Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Mava
Pokémon Jager

Mava's avatar
Standaard geplaatst op 05 september 2013 @ 20:06
Met quote antwoorden

niemand ?

Afkorting niet duidelijk? bezoek dit topic:
Het Grote AWF Pokémon Woordenboek
Kumori
horohorohoro

Kumori's avatar
Standaard geplaatst op 05 september 2013 @ 20:37
Met quote antwoorden

Je moet geen dingen doen waar je jezelf niet goed bij voelt, als zo'n feestje niets voor jou is, zou ik je niet anders voordoen dan dat je eigenlijk bent. Tenzij je zoiets wel eens een keer wilt uitproberen, dan zou ik vooral gaan.

Als je die jongen toch graag wilt zien, kan je misschien eens afspreken met een groepje (hij is een vriend van een vriend van jou... toch? ;p).

My Animelist | | DeviantART
A strong positive mental attitude will create more miracles than any wonder drug.
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 05 september 2013 @ 20:54
Met quote antwoorden

Gewoon gaan joh, als het niks is ben je er zo weg...

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 05 september 2013 @ 23:35
Met quote antwoorden

Nooit jezelf veranderen om voor iemand anders te gaan. Maar dit wilt niet zeggen dat je niet eens het zijpad kan nemen. Sla is linksaf en als het niks is kan je gewoon de rotonde pakken naar het rechte pad

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Mava
Pokémon Jager

Mava's avatar
Standaard geplaatst op 07 september 2013 @ 17:32
Met quote antwoorden

Mooi !
1000 x dank

Ik ga dus toch gaan, maar als ik het niet leuk vind of het wordt helemaal niets dan ben ik weg. Uiteindelijk kan ik mezelf niets verwijten dan

Afkorting niet duidelijk? bezoek dit topic:
Het Grote AWF Pokémon Woordenboek
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 september 2013 @ 21:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mava Bekijk bericht
Mooi !
1000 x dank

Ik ga dus toch gaan, maar als ik het niet leuk vind of het wordt helemaal niets dan ben ik weg. Uiteindelijk kan ik mezelf niets verwijten dan
Dat is de perfecte gedachtegang (:

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Hurricano
Harde baas.

Standaard geplaatst op 02 oktober 2013 @ 19:43
Met quote antwoorden

Jij hier? Ja, ik hier. Over de liefde? Ja, ik heb namelijk eens problemen met dit vreemde fenomeen, de vrouw. Het is zo voorspelbaar.

Goed, ik heb binnenkort wat vrienden uitgenodigd voor een feestje, en daar heb ik twee meisjes toegezegd dat ze een avond eerder mogen komen. Twee 'gewone' vriendinnen dacht ik toen ik het af sprak. Nu weet ik wel beter.

Het ene meisje heeft al gezegd dat ze me leuk vindt, maar ik heb niet echt iets met haar. Dat weet ze eigenlijk wel maar ze wil het niet onder ogen komen. Het andere meisje heeft er alleen duidelijk naar gehint. Met haar zou het wel wat kunnen worden. Zij weet ook dat ik meer met haar heb dan met de ander.

Afgelopen weekend was ik ook al ergens waar deze 2 ook waren. De competitie was wel duidelijk. Het was niet heel gezellig wat dat betreft, ook al doet men anders vermoeden.

De vraag is "hoe kan ik ervoor zorgen dat ik duidelijk maak dat het ene meisje weet dat ze meer voor mij betekent tov de ander, maar er toch voor zorgen dat er geen ruzie komt?"

(Voor de mensen die mij nog kennen, kunnen jullie mijn naam niet in jullie posts gebruiken? Dan is dit niet terug te herleiden..)

Met pensioen.
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2013 @ 20:15
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hurricano Bekijk bericht
Jij hier? Ja, ik hier. Over de liefde? Ja, ik heb namelijk eens problemen met dit vreemde fenomeen, de vrouw. Het is zo voorspelbaar.

Goed, ik heb binnenkort wat vrienden uitgenodigd voor een feestje, en daar heb ik twee meisjes toegezegd dat ze een avond eerder mogen komen. Twee 'gewone' vriendinnen dacht ik toen ik het af sprak. Nu weet ik wel beter.

Het ene meisje heeft al gezegd dat ze me leuk vindt, maar ik heb niet echt iets met haar. Dat weet ze eigenlijk wel maar ze wil het niet onder ogen komen. Het andere meisje heeft er alleen duidelijk naar gehint. Met haar zou het wel wat kunnen worden. Zij weet ook dat ik meer met haar heb dan met de ander.

Afgelopen weekend was ik ook al ergens waar deze 2 ook waren. De competitie was wel duidelijk. Het was niet heel gezellig wat dat betreft, ook al doet men anders vermoeden.

De vraag is "hoe kan ik ervoor zorgen dat ik duidelijk maak dat het ene meisje weet dat ze meer voor mij betekent tov de ander, maar er toch voor zorgen dat er geen ruzie komt?"

(Voor de mensen die mij nog kennen, kunnen jullie mijn naam niet in jullie posts gebruiken? Dan is dit niet terug te herleiden..)
Gezeik is denk ik niet meer te voorkomen. De schade is beperkt te houden door ze niet allebei ter gelijk uit te nodigen op een evenement waar jullie met zijn drieën zijn want dat is hét moment dat iemand zich het vijfde wiel voelt en dus de spanning om te snijden is. Het is bijzonder lullig om met iemand te flirten/hints als met iemand als je weet dat diegene naast je staat je ook leuk vindt en je dan nog met elkaar door een deur moet.

Verder zou ik het niet zo goed weten. Succes iig.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Hurricano
Harde baas.

Standaard geplaatst op 02 oktober 2013 @ 20:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mana Praxula Bekijk bericht
Gezeik is denk ik niet meer te voorkomen. De schade is beperkt te houden door ze niet allebei ter gelijk uit te nodigen op een evenement waar jullie met zijn drieën zijn want dat is hét moment dat iemand zich het vijfde wiel voelt en dus de spanning om te snijden is. Het is bijzonder lullig om met iemand te flirten/hints als met iemand als je weet dat diegene naast je staat je ook leuk vindt en je dan nog met elkaar door een deur moet.

Verder zou ik het niet zo goed weten. Succes iig.
Ja, punt is een beetje dat ik niet meer iemand naar huis kan sturen, dan is het probleem helemaal daar. Het kwam voor mij allemaal onverwacht, anders was ik hier ook niet aan begonnen. Het probleem wat ik voel vat je in ieder geval goed samen. Ik weet ook niet of ik het moet relativeren en er blanco in moet gaan of mijn scherpte er bovenop moet houden om kostte wat het kost druk weg te houden.

Met pensioen.
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2013 @ 20:29
Met quote antwoorden

Quote:
Ja, punt is een beetje dat ik niet meer iemand naar huis kan sturen, dan is het probleem helemaal daar. Het kwam voor mij allemaal onverwacht, anders was ik hier ook niet aan begonnen. Het probleem wat ik voel vat je in ieder geval goed samen. Ik weet ook niet of ik het moet relativeren en er blanco in moet gaan of mijn scherpte er bovenop moet houden om kostte wat het kost druk weg te houden.
Als je mijn 2 centen wilt, geen van dat alles. Wees begripvol, ontspannen en probeer de dingen die jullie verbinden/verbonden te versterken. Doe aan voorbereiding dus bijv. als jullie van muziek houden, regel boxjes, de muziek zelf, etc en leg een spel kaarten klaar. Zorg iig dat je 'goede gesprekken' vermijdt tenzij je 100% zeker bent dat iemand het niet laat escaleren.

Als iemand drama wilt creëren kan weinig je redden. Als je merkt dat de sfeer zuur wordt, benoem het. Als je hebt gevoel hebt dat men aan het stoken is en er drama op komst is, laat merken dat je het ziet en dat je er geen trek in hebt. Het is jou plek waar jij je prettig moet voelen en als dat niet het geval is, is het legitiem om te zeggen dat ze het gezellig moeten houden en als het door gaat dat ze beter naar huis kunnen gaan.

[ Laatst gewijzigd door Mana Praxula; 02 oktober 2013 om 20:35 ]

- een wijs iemand
Hurricano
Harde baas.

Standaard geplaatst op 02 oktober 2013 @ 20:35
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mana Praxula Bekijk bericht
Als je mijn 2 centen wilt, geen van dat alles. Wees begripvol, ontspannen en probeer de dingen die jullie verbinden/verbonden te versterken. Doe aan voorbereiding dus bijv. als jullie van muziek houden, regel boxjes, de muziek zelf, etc en leg een spel kaarten klaar. Zorg iig dat je 'goede gesprekken' vermijdt tenzij je 100% zeker bent dat iemand het niet laat escaleren. Als iemand drama wilt creëren kan niets je redden, het enige wat je kan doen is het laten gebeuren en hopen dat het dan klaar is.
Ja met blanco bedoelde ik ook niet 'zonder voorbereiding' maar meer 'zonder de intentie om iets aan te vallen of het gesprek op te zoeken'. Iets waar ik, zoals jíj ongetwijfeld weet, nooit goed in ben geweest en nog altijd niet ben.

Maar ik zal het meenemen. Thanks. :''D Die ene wil wel 'een goed gesprek', zal haar subtiel (nog zo'n ding waar ik zo goed in ben) zeggen dat dat misschien niet handig is.

Met pensioen.
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2013 @ 20:55
Met quote antwoorden

Quote:
Ja met blanco bedoelde ik ook niet 'zonder voorbereiding' maar meer 'zonder de intentie om iets aan te vallen of het gesprek op te zoeken'. Iets waar ik, zoals jíj ongetwijfeld weet, nooit goed in ben geweest en nog altijd niet ben.

Maar ik zal het meenemen. Thanks. :''D Die ene wil wel 'een goed gesprek', zal haar subtiel (nog zo'n ding waar ik zo goed in ben) zeggen dat dat misschien niet handig is.
Nah. Dat valt wel mee. Wees duidelijk en oprecht in wat je wilt en in wat je voelt zonder een ander af te vallen. Als het gene wat je bedoelt iets heel anders is met wat je zegt of hoe je over komt, is de kans groter dat de vlam in de pan schiet. Ik denk dat dat een probleem is waar meer mensen met autisme mee worstelen, niet alleen jij en ik. Als je er verder nog over wilt praten, pm maar ofzo.

- een wijs iemand
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 04 oktober 2013 @ 13:45
Met quote antwoorden

Gewoon duidelijk zijn en aangeven dat je haar toch echt niet leuk vind. Hoe je het went of keert ze zal zich kut voelen. Als een vriend of vriendin met jou crush vandoor gaat terwijl dat niet zijn of haar intentie is altijd pijnlijk. Hoe langer je wacht, hoe erger de competitie gaat worden als je niet duidelijk gaat zijn naar hun beide.

Dus ik zou zeggen tegen de ene: Nee, ik zie je als een normale vriendin. Niets meer. En tegen de andere iets van: Wil je is samen met mij weg?

B.I.G
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 07 oktober 2013 @ 18:36
Met quote antwoorden

Ja, even op een ander account regelen. Als je weet wie ik ben houd het voor jezelf. Er is een reden dat ik hier momenteel met een ander account praat. Mocht je private met me willen spreken kan je me op dat account bereiken.

Mijn verhaal:

Ik doe nu net een nieuwe opleiding en heb daar een super leuk meisje ontmoet. Ik voelde best snel al tot haar aangetrokken en ben met haar in contact gekomen uiteindelijk. We zijn nu even verder en het contact wordt beter en beter. Ik kan zeggen: Ja, ik ben verliefd.

Dat gezegd twijfel ik nog wel heel erg wat ik wil. Wil ik uiteindelijk meer en eventueel een relatie aangaan? Of ga ik gewoon kiezen voor vriendschap en mijn studie. Want zou ik verder gaan, zou ik ook mijn studie en vriendschap op het spel zetten.

Ik heb al aan haar twee keer laten weten dat ik haar leuk vind. En zelfs al vermeld dat ik verliefd op haar ben. Ze heeft nooit een daadwerkelijk antwoord geven van ja of nee. Maar zelf ging ik er vanuit, nee, ze vind mijn vriendschap cool. Meer niet.

Dat gezegd ze komt van Frankrijk dus daar denken ze toch even wat anders. Ik heb met een vriendin van haar op school gepraat en daar kwam ik tot te ontdekking het volgende:

We hadden het wat over verschillende dingen en vervolgens vroeg ik uiteindelijk of ze ooit over mij hadden gepraat. Want ik vond haar leuk en ik dacht dat zij me gewoon als een vriend zag. Die vriendin had verteld dat ze direct zou zijn.. dus ik dacht oh boy hier komt het. En ze gaf als antwoord: Je bent te oud voor haar naar mijn mening.
Ik gaf aan dat ik dat niet vroeg, waar ik vervolgens het antwoord op kreeg dat ze het niet wou zeggen en ook niet kon zeggen.

Dusja, ik was confused en gaf dat aan. Daar op gaf ze het antwoord dat ik gewoon wat weken geduld moest hebben en gewoon het tijd moest geven. Franse mentaliteit is dat ze de studie belangrijk vinden ook al vinden ze iemand leuk. Ze willen die persoon ook beter leren kennen eerst.

Vandaag kreeg ik, van mijn crush, een grappig klein cadeautje wat bij een blad zat en waar ze aan mij moest denken. Ik vond het tof dat ze dat deed.

Toch ben ik nog steeds confused hoe ze over me denkt. En anderzijds weet ik zelf ook niet wat ik wil. Ik merk wel dat meer neig naar de vriendschap. Maar anderzijds merk ik ook dat ik elke keer dat ik haar laat lachen ik meer voor haar val. Graag hoor ik wat mensen hier denken.

Ik denk zelf dat het meer naar vriendschap zal neigen. Maar anderzijds heb ik t idee dat ze wel interesse heeft maar momenteel de kat uit de boom kijkt en ziet wat het kan worden omdat de studie belangrijker is.

Wat voor mij ook heel belangrijk is. Want ik heb al gezegd dat mijn studie momenteel nummer één is zolang ik het doe. Dus al zou ik uiteindelijk in een relatie komen is mijn studie belangrijker.

Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 08 oktober 2013 @ 02:12
Met quote antwoorden

Ik zie niet echt in wat relaties te maken hebben met studies.
Ik haal persoonlijk betere resultaten als ik in een vaste relatie ben, dan als ik vrijgezel ben. Studie en relatie zijn twee zaken die perfect verenigbaar zijn met elkaar.

Verder zal een vriendschap nooit dezelfde voldoening geven als een liefdesrelatie als je daadwerkelijk meer gevoelens voor het meisje in kwestie hebt. Je moet dus de balans opmaken en dan beslissen of je genoegen neemt met het compromis of dat je het wat risicovoller gaat aanpakken door naar 'meer' te zoeken.

Ik persoonlijk zou voor het tweede gaan. Je wil niet in de situatie terechtkomen dat ze plotseling samen is met iemand anders en je dan zelf de kop inslaan omdat je je kans niet hebt durven nemen.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten