Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Dragonball
Deze pagina opnieuw laden Dragon Ball Super

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2015 @ 18:49
Met quote antwoorden

Intro

Dragonball super is begonnen. Aflevering 1 is geaired

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2015 @ 20:16
Met quote antwoorden

Sommige personen waren wel wat out of character. Majin buu is een echte klootzak blijkbaar. Satan is best wel respectvol nu. En dat met master roshi was super random.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 12 juli 2015 @ 17:46
Met quote antwoorden

Episode 2
Jammer dat ze de flashbacks niet even opnieuw animeren. Op zich wel een leuke aflevering. Alleen wel raar dat vegeta problemen had met 150G

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2015 @ 16:18
Met quote antwoorden

Dat 150G ding is enigszins te verklaren omdat Vegeta niet in SS modus was. Nog steeds ietwat vreemd, maar toch. Ik maak me meer zorgen om wat er in chapter 2 van de manga wordt gezegd. Komt waarschijnlijk in ep 3 voor, maar toch in de spoilers:

Blijkbaar blies Freeza niet planeet Vegeta op omdat hij bang was voor de Super Sayan legende, nee, hij deed het omdat Beerus het van hem vroeg. De fuk, Toriyama? Ik weet dat je enorm vergeetachtig bent, maar dat is toch wel een redelijk groot punt van Freeza's gehele karakter dat je daar even om zeep helpt.

._.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2015 @ 16:48
Met quote antwoorden

Wat dacht je van het punt dat gohan als yamcha word neer gezet

resurrection of f spoilers (nou ja komt later ook in de anime zelf)
Gohan die in 1 klap neer gaat van freeza in base form. Terwijl goku in base form geen probleem heeft met freeza transformation 3 ? Bovendien hoe kunnen ze zoveel problemen hebben met de handlangers van freeza ? Piccolo op het zelfde level als master roshie ? (die had toch een power level van 100 of zo) En het stomste vond ik nog wel ssjg ssj goku die neer gaat door een handlanger van freeza omdat hij met een pistool op hem schiet

Als dit de standaard is voor de hele serie...

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Golden Rose
Elise

Golden Rose's avatar
Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 09:31
Met quote antwoorden

Huh? Al die dingen die ik lees van jou.. die heb ik de afgelopen 3 episodes niet gezien..?

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 10:43
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Golden Rose Bekijk bericht
Huh? Al die dingen die ik lees van jou.. die heb ik de afgelopen 3 episodes niet gezien..?
resurrection of f spoilers

Maar de films zijn in principe gewoon 2 afleveringen

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Arthur_Pendragon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 14:38
Met quote antwoorden

Mensen nemen dbz nog steeds te serieus. Het is geen bizar goed verhaal met een bizar goed plot. Het zijn sterke zwetende mannen die energy op elkaar afschieten en door de lucht vliegen.

Maar de redenen die vaak worden genoemd, zijn droog. Spoilers voor Resurrection of F uitleg:

Dat ''geweer'' waar je het over hebt is een ring en Whis heeft in de film uitgelegd dat Goku te snel z'n guard naar beneden laat gaan. Dat reflecteerde terug in dat Goku daardoor werd neergehaald. Het kan maar goed zijn dat 't een piercing shot was. Denk maar aan o.a. Freeza's death beams. Klein straaltje, maar penetreert, terwijl de kamehameha, gigantische straal, niet op die manier penetreert. Goku kon ook gestoken worden door een naald, dus het is niet alsof ze helemaal niet gewond kunnen raken. Ik zie het altijd als HunterxHunter. Hoe zij hun nen gebruiken om bepaalde gebieden te verdedigen op 't lichaam? Ik denk dat Ki ongeveer hetzelfde werkt.

Verder vind ik de afleveringen leuk. Majin Buu is altijd al een beetje een eikel geweest, kijk de buu saga maar eens terug. Hij is imo niets veranderd. De humor is leuk, niet geforceerd. Animatie is goed genoeg.

Gohan is gewoon super laks geworden tot 't punt dat hij geen Mystic ''form'' meer heeft. Ook al is het niet echt een transformatie of form, het is wel weg door zijn lack aan training. Ik denk dat Toriyama zelf niet meer om power levels geeft, dus wij moeten ook stoppen om in power levels te denken. Dat doen we en daarom lijkt het zo raar dat iedereen verslagen word door die Freeza soldiers.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 15:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Arthur_Pendragon Bekijk bericht
Mensen nemen dbz nog steeds te serieus. Het is geen bizar goed verhaal met een bizar goed plot. Het zijn sterke zwetende mannen die energy op elkaar afschieten en door de lucht vliegen.

Maar de redenen die vaak worden genoemd, zijn droog. Spoilers voor Resurrection of F uitleg:

Dat ''geweer'' waar je het over hebt is een ring en Whis heeft in de film uitgelegd dat Goku te snel z'n guard naar beneden laat gaan. Dat reflecteerde terug in dat Goku daardoor werd neergehaald. Het kan maar goed zijn dat 't een piercing shot was. Denk maar aan o.a. Freeza's death beams. Klein straaltje, maar penetreert, terwijl de kamehameha, gigantische straal, niet op die manier penetreert. Goku kon ook gestoken worden door een naald, dus het is niet alsof ze helemaal niet gewond kunnen raken. Ik zie het altijd als HunterxHunter. Hoe zij hun nen gebruiken om bepaalde gebieden te verdedigen op 't lichaam? Ik denk dat Ki ongeveer hetzelfde werkt.

Verder vind ik de afleveringen leuk. Majin Buu is altijd al een beetje een eikel geweest, kijk de buu saga maar eens terug. Hij is imo niets veranderd. De humor is leuk, niet geforceerd. Animatie is goed genoeg.

Gohan is gewoon super laks geworden tot 't punt dat hij geen Mystic ''form'' meer heeft. Ook al is het niet echt een transformatie of form, het is wel weg door zijn lack aan training. Ik denk dat Toriyama zelf niet meer om power levels geeft, dus wij moeten ook stoppen om in power levels te denken. Dat doen we en daarom lijkt het zo raar dat iedereen verslagen word door die Freeza soldiers.
Ik zat echt te denken. Man krillin waar ben je mee bezig. Ging die bijna weer dood...

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Arthur_Pendragon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 17:51
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Ik zat echt te denken. Man krillin waar ben je mee bezig. Ging die bijna weer dood...

Heb de film zelf nog niet gezien, maar weet de hoogtepunten / plot wel. Er is nog geen sub online, of wel?

lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 18:21
Met quote antwoorden

Zou ik dit kunnen volgen zonder eerst de oudere episodes te zien?

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
Arthur_Pendragon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 18:26
Met quote antwoorden

Ik denk het haast wel, maar ik weet niet hoe bekend je met dragonball over het algemeen bent, maar er zijn denk ik wel dingen waarvan je zoiets hebt van ''hm wat is dat''. Maar tis nu niet echt hoogstaand. Maar toch raad ik je aan wel Dragonball kai te gaan kijken. Is zonder filler, tot en met cell saga is 97 afleveringen, niet super veel. Dragonball kai 2014 covert de buu saga, is nog bezig, maar bijna klaar volgens mij.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 19:09
Met quote antwoorden

^ Die is al afgelopen, Super begon onmiddellijk na Kai (2014).

Atsusacon, join our seventh edition on 5-6 August 2017!
Arthur_Pendragon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 20:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
^ Die is al afgelopen, Super begon onmiddellijk na Kai (2014).
Oh oké, wist ik niet. Moet 'm nog bijkijken. Fijn om te horen dat 'ie klaar is, kan ik 'm gelijk helemaal afkijken.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 juli 2015 @ 21:31
Met quote antwoorden

Ik heb F in spaanse dub met engelse sub. Japanse versie met engelse sub kon ik nergens vinden.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten