Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden [SPOILER] Pokemon Sun and Moon

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2016 @ 12:07

Vette prijs!!
Ik twijfel alleen, omdat ik niet 100% zeker weet dat ik mn spel echt die woensdag in huis heb xD
En dan ligt ie opeens 2 dagen eerder al in de winkel ofzo :P
Dus ik doe het niet, maar zeker mooi als je niet die €45 even hebt liggen

Ik weet het ook nog niet precies, een rang hoger dan Legends ofzo?

Zoals het nu lijkt wil ik Sun
Ik vind Solgaleo het mooist, en die evo van Rockruff ook <3
Goede kans dat ik haar (ik vang dan een Female :P) in mn team neem

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2016 @ 12:31

Komt SunMoon niet op een vrijdag uit, zoals alle Nintendo Games?

lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2016 @ 15:06

Bij ons niet xD (vrijdag is leuker / beter / logischer / weekend)

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 19 september 2016 @ 13:23

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door lugia07 Bekijk bericht
Bij ons niet xD (vrijdag is leuker / beter / logischer / weekend)
Ja, inderdaad...

Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 20 september 2016 @ 13:33

Nieuwe trailer is uit. Zoals het er nu naar uit ziet krijgt Eevee geen nieuwe evolutie.

Maar Oranguru en Passmian zijn leuk! Ook de naam van Rockruff evo klinkt goed. Lycanroc. Ik wil nog steeds graag de Midday form. Beiden zijn wel gewoon Rock, had ik niet verwacht.

Al met al, een leuke trailer. Ook uitgebreide trainer customization.

Ik heb Moon besteld via bol.com. Ook het Guide book. =)

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 20 september 2016 @ 14:04

Quote:
Pokémon Sun & Moon

A new release of information has come for Pokémon Sun & Moon. We're currently compiling all the information from the trailer so keep checking back
First it showcases off customisation, which uses Festival Coins, and allows you to dye white items a new colour and the replacement for Pokémon Amie called Pokémon Refresh. This allows for you to do things such as remove Paralysis or Poison from your Pokémon
Next, it showed off unique Z Moves for Pikachu, which is CatastroPika, which does damage and Eevee's which is called Extreme Evoboost which summons all the evolutions which boosts all its stats by 2 stages
Next, it showed off a Pokémon from Pokémon Sun called Passmian which is Fighting-type with the ability Receiver which takes the partner's ability when a partner faints.
Next is one in Pokémon Moon called Oranguru which is Normal/Psychic with Inner Focus and Telepathy. It has a new move called Instruct which allows the targeted Pokémon to use its last move instantly
Rockruff's evo is Lycanroc, which is Rock-type with the abilities Keen Eye and Sand Rush in Midday Form and Rock in Midnight Form with Keen Eye and Vital Spirit
Edit @ 14:11: The official site promises new information on October 4th at 22:00 JST, which is 14:00 BST, 09:00 EDT, 06:00 PDT
14:13: Pokémon Green, Red, Blue & Yellow will get through Pokémon Bank via Poké Transporter. They won't be able to be sent to Generation VI games. Any Pokémon sent to a Gen VII game from a Gen VI game, will not be able to return to the Gen VI games. Pokémon Bank will also receive a special mode to view the Pokédex.

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
BlazikenBabe
Oh hi Mark

BlazikenBabe's avatar
Standaard geplaatst op 20 september 2016 @ 15:03

Ah nieuwe Pokémon zijn wel nice evenals de evo's van Rockruff. Ik ga zelf voor Pokémon Moon maar ik betwijfel of ik die in mn team wil vanwege gelijkenissen met Zoroark. Iig komt Type: Null in mijn team en Salandit.

SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2016 @ 12:30

Paar dingen bijgeleerd uit de video:

- Shellder & Cloyster krijgen geen Alola Form.
- Speciale Pikachu Z-Move voor de Anime.
- Z-Moves zijn niet altijd damage dealing.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2016 @ 07:12

Wel leuk dat je weer je character kan aanpassen. Denk dat veel mensen dit ook weer een goede zet vinden. Ik ben nog wel benieuwd hoeveel Z-moves er gaan komen. Vind het wel leuk dat er Z-moves zijn die Pokemon exclusief zijn. Daar mogen er van mij nog wel veel meer van komen. Alolan form mogen ook nog wel veel meer van komen. Mij leek het wel leuk als de Kanto starters een Alolan form krijgen en Dragonite ook. Maar ik zag Charizard al in normale form dus dat zal niet gebeuren.

Ook hoop ik nog steeds dat er nieuwe mega evoluties komen maar die hoop gaat steeds meer weg naar mate 23 november dichterbij komt.

Ik heb trouwens nog van bepaalde geruchten gelezen dat als je de trail challenge hebt voltooid je je eigen gym kan starten en die te delen met de rest van de wereld. Lijkt me wel een geinig iets. Maar lijkt ook wel een beetje op de secret bases uit ORAS.

Hebben jullie nog bepaalde dingen die jullie graag in het spel zien?

NvdH
Anime Forum Lid

NvdH's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2016 @ 16:08

Die eigen gym zie ik echt niet gebeuren...
ik hoop dat je weer starters van een andere generatie mag kiezen voor de alola form ofzo. Met de jotho starters

fc black: 0089 1502 0621
fc 3ds; 4613 6948 5655
SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2016 @ 18:44

Ik denk niet dat starters een Alolan Form krijgen. Hopelijk wel Dragonite, aangezien die nog geen Mega heeft.

Er zullen toch wel wat nieuwe Mega's komen. Kan toch niet dat de Johto Starters er nog geen hebben...

Dat van de eigen Gym zou wel tof zijn. En niet geheel onmogelijk lijkt mij... cfr. Pokémon GO.

Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2016 @ 21:14

Ik hoop ook dat er nieuwe Mega evoluties komen, maar ik vind het ook raar dat er nog geen nieuwe bekend zijn gemaakt. Maar dan wel met Alolan Forms en Ultra Beasts komen....Beetje lame.

Ik hoop wel dat er gewone gyms komen ipv die trail challenges... Eigen gym hoeft niet persé.

SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2016 @ 21:50

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Faunaat Bekijk bericht

Ik hoop wel dat er gewone gyms komen ipv die trail challenges...
Gewone gyms? Denk het niet. Nu ook de anime (Ash en zijn school) al 'aangepast' is...

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2016 @ 14:38

Quote:
Pokémon Sun & Moon

Earlier today, Nintendo Japan uploaded a new episode of their special Neko Mario Time (Cat Mario Show) Youtube show and at the end of the show there was a segment on Alolan Exeggutor. In this segment, it showecased a brand new move both for Exeggutor and the game. This move is called Dragon Hammer (ドラゴンハンマー) and was seen taking down an Exeggcute in one hit. Full details of the move are forthcoming but the move has been added to our pre-release attack page. Click the image to go to the page
......

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Master mudkip
Pokemon Noob.

Master mudkip's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2016 @ 17:59

Die eevee extreme evoboost ziet er wel ziek uit.

Error can't loading Signature !
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten