Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Forum Mededelingen
Deze pagina opnieuw laden Gezocht: Moderators

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Gijs
Administrator

Gijs's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2008 @ 17:04
Met quote antwoorden

================================================== ==================================================

We hebben heel veel inzendingen gekregen, bedankt voor alle respons! Emailen heeft vanaf nu geen zin meer.

================================================== ==================================================

Normaal gesproken benader ik mensen zelf als ik ze geschikt vind als moderator, maar het lijkt me goed om het nu eens om te draaien. Wij zijn met name op zoek naar moderators voor de volgende subforums:

- Pokemon Algemeen
- Pokemon Games
- Design
- Fanart/Fanfic
- Games
- Discussie & Actueel
- Overige Praat
- Onzin & Plezier

Niet iedereen kan moderator worden. Je moet beschikken over bepaalde kwaliteiten, maar die zijn eigenlijk niet precies te benoemen. Om toch een poging te wagen: je moet vriendelijk zijn, tegen kritiek kunnen, overzicht kunnen houden, eerlijk zijn, in alle situaties rustig kunnen blijven. Dit zijn slechts enkele kwaliteiten, en uiteindelijk bepaal ik of je geschikt bent of niet.

Leeftijd speelt geen rol; iemand van 12 kan volwassener zijn dan iemand van 18. Je verleden op het forum speelt in principe ook geen rol, maar ik sluit niet uit dat ik je daarop afwijs.

Wij zijn op zoek naar enthousiaste mensen die ons team willen versterken. Als je daar interesse in hebt, stuur dan een email naar mij waarin je wat over jezelf vertelt, waarom je moderator wilt worden, waarom je denkt dat jij een goede moderator kan zijn, en natuurlijk van welk subforum je moderator zou willen worden.

Samen met de Mega Moderators zal ik je email beoordelen, en krijg je zo spoedig mogelijk bericht terug.

[ Laatst gewijzigd door Gijs; 10 maart 2009 om 12:35 ]

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten