Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever
Dat laatste zei hij, omdat hij in principe nu Soul King IS. En omdat Shinigami en Quincy recht tegenover elkaar staan, draaien de rollen technisch gezien om.
|
Ik weet dat niet zo zeker man. Kan echt beide kanten op. Ik denk nog steeds dat de Soul King tegen zijn zin in dat kristallen ding is gestopt.
Quote:
Hash: "This is a torrent of Reio's power.
Reio's power, which was released from the Soul reaper's seal...
...Has become an unstoppable torrent and is passing through his majesty's body.
It will not harm you.
Because Reio's enemy...
...Is the Soul reapers."
|
Quote:
Ik moet zeggen dat Kubo, in the long run, nog steeds een prima manga neer weet te zetten. Genoeg dingen wijzen ook op dat de meeste klachten komen door editors die het anders wouden (meer Espada screentime, dus een veel te lange arc). Ik voel een twist aankomen, maar niet waar en hoe.
|
En toch hoor je weer het kritiek dat de Sternritters bland aanvoelen vergeleken met de Espada's. Het enige waar ik me tot nu toe aan heb geërgerd was de off panelling van de Royal Guards en Sternritters. Ook vind het jammer dat Äs Nödt niet het personage is geworden wat ik hem verwachtte te worden. Off-panelling van RGs kan makkelijk hersteld worden d.m.v. een flashback. Ik voel ook een twist komen. De good guys side heeft nog iets van 40 á 50 vechters terwijl de Quincy nog maar met zijn zevenen zijn.