Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > TV / Muziek / Films / Boeken
Deze pagina opnieuw laden De Club van Sinterklaas

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Frey
Pokémon fan

Frey's avatar
Standaard geplaatst op 07 november 2014 @ 23:26
Met quote antwoorden

Ik kan me nog goed het Pokémon weekend in 1999 herinneren met de eerste 30 afleveringen van Pokémon en alle afleveringen van De Club van Sinterklaas. Wat een heerlijke tijden waren dat. Wegwijspiet en Chefpiet waren geweldig samen en natuurlijk de enige echte Sinterklaas.

Heb alle seizoenen op DVD, behalve dat seizoen zonder Sinterbram. Na De Jacht op het Kasteel ben ik ermee gestopt en van de films heb ik niks meer meegekregen. Maar ik mis die tijden echt wel. Ik zat gewoon echt in spanning rond de sinterklaastijd. Videorecorder ingesteld en bij thuiskomst meteen De Club kijken.

Ik ga deze periode zeker weer eens door de DVD's heen spoelen.

Gotta Catch 'em all!
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 08 november 2014 @ 08:17
Met quote antwoorden

En jawel hoor, het is weer eens zover, Bram van der Vlugt als Sinterklaas anno 2014:

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2014 @ 14:08
Met quote antwoorden

Volgens bronnen op Google heeft de "Raad van State de uitspraak over Zwarte Piet vernietigd". "De Raad geeft geen inhoudelijk oordeel over Zwarte Piet". Zwarte Piet mag.

Mijn advies: leg de kranten en nieuwssites aan de kant. Deze helpen slechts en alleen de producenten van paracetamol aan winst.

Arme Nickelodeon, die kan alvast een jaarvoorraad aan paracetamol inslaan.

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2014 @ 12:57
Met quote antwoorden

De kijkcijfers voor het Sinterklaasjournaal vliegen de pan uit:

NPO3 17:59 / SINTERKLAASJOURNAAL / 6,9 24,6 1.068.000

Ongelofelijk. Meer dan een miljoen kijkers.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 14 november 2014 @ 15:19
Met quote antwoorden

Zag ik nou echt bij het Sinterklaasjournaal een blanke man door een namaak-schoorsteen glijden om vervolgens roet met een bruine kleur over zich heen te krijgen? Om vervolgens écht te vragen: "Ben ik nou zwart?". En zijn alle Pieten behalve Huispiet nou écht van de stoomboot in het water gesprongen?

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2014 @ 14:37
Met quote antwoorden

Bijna 1 miljoen meer kijkers voor de intocht van Sinterklaas dan afgelopen jaren:

2013: 1,6 miljoen kijkers
2014: 2,4 miljoen kijkers

Was bij "Zie Ginds Komt De Stoomboot" het zinnetje "zijn knecht staat te lachen" helemaal verstaanbaar? Herman huivert.

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 16 november 2014 om 15:28 ]

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 28 november 2014 @ 19:05
Met quote antwoorden

Coole Piet Diego is universeel bezig op zijn nieuwe cd:

- Een lied waarin de huidige verhaallijn van het Sinterklaasjournaal (!) bezongen wordt ("Opa-Piet")
- Een lied waarin de huidige verhaallijn van De Club van Sinterklaas (!) gezongen wordt ("Amerigo")
- Een versie van "Dag Sinterklaasje" in de stijl van De Streken van Tante Toets (!)
- De titelsong van zijn nieuwste film is een duet met de Kerstman (!)

Maar liefst twee traditionele sinterklaasliedjes! Met karaoke-versies die inderdaad weer gezongen worden door Koorpiet Louisa: heerlijk. Pluspunt!

"Opa-Piet" en "Amerigo" niet in 'titelsong-stijl', maar de verhaallijnen worden dus wel bezongen.

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 28 november 2014 om 19:20 ]

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten