Mooi geformuleerde post. Ergens voelde het allemaal ook als een soort lucide koortsdroom, zeker met het verstrijken van de jaren. Herinneringen en dromen zijn denk ik ook best wel gelinkt aan elkaar dus zo gek is het niet om over AWF te dromen.
Het tijdperk van internetfora komt denk ik nooit meer terug, tenzij het internet ooit een soort nostalgia-fase ingaat en het weer 'hip' wordt. Voorlopig is alle communicatie efficiënter geworden en zijn alle kleine niche communities overbodig geworden met de komst van de grotere gecentraliseerde platforms. Of het allemaal beter is geworden is inderdaad maar de vraag, zoals je zei hadden fora wel hun charme. We zijn immers allemaal met elkaar 'opgegroeid' en dat hechte gevoel krijg je veel minder op Facebook, Reddit en Discord.
Ik denk dat verrassend veel oud-leden hier nog rondsnuffelen maar er is eenmaal niet zo veel meer te bespreken buiten de nostalgische posts zo nu en dan. Ik kijk hier in elk geval nog wekelijks, vooral omdat het zo leuk is om oude berichten van bijna twintig jaar geleden (help) te bekijken, maar topics als deze zijn ook erg tof om te lezen.