Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > PC & Internet
Deze pagina opnieuw laden (Ongewenst) iPod herstel

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Flex
Mr Loverman

Flex's avatar
Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 20:37
Met quote antwoorden

Elke keer dat ik m'n iPod in m'n PC doe krijg ik de vraag of ik hem wil controleren en herstellen, maar dat wil ik niet, maar hij vraagt het constant. Het wordt nogal irritant :/
De eerste kon ik btw niet bij de bestanden op m'n iPod via iTunes, de keren daarna kon ik er gewoon bij en is er niks aan de hand. Alleen die melding blijft steeds terugkomen.

Opnieuw opstarten e.d. helpt niet nee. Volgens mij kwam dit trouwens gelijk met de nieuwe versie van iTunes. (Die overigens ongelooflijk hinderlijk is)

White people arrest you.
MAJINBUU
nr 1 event collector

Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 20:44
Met quote antwoorden

mischien eens backupen en een keer doen kijken of het dan over is

Flex
Mr Loverman

Flex's avatar
Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 20:49
Met quote antwoorden

Ja dan zit ik met een probleem, niet alle muziek die op mn iPod staat, heb ik op m'n PC of een CD die ik bij de hand heb. Als ik de bestanden van m'n iPod kopieer hebben ze allemaal rare namen en ben ik weken bezig alles weer te ordenen. (Ik spreek helaas uit ervaring met de overstap van m'n eerste iPod naar deze, maar dat waren er maar ongeveer 50, dit zijn er 1200).

White people arrest you.
Killerbee
1st dorsal.

Killerbee's avatar
Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 21:03
Met quote antwoorden

Yamipod downloaden, muziek backupen en laten controleren. Ben je van het gezeik af.

MAJINBUU
nr 1 event collector

Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 21:06
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Flex Bekijk bericht
Ja dan zit ik met een probleem, niet alle muziek die op mn iPod staat, heb ik op m'n PC of een CD die ik bij de hand heb. Als ik de bestanden van m'n iPod kopieer hebben ze allemaal rare namen en ben ik weken bezig alles weer te ordenen. (Ik spreek helaas uit ervaring met de overstap van m'n eerste iPod naar deze, maar dat waren er maar ongeveer 50, dit zijn er 1200).
zou je eens 1 nummer naar je computer kunnen kopieren en screentje maken van hoe het eruitziet

Flex
Mr Loverman

Flex's avatar
Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 21:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Killerbee Bekijk bericht
Yamipod downloaden, muziek backupen en laten controleren. Ben je van het gezeik af.
Yamipod werkt bij mij (nog) niet, doordat ze dus die hinderlijke nieuwe iTunes versie hebben gemaakt. Alsnog bedankt voor de tip, ik hou die site wel in de gaten om te zien of er een fix komt.

@MAJINBUU: Allemaal randon letters, bijv YQWF.

White people arrest you.
MAJINBUU
nr 1 event collector

Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 21:18
Met quote antwoorden

ja maar gaat mij eigenlijk meer om het bestandstype

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten