Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #13

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 17:53

Vond het grappig hoe ze die nieuwe gasten van de 3rd division introduceerden om ze meteen af te maken. Je hebt totaal geen band met ze, dus het blijft gewoon kanonnenvoer. :\

Ze gaan in het begin verliezen, maar dan komen de captains in actie en die Stern Ritters worden verslagen. Called!

ಠ‿ಠ
kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 11:14

Vond het niet echt een boeiend chapter

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 11:31

well, als hij nou eens meer belangrijke chars echt zou afkillen op compleet ondramatische manieren (Kira nu gewoon echt dood laten zijn) kan het nog best leuk worden. Bleach heeft toch teveel chars.

verder, eh, niet veel te zeggen, dit is weer heel basic Bleach. niet echt slecht, niet echt goed

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 12:41

meh, gebeurd weer helemaal nix in. Maak maar wat mensen dood ja, want als we weer iedereens gevecht gaan volgen zijn we over een jaar nog niet klaar.

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 15:48

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door doggyguard Bekijk bericht
meh, gebeurd weer helemaal nix in. Maak maar wat mensen dood ja, want als we weer iedereens gevecht gaan volgen zijn we over een jaar nog niet klaar.
Mee eens. Geen elle lange zwaard gevechten. Laat een aantal captains meteen gewoon bankai gaan en er vol op los knallen.

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 17:12

Wederom waardeloos. Maar vond het wel geinig dat Byakuya blijkbaar zo'n hoge pet van Renji opheeft dat hij hem geen wijze les hoeft te leren of echt moet redden. Gewoon langskomen en zeggen, Hey! Ga los en probeer niet te slim te zijn. Lijkt erop dat hij eindelijk respect voor Renji heeft.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 19:39

^renji heeft zich dan ergens bewezen ten opzichte van Byakuya om zijn vice-captain status te krijgen zekers

En iedereen heeft een partner om tegen te vechten en de Quincy's zijn genummerd met letters, dit gaat weer wat worden *sigh*

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Patdaddy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 20:56

Jaah vind het jammer dat het verhaal deze wending heeft gekregen. Nu word het gewoon weer het zelfde verhaal als de vorige Arc tegen de Espada en Arrancar. Iets zegt me trouwens wel dat Aizen terug gaat komen in het verhaal. Anders hadden ze hem wel vermoord en niet opgesloten.

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 20:58

Tension build-up, maar heb het idee dat deze chapter nogal van de hak op de tak ging, ofzo.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 06 juni 2012 @ 21:58

hmm goeie chapter helaas gebeurd er weinig, hopelijk heel wat bankai's enzo dan komende chapters, of zelfs shikai van somige gasten

I'm in space!
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 09:59

best wel lekkere chapter. maar waarom een hakenkruis in het laatse textvakje lol

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 12:06

Quote:
best wel lekkere chapter. maar waarom een hakenkruis in het laatse textvakje lol
Idd, haha XD Als bankai waardeloos is tegen die gasten, ben ik benieuwd of we de nog niet geziene bankais op fatsoenlijke manier nog te zien krijgen.

beetje deja vu met die dikke gast die door de vloer zakt. Gebeurde met een andere zekere dikke gast (yammi) niet precies hetzelfde? XD

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 13:43

Well die Äs Nödt scares the fuck out of me, alleen die glimlach op de laatste pagina al ó.ó

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 14:00

Quote:
Waarschijnlijk iemand die vergeten is het uit te gummen. Dat is namelijk de eerste kanji van het woord "bankai" >.>

Ben ik overigens de enige die zich stoort aan het feit dat bijna al die sternritters verdacht veel lijken op andere personages? Af en toe denk ik dat we met hele andere personages te maken hebben :/

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 14:19

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Ben ik overigens de enige die zich stoort aan het feit dat bijna al die sternritters verdacht veel lijken op andere personages? Af en toe denk ik dat we met hele andere personages te maken hebben :/
dit kan ik onderschrijven

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten