Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Endless
^Gurenn
Ik ben eigenlijk helemaal niet akkoord met jou lijst. Ten eerste Urahara. Urahara mag misschien wel slimmer zijn dan Aizen maar dat maakt hem nog niet sterker. Hij had tenslotte Ichigo nodig voordat hij Aizen zijn krachten kon sealen. Ten tweede: Kyouraku zei zelf dat hij op dit moment nog sterker is dan Hitsugaya, en hij en Ukitake behoren tot de sterkste captains in heel seireitei. Yamamoto staat ook veel te laag. Hij is misschien oud, maar hij is nog altijd een powerhouse die enkel verslagen werd omdat Aizen vuile trucks gebruikte (en hij werd dan eigenlijk nog niet verslagen, het was maar door zijn eigen Kido dat hij eraan was). Ook staat Tousen naar mijn mening veel te hoog, zelf met zijn hollowfication was hij zo zwak als iets.
Ik blijf er eigenlijk ook nog bij dat Yammy gewoon een gigantisch sterk maar sloom en een dom ding was. Gewoon weer zo'n uber krachtpatser die niets anders kan dan z'n spieren showen. Ulquiorra haalt hem zo neer imo.
|
True, Urahara had Ichigo nodig voor Aizen net zoals Aizen Wonderweiss nodig had voor Yamamoto. Maar het gebruik van plannen om iemand te verslaan heb ik er ook in verwerkt.
Kyoraku verloor in de tweede film nogal gemakkelijk van die ene rivaal van Hitsugaya die daarna nog door Hitsugaya zelf verslaan werd. Maar oké, dat kwam niet in de manga.
Ukitake is op zich sterk, maar lijdt onder zijn ziekte.
Tosen is nog steeds iemand die bijvoorbeeld Grimmjow pwnde in zijn gewone vorm, Hollowified pwnde hij Komamura.