Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden [SPOILER] Pokemon Sun and Moon

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 17 oktober 2016 @ 20:05

Dan zullen er weinig nieuwe Pokemon komen. Ga er toch vanuit dat juist met het 20 jarig bestaan. En hebben 3 jaar de tijd gehad, sinds X & Y. Er aardig wat nieuwe Pokemons komen. Ik vond X & Y al slecht dat er maar rond de 71 nieuwe Pokemons kwamen. ORAS neem ik niet mee omdat het een remake was en er alleen wat mega-evoluties inzaten.

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 03:13

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Hebben ze dat dan ooit al eens gedaan? Alle nieuwe Pokemons al bekend maken voordat het spel uit is? Dan valt er denk weinig meer te ontdekken in de spellen.
Nah. Het probleem is meer dat sommige regio's de game eerder krijgen, waardoor het spel gedatamined wordt voordat wij de kans hebben om het spel te spelen. Hierdoor is meestal alles al van tevoren bekend, maar ze maken zelf nooit de laatste starter evolutie bekend voor de release. Verder zijn er meestal nog wat verassingen, maar als je echt het spel fris in wilt, zal je alle nieuwtjes moeten skippen tot het spel uit is. :d

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 09:27

The Pokémon Sun & Moon demo is now live in the Nintendo 3DS eShop, and as such our coverage shall begin. The demo is 3046 blocks, approx. 380MB. All story based elements and any data extracted shall be put in the spoiler tag so you won't be spoiled
It will go live in North America at 07:00 PDT
04:14: A new Alolan Form Pokémon is seen in the demo. Check the spoiler tag
ben je zeker om verder te gaan
Pokémon Sun & Moon

The city is called Hau'oli City
You go for a trial in Ten Carat Hill
Edit @ 02:33: Water Shuriken is now Special
Edit @ 02:37: Battle Bond also boosts Water Shuriken's strength
The trial is to photo two Jangmo-o and two Hakamo-o, one of which is a Totem Pokémon
02:46: Z Move Power varies depending on the base move. Gigavolt Havoc from Thunderbolt is 175 base power. Nuzzle it has 100 and is Physical. Electro Ball it is 160 and Special
02:49: After initial completion, when demo is loaded you learn and can use Poké Ride through the Ride Pager
02:54: In the demo there's a Pokémon Capture Challenge where you catch wild Pokémon
Super Potion now raises HP by 60HP
The Capture Challenge yeilds items such as Nugget to send to the main game
03:15: A trainer takes you to Mahalo Trail where rocks block the path. Clear the rocks and you get 3 Stardust to send to the main game
03:17: Various characters reference events happening in X amount of days. One in 5 days, one in 18 days and one in 24 days. We'll post these new events as they go live 04:16: In one part of the demo, you can sometimes find a NPC who is startled by a Pokémon. When you view the PokéFinder, you discover Alolan Dugtrio. Thanks to Luis for the picture

06:15: It appears that Paralysis now halves your Speed rather than dropping it to a third
03:07: The next Pokémon Sun & Moon information is to be released on October 27th at 22:00 JST which is 14:00 BST, 15:00 CEST, 09:00 EDT, 06:00 PDT
Edit @ 07:27: This is just a note to explain how we are going to move forward. Despite Game Freak's best efforts to scrub the demo, unfortunately some things have still got through including new Pokémon that have yet to be revealed. Due to legal circumstances, it has been decided that it is somewhat unwise to post these on Serebii.net. However, if you do wish to discuss the contents, you can feel free to in our Discussion Thread
Edit @ 09:02: The demo is now live in Continental Europe

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 18 oktober 2016 om 09:56 ]

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 11:10

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopstick Bekijk bericht
Nah. Het probleem is meer dat sommige regio's de game eerder krijgen, waardoor het spel gedatamined wordt voordat wij de kans hebben om het spel te spelen. Hierdoor is meestal alles al van tevoren bekend, maar ze maken zelf nooit de laatste starter evolutie bekend voor de release. Verder zijn er meestal nog wat verassingen, maar als je echt het spel fris in wilt, zal je alle nieuwtjes moeten skippen tot het spel uit is. :d
Ja klopt Serebii zoekt dan alles al uit en heeft vaak ook al binnen 2 dagen de Pokedex compleet en waar alles te vinden is. Laat ik hopen dat ik het 5 dagen kan volhouden om daar niet naar te kijken hahaha. Ben ook heel benieuwd wat er te doen is na de hele Trial Challenge.

larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 11:54

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door N3TM@SK Bekijk bericht
04:14: A new Alolan Form Pokémon is seen in the demo. Check the spoiler tag
Deze vorm kan ik nog steeds niet geloven...
Een vorm die is bedacht binnen twee minuten lijkt me.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 13:12

Op verschillende sites worden nieuwe Pokemons onthuld die hackers uit de Pokedex hebben kunnen krijgen vanuit de Demo. Ik ga de links hier verder niet op zetten en je kan zelf via Google ze wel vinden.
Er is ook niks door Game Freak bevestigd dat dit waar is.

Mocht je ze toch willen posten omdat je het leuk vind. Zorg ervoor dat ze dan onder een Spoiler teken staan zodat mensen zelf kunnen beslissen om dit te bekijken.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 14:13

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Op verschillende sites worden nieuwe Pokemons onthuld die hackers uit de Pokedex hebben kunnen krijgen vanuit de Demo. Ik ga de links hier verder niet op zetten en je kan zelf via Google ze wel vinden.
Er is ook niks door Game Freak bevestigd dat dit waar is.

Mocht je ze toch willen posten omdat je het leuk vind. Zorg ervoor dat ze dan onder een Spoiler teken staan zodat mensen zelf kunnen beslissen om dit te bekijken.
ik hoop van die ik zag veel niet kloppen heb geen zin in garfield-Persian

en hoop vooral de starters niet waar zijn want dan ga ik echt niet meer voor fire type

Facebook
larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 14:23

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door N3TM@SK Bekijk bericht
ik hoop van die ik zag veel niet kloppen heb geen zin in garfield-Persian

en hoop vooral de starters niet waar zijn want dan ga ik echt niet meer voor fire type
Ze hebben die pokémons uit de demo gehaald, dus ik denk dat ik slecht nieuws heb.
Ik vind het persoonlijk jammer dat er van datgene niets nieuws is, als ze gelijk hebben. Die nieuwe ontwikkeling had ik graag terug willen zien bij anderen. ik bedoel:
mega evolutie

Nu ik alles gezien heb, ben ik niet echt tevreden over de uiterlijk van de (nieuwe) pokémons.
Mijn startteam zal bestaan uit ash-greninja, munchlax met z-move en gras/vuur starter.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 14:50

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door larss Bekijk bericht
Ze hebben die pokémons uit de demo gehaald, dus ik denk dat ik slecht nieuws heb.
Ik vind het persoonlijk jammer dat er van datgene niets nieuws is, als ze gelijk hebben. Die nieuwe ontwikkeling had ik graag terug willen zien bij anderen. ik bedoel:
mega evolutie

Nu ik alles gezien heb, ben ik niet echt tevreden over de uiterlijk van de (nieuwe) pokémons.
Mijn startteam zal bestaan uit ash-greninja, munchlax met z-move en gras/vuur starter.
Als ik sommige sites ook lees is er best wel wat onduidelijkheid. De één zegt dit is een deel van de Pokedex de andere zeggen dat dit de hele Pokedex betreft. Het lijkt mij ook sterk dat ze de hele Pokedex verwerken in een Demo waar ze niet allemaal voorkomen. Overigens heb ik niet de plaatjes bekeken omdat ik het graag in het spel zelf wil ontdekken. Had wel gelezen dat er 82 nieuwe Pokemon zijn. Ik vind dit toch wel erg weinig voor het 20 jarige bestaan. Als dit de volledige Pokedex is natuurlijk.

NvdH
Anime Forum Lid

NvdH's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 15:52

ik zei niet alles...

fc black: 0089 1502 0621
fc 3ds; 4613 6948 5655
Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 20:55

Uiteraard heb ik de Pokemon ff opgezocht. Haha. Ik zet het ff in spoiler.

Laatste evolutie van Pikipek is te awesome. Komt in mijn team. Morelull's evolutie is ook gaaf. Dus die wil ik denk ook. Ook wil ik sowieso 1 Alolan Pokémon en dat wordt denk Sandshrew/Sandslash. En ik neem toch Litten als starter. ^^ Alolan Persian is LELIJK! o.o En geen Solrock en Lunatone in Sun en Moon? : (

Morgen speel ik ff de demo. Ik heb hem al wel gedownload.

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2016 @ 01:38

Bij deze kap ik de Discussie over de datamine uit de demo ook af. Laten we het gewoon hier houden op info die ge released word door Gamefreak zelf. Info die op Serebii verschijnt zal dan ook gewoon toegestaan zijn.

Dit besluit is voornamelijk gekomen door dat er veel mensen zijn hier komen maar nog niet alles willen weten over de nieuwe games. En laat dit nu net het geval zijn geweest uit de datamine. Ik heb alles gevolgd dus weet er alles van. Had het liever ook niet gehad maar ik moet wat als ik het hier in juiste banen wil leiden.

TL;DR:
Info van uit Gamefreaks/Nintendo die door bijvoorbeeld Serebii word vrijgegeven is nog steeds toegestaan om te plaatsen echter is de rest van de info die nu bekend is gemaakt maar nog niet officieel uit gegeven is NIET toegestaan dit hier te plaatsen.

NvdH
Anime Forum Lid

NvdH's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2016 @ 17:39

toch litten de kitten?

fc 3ds; 4613 6948 5655
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2016 @ 11:52

Quote:
Pokémon Sun & Moon

A new Alola Form has been revealed. This Alola Form is of Alolan Persian, the evolution of Alolan Meowth and was revealed on the front cover of the upcoming Alolan Pokédex guide to be released in Japan on December 14th 2016. Full details of this Pokémon have yet to be revealed but we will post should they come so keep checking back
:'( garfield

Facebook
NvdH
Anime Forum Lid

NvdH's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2016 @ 12:15

ehm niet voor mij

fc 3ds; 4613 6948 5655
Onderwerp gesloten