Gast, dat je ouders Yu-Gi-Oh kinderachtig vinden moet jij je niks van aantrekken.
Want ik ben al 18 en ik speel het nog steeds, ben ik daarom kinderachtig bezig?
ik geloof dat ze bij de Intertoys ook nog kaarten verkopen, je moet alleen de japanse kaarten mijden, die mochten geloof ik niet gebruikt worden in de EU.
"When people call me insane, does that makes me crazy?"
Gast, dat je ouders Yu-Gi-Oh kinderachtig vinden moet jij je niks van aantrekken.
Want ik ben al 18 en ik speel het nog steeds, ben ik daarom kinderachtig bezig?
ik geloof dat ze bij de Intertoys ook nog kaarten verkopen, je moet alleen de japanse kaarten mijden, die mochten geloof ik niet gebruikt worden in de EU.
Intertoys verkoopt al bijna een half jaar niet meer!
Intertoys verkoopt al bijna een half jaar niet meer!
*Kuch* Correctie, dieci, ik heb vandaag nog een pakje Cyberdark impact gekocht daar voor 4 euro... Maargoed, ze hadden idd geen andere pakjes / decks, alleen die nog, ik denk dat het gewoon een paar leftovers waren ofzo...
acme movie store daar hebben ze structure decks booster packs booster boxes tins
heel veel hebben ze daar er komt volgende week ook een toernooi volgens mij
bij die winkel
ik ga woensdag denk ik een tin kopen
[
Laatst gewijzigd door johan anderson; 22 maart 2008 om 12:30
]
You can tell more about a person by what he says about others than you can by what others say about him
Enishi, Shien's Chancellor is ook een best goeie kaart. Volgens mij heb je best veel Warrior-kaarten, waarom maak je geen Six-Samurai deck? In dat geval zou je wat pakjes POTD moeten kopen.