Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #12

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
YellowFlash
Hokage

YellowFlash's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 21:04

ik volg al maanden geen bleach , is het nog tijd waard om terug te kijken?:P zowel manga als anime

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 21:31

hangt er van af, sommige mensen vonden de afgelopen arc nog net te doen en sommige mensen gingen over hun nek zo erg als ze het vonden, ik denk dat de anime kijken veel tijd kost en als je het niet leuk vind is dat zuur de manga kan je best een paar chapters lezen en bepalen wat je ervan vind.
bleach begint nu wel aan de laatste arc dus je kan best gaan lezen want over niet al te lange tijd(paar jaartjes) is het voorbij.

I'm in space!
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 13:44

Wat een kei slecht begin, hopen dat het beter wordt =P Vast wel (ietsjes iig)

sjakkieh
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 15:19

meningen verschillen maar ik lees dat iedereen het hier een slecht begin vind. ikzelf niet. kubo begint gewoon rustig das mooi hij tekent dingen uit en laat wat sneak dingetjes zien zoals die twee gasten om de hoek. de hollow bait. en het begin van de dreiging.
het klinkt stom maar het ou imo pas lame zijn als kubo gelijk de vijand toont of openbaart en gelijk rusht naar de vernieling van ss

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 15:53

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakkieh Bekijk bericht
meningen verschillen maar ik lees dat iedereen het hier een slecht begin vind. ikzelf niet. kubo begint gewoon rustig das mooi hij tekent dingen uit en laat wat sneak dingetjes zien zoals die twee gasten om de hoek. de hollow bait. en het begin van de dreiging.
het klinkt stom maar het ou imo pas lame zijn als kubo gelijk de vijand toont of openbaart en gelijk rusht naar de vernieling van ss

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 17:59

buiten dat hij wel iets beters had kunnen bedenken dan twee random chars introduceren die niet boeiend of origineel zijn en die we absoluut niet nodig hadden

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
sjakkieh
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 19:16

zolang ze later maar op het verhaal inslaan, vind ik het niet erg. kijk als het tot de fullbreng new character soort zonder enige verleden en of verband met het verhaal soort is dan is het idd kut. dat geef ik toe.

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 20:54

Terug on topic. De volgende die off topic gaat krijgt een warn.

ಠ‿ಠ
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2012 @ 12:08

Lijkt erop dat we ginjo 2 aan de haak hebben geslagen, er gebeurde wederom niet heel veel tot op het laatst.
Dat stukje van ''ga van mijn bed af'' was wel droog =w=

Oh, en is dit een arrancar?

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2012 @ 14:08

Die 10e pagina is wat Bleach moet zijn. Geen spreads ofzo. Maar dit is het team waar ik destijds de serie om ben begonnen te lezen.

En GODDAMNIT KUBO! KAN JE NU ECHT GEEN ORIGINELE ONTWERPEN MEER BEDENKEN RAAAGH#@*$Y%@#*&%@# *rage*

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2012 @ 15:12

Prima chapter. Vraag me af waarom de Arrancar (want daar lijkt hij wel op) gekomen is? Een bericht van Halibel, misschien? Of is het toch een Quincy?

En die gebeurtenis bij Lisa en Hiyori.. de 'muur' tussen de Soul Society en de Human World breekt af door het snel afnemend aantal Hollows?

[ Laatst gewijzigd door Hawk; 15 februari 2012 om 16:57 ]

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2012 @ 17:12

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Prima chapter. Vraag me af waarom de Arrancar (want daar lijkt hij wel op) gekomen is? Een bericht van Halibel, misschien? Of is het toch een Quincy?

En die gebeurtenis bij Lisa en Hiyori.. de 'muur' tussen de Soul Society en de Human World breekt af door het snel afnemend aantal Hollows?
ja denk ook zulke dingen?

en over die arrancar(wat ik denk dat het is) als hij de badguy is is het echt de volgendie die teveel lijkt op de vorige badguy man kubo mag iets origineler worden met de stijl.

btw wat was er met ikkaku's rechter arm, zag er raar uit..

I'm in space!
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2012 @ 17:50

Sinds m'n vorige quote gewoon verwijderd is, post ik hem in de spoiler.

Ik zie het als een grappig end chapter, maar had graag iets meer gezien als random non-relevant info (wat allemaal tot het volgende chapter mag wachten).

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 15 februari 2012 @ 17:56

Weinig interessant chapter, ik blijf het lezen, maar zelfs het team bij elkaar is meh
Uiteindelijk draait het toch om Ichigo die allang supersaiyan 7 is terwijl de rest slechts relatief sterke mensen zijn. Kubo moet beter zn best gaan doen om het interessant te maken.

sjakkieh
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 februari 2012 @ 19:08

begin was idd saai, en gwn niet bleach zeg maar xD
wel cool dat het team bij elkaar is zoals bij page 10 idd :P
en klagen over de arancar kunnen we wel maar het was bekend dat ze terugkwamen
en hoogstwaarschijnlijk niet als vijand dit keer,

moest zelfs zeggen dat ik een soort kippenvel kreeg ervan xd

ik gok dat de arrancar aan de kant van ichigo staan op een manier van hoe ishida en ichigo in het hele verre begin waren. dit omdat de hollow aantallen afneemt en dit op een of andere manier ook effect zal hebben op hueco mundo. naast ss en de normale wereld

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten