Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Yu-Gi-Oh!
Deze pagina opnieuw laden waar kan ik yu-gi-oh kopen?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Trafalgar Law
The Surgeon of Death

Trafalgar Law's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2013 @ 20:53
Met quote antwoorden

@holydean: in een deck zitten ongeveer 40-43 kaarten, met daarin 2 super rare kaarten een een ultra rare , verder is het deck dus op een thema afgestemd, verder kun je op www.offlinegaming.nl wel veel decks/tins vinden.
Dus als je een extra deck wilt maken, dan zul je andere boosters etc moeten kopen

@RobertHenk: XYZ kaarten zijn eigenlijk heel simpel, zodra je twee dezelfde lvl monsters op je veld hebt, mag je ze ''overlayen'' dus op elkaar leggen en dan mag je een xyz summon doen, deze kaarten hebben vaak een speciale ability die je vraagt een overlay kaart weg te doen, aka een monster die eronder ligt naar je graveyard te doen.
De witte zijn synchro kaarten, een soort fusion zeg maar, alleen heb je dan bijna altijd wel een ''tuner'' monster nodig, dat staat aangegeven bij zen soort zoals bijv sea serpent/effect, maar dan staat er : sea serpent/tuner.

En in de tins zitten 1 secret rare,4 super rares en dan nog 5 boosters, per tin zitten verschillende in, dus eventjes googlen als je een specifieke zoekt

Ben zelf ook pas weer begonnen met sparen en spelen, maar vind het eigenlijk nog net zo makkelijk als voorheen, en blijf maar winnen tegen me broertje en op het internet tegen anderen

[ Laatst gewijzigd door Trafalgar Law; 22 februari 2013 om 21:04 ]

Holydean
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 22 februari 2013 @ 22:40
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Trafalgar Law Bekijk bericht
@holydean: in een deck zitten ongeveer 40-43 kaarten, met daarin 2 super rare kaarten een een ultra rare , verder is het deck dus op een thema afgestemd, verder kun je op www.offlinegaming.nl wel veel decks/tins vinden.
Dus als je een extra deck wilt maken, dan zul je andere boosters etc moeten kopen

@RobertHenk: XYZ kaarten zijn eigenlijk heel simpel, zodra je twee dezelfde lvl monsters op je veld hebt, mag je ze ''overlayen'' dus op elkaar leggen en dan mag je een xyz summon doen, deze kaarten hebben vaak een speciale ability die je vraagt een overlay kaart weg te doen, aka een monster die eronder ligt naar je graveyard te doen.
De witte zijn synchro kaarten, een soort fusion zeg maar, alleen heb je dan bijna altijd wel een ''tuner'' monster nodig, dat staat aangegeven bij zen soort zoals bijv sea serpent/effect, maar dan staat er : sea serpent/tuner.

En in de tins zitten 1 secret rare,4 super rares en dan nog 5 boosters, per tin zitten verschillende in, dus eventjes googlen als je een specifieke zoekt

Ben zelf ook pas weer begonnen met sparen en spelen, maar vind het eigenlijk nog net zo makkelijk als voorheen, en blijf maar winnen tegen me broertje en op het internet tegen anderen
Bedankt!
ik ben echt nieuw in deze wereld, maar ik vind t echt geweldig en wil t zo graag leren ;D
maar t is best lastig om alle regels en alle soorten kaarten en decks enzo te kennen,
daarom zoek ik een winkel ofzoiets die het me misschien goed uit kan leggen, of bij een toernooi in de buurt kijken zou ook kunnen

zit er ook verschil tussen normaal YGO en YGO 5D's?

Trafalgar Law
The Surgeon of Death

Trafalgar Law's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2013 @ 22:53
Met quote antwoorden

dat zijn gewoon verschillende in de anime's ( Yu-Gi-Oh!, Yu-Gi-Oh GX, Yu-Gi-Oh 5D en Zexal )

Als je eigenlijk de serie's beetje volgt, en zelf gewoon veel leest op internet over de kaarten leer je het spel echt wel snel kennen, kunst is et hem om gwn weten wanneer welke kaart te gebruiken en je opponent te kunnen ''predicte'' :P

Holydean
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 22 februari 2013 @ 23:10
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Trafalgar Law Bekijk bericht
dat zijn gewoon verschillende in de anime's ( Yu-Gi-Oh!, Yu-Gi-Oh GX, Yu-Gi-Oh 5D en Zexal )

Als je eigenlijk de serie's beetje volgt, en zelf gewoon veel leest op internet over de kaarten leer je het spel echt wel snel kennen, kunst is et hem om gwn weten wanneer welke kaart te gebruiken en je opponent te kunnen ''predicte'' :P
ben nu bij aflevering 50 haha ;D
morgen maar XYZ Symphony starter deck halen met 2 of 3 Battle Pack: Epic Dawn en misschien een arsenal omega 6 booster + heb zelf de kaarten; mn warriors strike deck, en een dark magician, swords of revealing light en monster reborn nog, en dan maar kijken om een goed dek te maken ;D echt bedankt voor je hulp man

Trafalgar Law
The Surgeon of Death

Trafalgar Law's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2013 @ 23:40
Met quote antwoorden

Geen probleem veel succes ermee !

Devro_nl
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 28 februari 2013 @ 18:01
Met quote antwoorden

heey ik wil ook weer kaarte kope maar moet je die gode bijv is zie die zij 70 euro maar weet iemand waar ik kaaren van de aller eerste sirie kan kopen ?

Backslide
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 maart 2013 @ 09:40
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Devro_nl Bekijk bericht
heey ik wil ook weer kaarte kope maar moet je die gode bijv is zie die zij 70 euro maar weet iemand waar ik kaaren van de aller eerste sirie kan kopen ?
Dat deed best wel pijn aan mijn ogen....
OT: Probeer op internet te zoeken, daar kan je aardig wat vinden. Als je op zoek bent naar bepaalde kaarten kan je ze misschien beter los kopen op internet.

Masterboy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 03 augustus 2013 @ 18:09
Met quote antwoorden

Hallo ik ben nieuw op deze website
En ik hou best wel van yugioh

Masterboy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 03 augustus 2013 @ 18:22
Met quote antwoorden

Ik hou erg van een goeie strijd
Dus als een van jullie. Als er soort van toernooi is zeg het dan