De Brandon
T͂̀̋̊ͭ́̇͑͌̚rip̭̠̠̗͞pin ' B

De Brandon's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 19:05
Met quote antwoorden

He... Damnit...

Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2005 @ 19:07
Met quote antwoorden

jammer he :P maar ik zal ff verder gaan met het verhaal :P

Hoofdstuk 3 Geloven of bedrogen?

De meisjes keken hem vriendelijk aan ‘’ wij zijn de uitverkorenen’’ riep Eliste.
‘’ Dat klopt’’zeiden de andere.
Hij keek ze wazig aan…. ‘’ houw mij niet voor de gek’’ zei Brandon.
De meisjes wisten niet precies hoe ze het moesten uitleggen, tot hun verbazing verscheen er weer licht, ze zagen het door het raam naar binnen komen.
HET IS DE BOODSCHAPPER VAN DE GODEN!
‘’ Brandon’’ sprak de boodschapper ‘’geef de meisjes het briefje waar ze als volgt naar toe moeten’’ en hij verdween weer.
Brandon gaf het papier aan de meisjes en zei dat het hem speet dat hij hun niet direct geloofde.
Hij vertelde erbij dat je de krachten van het element moest oproepen om het legen papier te kunnen lezen.
De meisjes keken verward ‘hehe…’hoe moet dat?
Brandon keek verbaasd…. ‘’ weten jullie niet hoe dat moet?’’riep hij naar hun…
de meisjes knikten van nee, maar Brandon wist ook niet hoe het moest.
Er komt raar geluid van buiten, de meisjes kijken raar van achter het raam naar buiten.
Het lijken wel… het zijn….!DEMONEN!
Opeens vliegen de ruiten er uit.
‘’ ze gebruiken magische krachten’’ riep Brandon.
De meisjes raken in paniek en weten niet echt wat ze moeten doen, al snel zijn de demonen binnen de hut en slaan ze Brandon opzij, op weg om de uitverkorenen te doden voor dat alles voor de kwade kant verloren raakt * wat je eerder kon lezen in de inleiding *.
‘’ Time TO DIE’’roept Dennis de demon met een schorre stem die vlak voor Safireth staat met zijn zwaard.

ok de hoofdstukken worden steeds korter maar je stopt toch bij het spannendste :P hehehe

Kaito
Anime Forum Lid

Kaito's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2005 @ 13:39
Met quote antwoorden

moooooooooi!

Peregrine
Life like a Photograph

Peregrine's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2005 @ 13:48
Met quote antwoorden

het is leuk hoor
MAAR IK WIL GEMEEN ZIJN daar had ik me voor opgegeven

Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2005 @ 16:17
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Peregrine
het is leuk hoor
MAAR IK WIL GEMEEN ZIJN daar had ik me voor opgegeven
weet ik maar dat moet je maar ff lezen bij tanakatarana inschrijvingen *topic* daar hebk ik een uitleg voor snappie XD ¬¬ anders kon het verhaal nooit doorgaan...

en nu het volgende hoofdstuk.. de andere hoofdpersoon is geworden.. lees je hier

Hoofdstuk 4 THNX for saving me

‘’ SJJJJJ’’ daar vliegt het zwaard!
‘’aah!’’ roept Dennis de demon, zijn hand bloed en zijn zwaard ligt een eindje verder op de grond, hij kijkt naar zijn pols en dan naar… ‘’ argh’’, Eiceiri de andere demon kijkt ook op ‘’ wegwezen hier Dennis’’ en de demonen rennen de hut uit.
Voor Safireth staat een vreemde jongen ‘’hoi ^^ ik ben Seto, jullie mogen hier niet langer zijn uitverkorenen, de demonen weten waar jullie zijn, en jullie weten nog niet hoe je je krachten gebruikt dus het is gevaarlijk hier nog lang te blijven’’
De meisjes nemen snel afscheid van Brandon en KoKi.
‘’ We houden contact, als Koki weer hersteld is stuur ik jullie brieven, dan weten jullie wat er precies hier aan de hand is’’roept Brandon hen achterna.
Ze lopen met Seto mee ‘’ uitverkorenen jullie moeten oppassen voortaan, om elke hoek loert gevaar’’.
‘’ dat weten we..’’ roept Eliste zachtjes.
‘’ bedankt voor het redden’’ zegt Safireth verlegen tegen Seto, Seto kijkt om ‘’hmpf, niks te danken, want als jullie dood waren geweest had de hele wereld een probleem en dat weten jullie maar al te goed’’.

Peregrine
Life like a Photograph

Peregrine's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2005 @ 17:35
Met quote antwoorden

het word steeds korter maar het is wel leuk

Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2005 @ 18:12
Met quote antwoorden

hehe ^^... de volgende zijn ook ff kort... wat langer dan daarna worden ze na mate weer langer *stukke groter *

hmzz ik heb besloten deze dr ook ff bij te zetten

Hoofdstuk 5 Ik, jij , wij, jullie euh; EEN NIEUW REISGENOOTJE

‘’ hier moet het zijn’’ roept Seto tegen de meisjes, ze lopen een klein dorp in, overal staan hutjes.
Als ze dan voor een klein hutje staan vraagt Eliste waarom die ene demonen opeens vluchten toen ze jou zagen?
Ze lopen het hutje in… ‘’ ik euh… ik euh… ik heb geen idee?’’zegt Seto vervolgens.
Als ze binnen zijn gaan ze met ze’n alle om 1 tafel zitten.
‘’ leg dat papier es op tafel’’ vraagt Seto.
‘’ Ok ‘’ zegt Safireth en legt het papier op tafel, als het op tafel ligt begint het opeens te gloeien met de elementen op de meisjes voorhoofden.
Er komen woorden op het papier ( het is een soort landkaart op perkament ) ze zien hun plaatsen waar ze vandaan komen en de rest van het land, ze zien ook een plaats waar ze nu zijn (driatora).
‘’ gelukkig dat dit de demonen niet in hun handen hebben, want anders konden ze van elke plek dan ook zien waar zij waren/zijn, en dat is zeer gevaarlijk dus ik heb besloten om met jullie mee te reizen en jullie te beschermen tegen vijanden’’zegt Seto.
De meisjes kijken elkaar aan en vinden het prima dat ze een reisgenoot erbij hebben, ze weten nu dat ze er niet alleen voor staan.

hier is die brief waar de kaart op staat
driatora is waar ze nu zijn *die andere plaatsen kan je bij hoofdstuk 1 lezen*
De kaart*brief*

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten