Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden Pokemon Ultra Sun & Ultra Moon (November 17th 2017)

Antwoord

Onderwerptools Weergave
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 18 augustus 2017 @ 17:44
Met quote antwoorden

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 18 augustus 2017 om 22:31 ]

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2017 @ 20:50
Met quote antwoorden

Tof <3
Kan ik mooi op de foto met mn Shiny's!!! <3
Leuk!

Stiekem hoop ik nog dat het een keer terug komt, dat je Pokemon weer achter je aanloopt
(net als in HG/SS)

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 21 augustus 2017 @ 13:10
Met quote antwoorden

Ik hoop ook dat ze in deze versie de National Dex in het spel hebben zitten. Blijft toch altijd leuker om het in het spel te hebben dan alleen op Pokemon Bank.

Deze toevoeging vind ik trouwens niet echt van waarde. Voegt weinig toe aan de levensduur van het spel. Hopelijk komt er weer iets als een Battle Frontier. Zodat we meer kunnen doen na de Pokemon League.

Wel vet dat Kommo-O een eigen Z-Move heeft en ook een beste aanval haha.

Wat verwachten jullie nog meer of hopen jullie dat er in het spel komt?
@lugia07: Ja dat hoop ik ook zo graag dat Pokemon weer achter je lopen. Dat blijft echt vet. Vooral met deze spellen zal het echt leuk zijn.

lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 25 augustus 2017 @ 23:43
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Ik hoop ook dat ze in deze versie de National Dex in het spel hebben zitten. Blijft toch altijd leuker om het in het spel te hebben dan alleen op Pokemon Bank.

Deze toevoeging vind ik trouwens niet echt van waarde. Voegt weinig toe aan de levensduur van het spel. Hopelijk komt er weer iets als een Battle Frontier. Zodat we meer kunnen doen na de Pokemon League.

Wel vet dat Kommo-O een eigen Z-Move heeft en ook een beste aanval haha.

Wat verwachten jullie nog meer of hopen jullie dat er in het spel komt?
@lugia07: Ja dat hoop ik ook zo graag dat Pokemon weer achter je lopen. Dat blijft echt vet. Vooral met deze spellen zal het echt leuk zijn.

De National Dex heb ik ook wel gemist
Toch wil ik ze wel allemaal, of juist op Dex nummer
En dan moet je Googlen xD

Ja zit wel wat in
Het is leuk, maar het voegt verder niet veel toe, true

Ja dat blijf ik hopen!
Dat vond ik zo tof in HG/SS <3

Ik zie het wel, wat er gaat komen
Ik heb niet echt verwachtingen, of andere dingen waar ik heel erg op hoop

I <3 Shiny's

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2017 @ 09:13
Met quote antwoorden

Quote:
Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon - CoroCoro

The first images from CoroCoro have leaked and have revealed the latest news on Ultra Sun & Ultra Moon. As always, do note that translations are preliminary while we work on them. The image confirms that the forms shown on the boxarts are fusions of Solgaleo/Lunala and Necrozma when Necrozma absorbs the other Pokémon. The Solgaleo style one is called "Necrozma Mane of Twilight". Lunala's is "Necrozma Wings of Dawn". They have the signature moves of Solagelo & Lunala: Sunsteel Strike and Moongeist Beam . We'll bring more as it comes

Facebook
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2017 @ 12:24
Met quote antwoorden

Vind de designs van Sun en Moon maar zwak. Ben persoonlijk meer fan van de X & Y mons, daar zaten echt een paar goeie tussen. Hopelijk is de Pokemon versie die op de Switch uitkomt een nieuwe gen.

ಠ‿ಠ
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2017 @ 12:49
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopstick Bekijk bericht
Vind de designs van Sun en Moon maar zwak. Ben persoonlijk meer fan van de X & Y mons, daar zaten echt een paar goeie tussen. Hopelijk is de Pokemon versie die op de Switch uitkomt een nieuwe gen.
en dit keer doen ze het zelfde als Black2 en White2. Kyurem kan fuseren met Zekrom en Reshiram door het gebruik van de DNA Splicers.

Quote:
Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon - CoroCoro

The next images from CoroCoro have also come and have confirmed that Lycanroc is to get a special Z-Move called Radial Edge Storm which requires Lycanroc to know the move Stone Edge. It has a secondary effect that can eliminate Terrain effects. It can work on all forms of Lycanroc. It also confirms Rockruff that have the ability Own Tempo, which is currently only available from the distribution, can evolve into Dusk Form between 17:00 and 17:59 at Level 25. Only those Rockruff can evolve into Dusk Form Lycanroc
It also fully confirms that the Shiny Silvally event announced on Monday is obtained by preordering copies of Ultra Sun & Ultra Moon in Japan

Facebook
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2017 @ 08:43
Met quote antwoorden

Facebook
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2017 @ 14:39
Met quote antwoorden

Wat ik me afvraag he. Zou degene die deze Ultra Beasts heeft ontworpen de hele tijd gesnoven hebben?

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 22 september 2017 @ 17:14
Met quote antwoorden

Facebook
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 22 september 2017 @ 22:16
Met quote antwoorden

Toffe trailer!
Leuk dat surfen, en foto's maken ;D

Toch stiekem jammer dat de trials terug komen xD
Maar ze zijn ook wel leuk ^^

Grappige UltraBeasts

Toch vind ik het ook wel goed als er uiteindelijk geen Z-crystals meer komen, en de Moves niet meer te gebruiken zijn, de volgende keer
Iets minder extra Overpowered

I <3 Shiny's

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 22 september 2017 @ 23:12
Met quote antwoorden

Z- cyrstal zullen voorlopig een game machanic zijn echter zullen ze niet meer gemaakt worden in de games after USUM. Zelfde effect als de Mega stones.

SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 26 september 2017 @ 11:48
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ichiro Kazuki Bekijk bericht
Z- cyrstal zullen voorlopig een game machanic zijn echter zullen ze niet meer gemaakt worden in de games after USUM. Zelfde effect als de Mega stones.
Mega's zitten toch ook nog in SM...

Misschien komen er wel nieuwe bij, ooit?

De Z-moves zijn iig te regiogebonden.

Mantine Surf vind ik voorlopig de tofste toevoeging

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 26 september 2017 @ 13:38
Met quote antwoorden

Dat is wat ik zeg het zal een game machenic blijven echter zullen er na usum geen nieuwe z moves bij komen zelfde als wat er gebeurd is met de mega stones. We hebben ze nog steeds zullen niet verdwijnen, zelfde gaat gebeuren met de z moves.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2017 @ 10:46
Met quote antwoorden

Voor de Z moves kan er ook niet echt wat bijkomen alleen nog exclusieve Pokemon Z moves. Aangezien elk type al een Z move geeft. Persoonlijk vond ik de mega evoluties wel beter dan de Z moves. Daar hadden van mij wel meer mogen komen. Maar wat jullie ook al zeggen is echt een Gen 6 feature. Zullen er nog Alolan Pokemon komen of hebben ze dat ook aan de kant geschoven?

Weet niet of ik USUM ga kopen. Wordt denk te veel van hetzelfde en te weinig vernieuwingen. Nu komen er 400 Pokemon in USUM. Maar als er 802 in totaal zijn vind ik dat alsnog erg weinig. X & Y had door de Friend Safari bijna alle Pokemon erin zitten. Op veel starters en legendarische na maar dat is logisch.

Hoop niet dat USUM een flop wordt. Maar na een aantal goede spellen achter elkaar te hebben uitgebracht lijkt het nu toch weer op wat Pokemon vroeger ook wel eens gedaan heeft. Het uitmelken van bepaalde generaties. Hopelijk zit de aandacht volledig op de Switch versie van Pokemon en is dit een deel om de fans te vrede te houden met een nieuw spel. Om straks groots uit te pakken met wat voor velen het ultieme Pokemon spel moet worden op de Switch.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten