Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Games
Deze pagina opnieuw laden [WiiU & 3DS] Super Smash Bros. ‎#2

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2014 @ 18:24
Met quote antwoorden

Oh god die lag is verschrikkelijk soms, vooral als dan je input genegeerd lijkt te worden door het systeem. Had laatst een match die 5 minuten ofzo duurde ipv 2. Niet normaal meer.

Otani
X/Y

Otani's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2014 @ 18:51
Met quote antwoorden

Tegen sommige characters valt ook bijna niet te spelen als het ook maar een beetje lagt.

*cough* Little Mac. >.>

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2014 @ 22:34
Met quote antwoorden

61%, ik ben eindelijk opgeklommen na eerst erg laag te hebben gestaan. Ik had erg veel last tegen sommige personages waar ik gewoon geen antwoord op had.

Jigglypuff, Little Mac en Lucina waren mijn eerste struikelblokken, maar alleen Little Mac is problematisch als er lag in het spel is (haha :P) en ik vergeet dat hij soms bizarre armour heeft bij het opladen van een aanval. Zijn up-smash is een drama O.o

Een tijdje terug wel geragequit tegen iemand die zo ontiegelijk irritant en vervelend speelde dat het gewoon niet leuk was. Die persoon was overigens ook gewoon ontzettend goed, maar zo...zo...zo irritant... spring-back-A, spring-back-A, spring-back-A, etc. Ugh. :P

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
cyndaquilflame
Always fun to be fun

cyndaquilflame's avatar
Standaard geplaatst op 21 oktober 2014 @ 10:04
Met quote antwoorden

Charizard en bowser zijn volgens mij wel goede personages waarmee je tegen little mac kan vechten. Charizard kan met zijn grab en met zijn side B little mac uit het veld duwen. Het geldt hetzelfde voor bowsers down B en zijn down grab.

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 21 oktober 2014 @ 10:54
Met quote antwoorden

Het is niet zo dat ik geen goede counter heb tegen Little Mac, want in principe is elk character geschikt hem te verslaan. Het probleem is dat Little Mac erg weinig ruimte overlaat voor fouten. Op het moment dat je een speler tegenover je hebt die weet wat hij doet, en jij maakt een foutje, dan maakt Little Mac daar ongenadig hard misbruik van.

Edit: 71% over de laatste 50 gevechten :3

[ Laatst gewijzigd door Gohma; 21 oktober 2014 om 22:38 ]

DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 24 oktober 2014 @ 08:18
Met quote antwoorden

Bowser Jr. en Mewtwo naar Super Smash Bros. Wii U
Ondanks dat Super Smash Bros. voor de 3DS al lang uit is, heeft Nintendo toch nog een verrassing voor de fans. Er zijn namelijk nog eens twee karakters bevestigd voor Super Smash Bros. op de Wii U, waarvan er ééntje ook nog naar de 3DS-versie komt. In de Nintendo Direct van afgelopen avond is bevestigd dat Bowser Jr. en Mewtwo naar Super Smash Bros. Wii U komen!

Bowser Jr. zat natuurlijk ook al gewoon in de 3DS-versie van Super Smash Bros. Ook waren er al screens gelekt waarop de kleine Koopaling te zien was in de Wii U-versie. Toch blijft het fijn om het uit de bron zelf te horen: ook Nintendo bevestigt nu dat Bowser Jr. inderdaad naar Super Smash Bros. voor de Wii U komt!

De grootste verrassing die de fans stond te wachten was echter de opmars van… Mewtwo! Uit vele hoeken kwamen teleurgestelde geluiden toen bleek dat Mewtwo echt niet in de game zat. Gelukkig kunnen deze mensen nu naar iets uitkijken, mits ze een 3DS, een Wii U én Super Smash Bros. voor beide systemen bezitten. Mewtwo wordt alleen beschikbaar gesteld als download aan mensen die de game op allebei de platformen bezitten. Diep in de buidel tasten dus, als je per se met je favoriete Pokemon aan de slag wil.

Mewtwo is, behalve exclusief, ook nog niet af. Nintendo heeft nog niet aangegeven wanneer ze zo ver zullen zijn dat ze hem kunnen implementeren, maar het Japanse bedrijf achter de Nintendo Wii U sprak zelf al de verwachting over ‘ergens in 2015′ uit. De game zelf verschijnt op 5 december voor de Wii U.

bron: gamekings.tv

Respect voor: Maple Town, Star Street, Teddy Ruxpin, Dommel, Boes, Ovide en Alfred J. Kwak
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 25 oktober 2014 @ 14:12
Met quote antwoorden

werkt dit op de 2DS een beetje, jongens?

Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2014 @ 08:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
werkt dit op de 2DS een beetje, jongens?
Jawel, beter dan op de 3DS XL vind ik. Ik vind hem super soepel spelen op de normale 3DS, maar ik vind hem zowaar laggen op de 3DS XL :<.

Dus. Super Smash Bros. for Wii U. Met GameCube-adapter en GameCube-controller. Moet. Hebben. Is. Prijzig. Fuckkkk

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDevil Bekijk bericht
Bowser Jr. en Mewtwo naar Super Smash Bros. Wii U
Ondanks dat Super Smash Bros. voor de 3DS al lang uit is, heeft Nintendo toch nog een verrassing voor de fans. Er zijn namelijk nog eens twee karakters bevestigd voor Super Smash Bros. op de Wii U, waarvan er ééntje ook nog naar de 3DS-versie komt. In de Nintendo Direct van afgelopen avond is bevestigd dat Bowser Jr. en Mewtwo naar Super Smash Bros. Wii U komen!

Bowser Jr. zat natuurlijk ook al gewoon in de 3DS-versie van Super Smash Bros. Ook waren er al screens gelekt waarop de kleine Koopaling te zien was in de Wii U-versie. Toch blijft het fijn om het uit de bron zelf te horen: ook Nintendo bevestigt nu dat Bowser Jr. inderdaad naar Super Smash Bros. voor de Wii U komt!

De grootste verrassing die de fans stond te wachten was echter de opmars van… Mewtwo! Uit vele hoeken kwamen teleurgestelde geluiden toen bleek dat Mewtwo echt niet in de game zat. Gelukkig kunnen deze mensen nu naar iets uitkijken, mits ze een 3DS, een Wii U én Super Smash Bros. voor beide systemen bezitten. Mewtwo wordt alleen beschikbaar gesteld als download aan mensen die de game op allebei de platformen bezitten. Diep in de buidel tasten dus, als je per se met je favoriete Pokemon aan de slag wil.

Mewtwo is, behalve exclusief, ook nog niet af. Nintendo heeft nog niet aangegeven wanneer ze zo ver zullen zijn dat ze hem kunnen implementeren, maar het Japanse bedrijf achter de Nintendo Wii U sprak zelf al de verwachting over ‘ergens in 2015′ uit. De game zelf verschijnt op 5 december voor de Wii U.

bron: gamekings.tv
Dikke bullshit. Het is een *gratis* download voor de mensen die beide spellen bevatten, niet een *exclusieve* download. :/

[SIGPIC][/SIGPIC]
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2014 @ 11:04
Met quote antwoorden

Kan je niet even snel de 3ds super smash van een vriend gebruiken op je wii-u super smash ? als je mewtwo wil

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2014 @ 12:07
Met quote antwoorden

Je moet beide spellen op je account registreren, dan pas krijg je de download.

DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 31 oktober 2014 @ 11:28
Met quote antwoorden

De Wii U-versie van Super Smash Bros. 4 komt 28 november uit in Europa.
Nintendo zei eerder dat de game op 5 december zou uitkomen. De officiële Nederlandse Twitter-account van Nintendo meldt nu dat de game eerder uitkomt.

De eerder aangekondigde bundel met de game en de controlleradapter, waarmee een GameCube-controller op de Wii U aangesloten kan worden, verschijnt ook op 28 november. Ook de speciale Super Smash Bros.-GameCube controller verschijnt op die dag. De losse adapter zonder game is vanaf die dag ook te koop. De bundel met de game en het Mario amiibo-figuurtje verschijnt nog wel op 5 december.

bron: insidegamer.nl

Daarnaast heeft gamer.nl het ook bevestigd

Respect voor: Maple Town, Star Street, Teddy Ruxpin, Dommel, Boes, Ovide en Alfred J. Kwak
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 31 oktober 2014 @ 11:42
Met quote antwoorden

Hoe duur is die adapter ?

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 31 oktober 2014 @ 13:21
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Hoe duur is die adapter ?
dat is nog niet bekend gemaakt door Nintendo

Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 23:19
Met quote antwoorden

NOG EEN WEEK JONGENS

nog niet gepre-orderd want ik weet niet wat ik moet doen.. spel + adapter, spel, spel + adapter + gamecube-controller.. HM

[SIGPIC][/SIGPIC]
Otani
X/Y

Otani's avatar
Standaard geplaatst op 22 november 2014 @ 11:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick Bekijk bericht
NOG EEN WEEK JONGENS

nog niet gepre-orderd want ik weet niet wat ik moet doen.. spel + adapter, spel, spel + adapter + gamecube-controller.. HM
Spel+adapter zonder controller is niet echt logisch, koop gewoon alles. o/

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten