Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Overige Anime
Deze pagina opnieuw laden Elfen lied (Nederlands gesproken)

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Y0rn.
Kenner

Standaard geplaatst op 07 maart 2011 @ 22:42
Met quote antwoorden

Netjes hoor.

MrPhaeThorn
Anime Forum Lid

MrPhaeThorn's avatar
Standaard geplaatst op 11 maart 2011 @ 09:20
Met quote antwoorden

Bedankt voor de reacties iedereen! We hebben ons best gedaan om een mooie vertaling te maken en dat vonden wij ook gelukt. Gelukkig vinden jullie dat ook haha!

Ik heb als man ook een versie gezongen ... maar het is geen saint version. Ach ja!

×× Vocalist at heart - Voice Actor for kicks! ××
Click here to check out my YT channel!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 11 maart 2011 @ 16:17
Met quote antwoorden

Holy shit o.ó

Dacht ik van 'lol dat wordt sleeeecht' maar misschien wel beter dan het origineel. Ga zo door!

tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 11 maart 2011 @ 16:35
Met quote antwoorden

heb ze beide tegelijk weten af te spelen en dat klinkt mooi probeer dat is samen tegelijk te zingen klinkt vast ook goed (ook al hoort het misschien niet)

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
MrPhaeThorn
Anime Forum Lid

MrPhaeThorn's avatar
Standaard geplaatst op 12 maart 2011 @ 18:35
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tzimho Bekijk bericht
heb ze beide tegelijk weten af te spelen en dat klinkt mooi probeer dat is samen tegelijk te zingen klinkt vast ook goed (ook al hoort het misschien niet)
Hah! Ja dat hebben we ook gedaan en het klinkt opzich wel ok. Maar een echt super mooi duet vind ik het persoonlijk niet. We zingen precies hetzelfde, afgezien van lichte timing verschillen en zangtechniek.

Maar we gaan zeker meer dueten maken. Binnenkort doen we "Eyes On Me - Faye Wong" van Final Fantasy 8. Wellicht kunnen we ipv het engels, daar NL van maken.
De Engelse versie hebben we 2 jaar geleden ook eens gedaan, maar ondertussen zijn we veel beter geworden en doen we hem over. Deze keer misschien in het NL, want het is een prachtig lied

×× Vocalist at heart - Voice Actor for kicks! ××
Click here to check out my YT channel!
tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 12 maart 2011 @ 18:54
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door MrPhaeThorn Bekijk bericht
Hah! Ja dat hebben we ook gedaan en het klinkt opzich wel ok. Maar een echt super mooi duet vind ik het persoonlijk niet. We zingen precies hetzelfde, afgezien van lichte timing verschillen en zangtechniek.

Maar we gaan zeker meer dueten maken. Binnenkort doen we "Eyes On Me - Faye Wong" van Final Fantasy 8. Wellicht kunnen we ipv het engels, daar NL van maken.
De Engelse versie hebben we 2 jaar geleden ook eens gedaan, maar ondertussen zijn we veel beter geworden en doen we hem over. Deze keer misschien in het NL, want het is een prachtig lied
kijk er naar uit, wil graag meer horen, maar het maakt mij niet uit of het engels of nederlands is, zolang het maar mooi is

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
TisBANY
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 november 2018 @ 16:42
Met quote antwoorden

Ik ben nooit zo van dub versies en ik vind Nederlands ook niet echt een geweldige taal om eerlijk te zijn, maar dit vond ik wel echt heel mooi gezongen en de Nederlandse lyrics vond ik voor een keer ook niet vreselijk. Echt goed gedaan. O ik zie nu pas dat deze forum van 2011 was xD maarja ik moest dit wel ff zeggen.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten