Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach - Mangadiscussie #16

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 10:02

vorig topic
--

WAT

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 11:34

Jip... 5 weken pauze om na te denken over het einde van de manga 'final battle' aldus verklaring kubo..

Mooie chapter though, nu lang wachten, maar zal de kwaliteit vast ten goede komen!

doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 17:51

Meh... 5 weken vakantie zul je bedoelen, is wel overdreven lang. Voor de rest niet echt een speciale chapter.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 18:19

Einde van de manga ? bleach zal toch nog 10 jaar door gaan ?

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 18:30

Gast zal de cancellation bijl wel boven zijn nek zien hangen.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 19:54

Bleach was toch al niks meer. Ze hadden moeten stoppen na Aizen. Dat zou het perfecte einde geweest zijn. Alles daar na sloeg eigenlijk op weinig. Het zelfde als ze met DBZ na Freeza hadden moeten stoppen.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 20:04

Hij had bij Soul Society al een beter/ander einde moeten schrijven want daarna gebeurde veel te veel random crap waarvan een groot deel echt naar asspulls rook. Maar honestly, momenteel is het meestal wel goed als losstaande chapters. Als 'ie er nu een goed einde aan weet te maken vind ik het allemaal best.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 20:09

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Erodar Bekijk bericht
Hij had bij Soul Society al een beter/ander einde moeten schrijven want daarna gebeurde veel te veel random crap waarvan een groot deel echt naar asspulls rook. Maar honestly, momenteel is het meestal wel goed als losstaande chapters. Als 'ie er nu een goed einde aan weet te maken vind ik het allemaal best.
Was Ichigo die Aizen versloeg. en daarna zijn krachten kwijt raakte niet een perfecte tijd om het af te sluiten ? Ichigo met quincy krachten ? Het slaat nog steeds nergens op.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 21:18

Weet je, ik zal er niet treurig om zijn als deze trainwreck eindelijk voorbij is. Het verhaal sjokt al jaren voort zonder echte substantie en zelfs de art is immens achteruit gegaan in de loop der jaren.

Maar verdomme Kubo, ik wil nog steeds weten waar dit allemaal over ging:

Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 21:47

M..m..maar ik vond de Fullbringer arc eigenlijk best sterk..? D:
Wel beetje traag, maar hey, zo rolt Kubo gewoon. Fullbringer Arc had zo enorm veel character development, dat was juist zo mooi. Ichigo die stukje bij beetje in elkaar aan het storten was, enorm wanhopig om maar íets te kunnen doen. Dat was toch echt een kant die we nog niet eerder zo heftig hebben gezien.

Zelfs Orihime werd meer badass (lees: de hōgyoku gaf haar de super-uber-chikara-hyperOP-kracht-desu om meer dan anderhalve woord uit te kunnen spuwen), dat is al genoeg reden. ;<

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 22:37

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Devian Bekijk bericht
M..m..maar ik vond de Fullbringer arc eigenlijk best sterk..? D:
Wel beetje traag, maar hey, zo rolt Kubo gewoon. Fullbringer Arc had zo enorm veel character development, dat was juist zo mooi. Ichigo die stukje bij beetje in elkaar aan het storten was, enorm wanhopig om maar íets te kunnen doen. Dat was toch echt een kant die we nog niet eerder zo heftig hebben gezien.

Zelfs Orihime werd meer badass (lees: de hōgyoku gaf haar de super-uber-chikara-hyperOP-kracht-desu om meer dan anderhalve woord uit te kunnen spuwen), dat is al genoeg reden. ;<
Character development? Wat heeft die hele arc uiteindelijk opgeleverd? Geen ene ruk. Ichigo stort elke arc weer in elkaar en is dan een training arc/powerup nodig om zijn krachten weer terug te vinden.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 22:48

Uiteindelijk niet veel nee. Maar punt was meer dat de Fullbringer arc bij lange na niet zo slecht is als vaak wordt beweerd ...imo dan.

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 22:55

Bleach bestaat uit: Krachten verliezen, Emo zijn, Trainen, Nieuwe Power Up.

Dit was tof in SS arc. Maar nu is het gewoon langdradig en saai geworden. Het is dat het mijn eerste anime is anders had ik hem allang gedropt.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 17 juli 2013 @ 23:08

Bleach is lekker verstand op nul en knallen maar. Niets mis mee, als je je verwachtingen maar aanpast erop. ;P Tuurlijk, het is geen audiovisueel/plottechnisch/consistent wonder der televisie, maar is dat nou zó erg?

Maar aan de andere kant snap ik de frustratie wel als je het al zo lang aan het volgen bent

EDIT: Ik neem wat ik zei over audio maar terug, Bleach heeft een van de meest epische soundtracks van de 'grote' anime.

NiiGeL
Decibel!!

NiiGeL's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2013 @ 11:14

Uhm misschien dit ik achter loop of dit een ontzettend domme vraag is, maar weet iemand tot wanneer of voor hoelang Bleach on a break is?

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten