Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Pokémon the Series: XY

Antwoord

Onderwerptools Weergave
LordSeviper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 17 februari 2015 @ 20:10
Met quote antwoorden

Als Disney XD eerst 34 t/m 48 nog even uitzend, mogen ze van mij beginnen aan Seizoen 18. Trouwens wel heel veel diverse seizoenen op tv nu.

Ma-Vr:
14.30: Pokemon XY (Seizoen 17)
19:30: Pokémon Sinnoh League Victors (Seizoen 13)

Za-Zo:
06:40: Pokémon BW: Rivaliserende Lotsbestemmingen (Seizoen 15)
20:20: Pokémon Advanced (Seizoen 6)

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 18 februari 2015 @ 11:24
Met quote antwoorden

Naar mijn weten begint vanaf aflevering 24 seizoen 18 al. Geen 52 afleveringen per seizoen meer dus voor Amerika, en gelukkig betekent dat voor de fans een extra introlied.

DisneyXD zou overigens beter zo kunnen uitzenden:

MA-VR 07.00 Seizoen 17 (herhaling)
MA-VR 17.30 Seizoen 18 (nieuwe aflevering)
MA-VR 19.30 S1-S16 lus (herhaling)
ZA-ZO 20.00 Specials en films (Kronieken)

Verder valt het aantal marathons ook zwaar tegen. Laatst werd de enige marathon van Pokémon: XY onder schooltijd uitgezonden terwijl elke andere serie hun marathon in het weekend mocht houden.

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 18 februari 2015 om 11:38 ]

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
LordSeviper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 18 februari 2015 @ 22:12
Met quote antwoorden

Eh, Seizoen 17 bevat 48 afleveringen, de laatste aflevering van Seizoen 17 is Bonnie for the Defense! en Seizoen 18 begint met de aflevering Pathways for Performance Partnering!.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 19 februari 2015 @ 09:32
Met quote antwoorden

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/XY024

Seizoen 18 begint bij An Undersea Place to Call Home.

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

LordSeviper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 februari 2015 @ 16:52
Met quote antwoorden

An Undersea Place to Call Home! is een geskipte aflevering die later is uitgezonden en daardoor een aflevering van Seizoen 18 is geworden, waardoor de aflevering eigenlijk niet meer in Seizoen 18 past.

http://www.pokemon.com/us/pokemon-ep...ons/season-18/

Kijk hier maar als je me niet geloofd, An Undersea Place to Call Home! is de 3e aflevering van Seizoen 18.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 19 februari 2015 @ 17:08
Met quote antwoorden

Kan dat zomaar? Er is toch sprake van een vervolgende verhaallijn?

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 19 februari 2015 @ 17:44
Met quote antwoorden

Ja, maar de meeste afleveringen van Pokémon voegen niet veel toe aan de verhaallijn. Wanneer een aflevering geskipt wordt wordt die, indien die later toch nog uitgezonden wordt, aangepast om alsnog in de verhaallijn te passen. Indien dat niet mogelijk is omdat er te veel aanpassingen zouden moeten gebeuren wordt de aflevering gewoon niet meer uitgezonden.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 19 februari 2015 @ 18:04
Met quote antwoorden

Volgens mij de eerste keer dat zoiets gebeurd is. Al die eerdere afleveringen die werden overgeslagen zijn helemaal niet uitgezonden.

LordSeviper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 februari 2015 @ 21:06
Met quote antwoorden

Deze aflevering werd destijds geskipt omdat er een paar dagen voor deze aflevering een boot in Korea was gezonken, toen hebben de producers besloten om de aflevering te skippen. Later heeft Japan toch besloten hem uit te zenden en de US heeft toen die volgorde aangehouden omdat Japan op de één of andere manier niet wil dat wij een aflevering eerder uitzenden

Het is overigens meerdere malen gebeurd dat Pokémon afleveringen door elkaar zijn uitgezonden. Zo is er in het 1e seizoen dat ze rond aflevering 65 de aflvering Snow Way Out! uitzenden, echter heeft Ash daar nog een Charmander, terwijl hij officieel al een Charizard heeft. Ook werd de visaflevering in Black en White later uitgezonden waardoor Ash James' Yamask begon te scannen, terwijl hij die al een stuk of 4x gezien had. De Team Rocket vs Team Plasma 2-parter heeft trouwens nog voor een hele knak in verhaallijn gebracht door die cancelling.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2015 @ 08:26
Met quote antwoorden

En in Nederland waren er klachten (of in ieder geval opmerkingen) toen films 8 en 9 direct na elkaar werden uitgezonden. Deze werden samen na seizoen 8 (en voor seizoen 9) uitgezonden terwijl film 9 pas na seizoen 9 uitgezonden moest worden. Gebeurd wel vaker dus.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 31 maart 2015 @ 12:49
Met quote antwoorden

Heeft er iemand trouwens een idee wanneer Disney XD de film van Seizoen 17 gaan uitzenden? Of zullen ze dat pas doen als alle afleveringen van Seizoen 17 zijn geweest?
Weet daarnaast iemand ook wanneer ze weer verder gaan met het uitzenden van nieuwe afleveringen van Seizoen 17. Dit is namelijk ook al een paar maanden geleden dat hiervan de laatste is uitgezonden.

Ik hoor graag van jullie.

MenzJepz
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 07 augustus 2015 @ 16:06
Met quote antwoorden

Goedemiddag,
Een tijdje geleden had ik toevallig gezien dat ze nieuwe afleveringen van Seizoen 18 gingen uitzenden. Alleen, ze hebben hier slechts 4 van uitgezonden. Ook kan ik nergens vinden wanneer ze verder gaan met het uitzenden.

Om deze reden heb ik een mail gestuurd naar Disney XD, maar nu, een week later, heb ik hier geen antwoord op gehad.

Dus bij deze mijn laatste poging, is er iemand die hier meer vanaf weet?

Lash
Gotta Catch 'Em All

Lash's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2015 @ 22:38
Met quote antwoorden

Beste MenzJepz,

Disney XD herhaalt momenteel seizoen 17 en 18 wegens de zomervakantie. Seizoen 17 wordt 's middags herhaald op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Seizoen 18 wordt herhaald op woensdagmiddag, zaterdag- en zondagochtend.

Een aantal weken geleden zijn de eerste negen afleveringen van seizoen 18 uitgezonden. Dit betreffen de eerste acht afleveringen van seizoen 18 en aflevering 24 (voormalig verbannen/uitgesteld) van seizoen 17.

Disney XD stopte vorig jaar ook met het uitzenden van seizoen 17 in de zomervakantie en vervolgde deze weer in oktober. Je kan dus aannemen dat de nieuwe afleveringen van seizoen 18 ook in oktober worden vervolgd, maar dit is niet officieel door Disney XD bevestigd.

Ik hoop je voldoende te hebben geďnformeerd.

Gr. Lash

MenzJepz
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 augustus 2015 @ 08:44
Met quote antwoorden

Bedankt voor uw antwoord!

Hier kan ik in ieder geval iets mee.
Zal dan wel nog even wachten worden.

Groeten,
Jasper

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 12 september 2015 @ 09:26
Met quote antwoorden

In Japan word de serie hernoemd naar pokemon XY&Z.Verder nieuws over de XY&Z serie kijk in mega evolution ~act~ topic
Quote:
The new Anime series called Pokémon XY & Z is to come with Mega Evolution Act 4 starting on October 29th. It also reveals a new look for Greninja, labelling it "Ash Greninja". The magazine mentions that it looks sort of like Ash's clothes

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 12 september 2015 om 12:09 ]

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten