Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Vaarwel

Antwoord

Onderwerptools Weergave
darkklaw
AWF Spriter

darkklaw's avatar
Standaard geplaatst op 04 oktober 2011 @ 17:42
Met quote antwoorden

Quil,

Iemand die jij niet kent vroeg me naar het verhaal, ik linkte hem hier naartoe.

Na een eeuwigheid niet te posten op AWF post ik hier weer.
Je zult nooit vergeten worden, en ik hoop dat, waar je ook bent, het goed met je gaat.

Het gaat goed met omega, precies zoals jij het zou willen, rust zacht.

Jeroen

90% van de tieners zou sterven als al de informatie op hyves door een virus permanent vernietigd zou worden. Ben jij een van de 10% die achtererover zou zitten en in lachen uit zou barsten? Kopieer dan deze tekst en zet hem in je handtekening.
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 04 oktober 2011 @ 18:59
Met quote antwoorden

Sjoerd, jongen,

Als je eens kon zien hoe het nu met Omega gaat, je mag trots zijn.
Jouw 'Legacy' is in goede staat en we zullen de jongen die er zijn passie van maakte niet vergeten.
Ik heb alle pagina's van dit topic gelezen en ik moest zeggen dat het behoorlijk indruk op me maakte, en ja, ik heb zelf asperger dus dat is al heel wat.

Waar je ook bent, je ziel leeft voort in de harten van je dierbaren en in dat wat je ons achterliet.
Ik ben zeer vereerd dat ik mag helpen bij het onderhouden van jouw nalatenschap aan ons: Pokémon Omega.
Ik heb je nooit gekend en hoorde het pas van de mensen die nu inmiddels ook miijn vrienden zijn, een paar maanden geleden.

Ik heb veel over je gehoord en ook hoe je dat laatste bericht getypt hebt, het was heel inspirerend en laat maar weer zien dat we moeten genieten van elke dag die we krijgen hier op aarde.
Waar je ook bent, misschien zal ik je ooit op een dag ontmoeten, tot die tijd kan ik alleen maar zeggen dat ik je veel sterkte wens.

Het ga je goed man.

~Jurriën/Goud.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten