Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Ik zoek nederlandstalige pokemon afleveringen

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2014 @ 12:51

Hey joske, welkom op AWF!
We hebben alleen één regeltje: Links daar downloadsites of praten over zulke sites is verboden. In dit topic zelf hebben echter leden aangeboden deze seizoenen te delen als je hen er over PM't. Probeer dat eens.

joske1994
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 augustus 2014 @ 15:20

Sorry, had eerst de forumreglementen moeten lezen ik heb er een paar gePM't maar er staat bij mij: priveberichten 0, ook geen verzonden berichten, is dit normaal?

Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2014 @ 15:33

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door joske1994 Bekijk bericht
Sorry, had eerst de forumreglementen moeten lezen ik heb er een paar gePM't maar er staat bij mij: priveberichten 0, ook geen verzonden berichten, is dit normaal?
Bekende bug inderdaad, moet nog naar gekeken worden.

Dirk23
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 18 augustus 2014 @ 12:45

Heeft er iemand seizoen 2 en 4 op dvd en wil rips doorsturen als diegene dat wilt. Ik zal diegene erg dankbaar zijn

Dirk

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 18 augustus 2014 @ 18:51

Seizoen 4 is momenteel elke zaterdag en zondag om 21.00 uur te zien op Disney XD.

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2014 @ 12:38

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Pokey4 Bekijk bericht
Seizoen 4 is momenteel elke zaterdag en zondag om 21.00 uur te zien op Disney XD.
Dat is alleen geen DVD of rip, schat.

Zoals ik joske1994 al vertelde:

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever Bekijk bericht
Hey joske, welkom op AWF!
We hebben alleen één regeltje: Links daar downloadsites of praten over zulke sites is verboden. In dit topic zelf hebben echter leden aangeboden deze seizoenen te delen als je hen er over PM't. Probeer dat eens.

jacky_11
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 28 augustus 2014 @ 16:23

Hallo mensen, ook mijn zoon is een ontzettende fan van pokemon en de seizoenen 1, 14, 15 heeft hij al helemaal gezien
iemand die mij kan helpen aan de seizoenen 2 en 16, want elke keer hetzelfde kijken wordt voor een jongen van 4 ook een beetje saai

burhan42
Anime Forum Lid

burhan42's avatar
Standaard geplaatst op 28 augustus 2014 @ 18:07

Ik zoek alleen nog maar een paar afleveringen van seizoen 2 ( in nederlands ) dat zijn : aflevering 5 en aflevering 20 dan heb ik alle afleveringen van seizoen 2 als iemand me kan helpen bedankt

Airclever
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 29 augustus 2014 @ 16:12

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door burhan42 Bekijk bericht
Ik zoek alleen nog maar een paar afleveringen van seizoen 2 ( in nederlands ) dat zijn : aflevering 5 en aflevering 20 dan heb ik alle afleveringen van seizoen 2 als iemand me kan helpen bedankt
Zijn het belangrijke episodes? Om eerlijk te zijn; de meeste episodes zijn toch filler, dus die skippen zou uiteindleijk weinig moeten uitmaken...

burhan42
Anime Forum Lid

burhan42's avatar
Standaard geplaatst op 30 augustus 2014 @ 20:52

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Airclever Bekijk bericht
Zijn het belangrijke episodes? Om eerlijk te zijn; de meeste episodes zijn toch filler, dus die skippen zou uiteindleijk weinig moeten uitmaken...
Ik kan ook makkelijk in het Engels vinden hoor daar niet van maar ik wil gwn echt perfect alles hebben als je begrijp wat ik bedoel ik wil 1 mooie verzameling maken en later met me zusje en als ik ooit kinderen krijgt samen met hun gaan kijken

joske1994
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 september 2014 @ 12:47

Help! Pokemonwereld is offline gehaald, dit was de ideale site voor afleveringen van goede kwaliteit, rest van de afleveringen die niet op de site stonden, vulde ik op met torrentbestanden. Ik heb seizoen 1 in het geheel maar dus de helft met povere kwaliteit. Iemand die de beheerders kent? of weet waar ik afleveringen van goede kwaliteit kan downloaden van een site. Ik ben enkel op zoek naar seizoen 1 en 2

xkoeckiiej
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 september 2014 @ 15:11

kan die persoon mij dan ook even quoten ?

Lash
Gotta Catch 'Em All

Lash's avatar
Standaard geplaatst op 10 september 2014 @ 11:34

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door joske1994 Bekijk bericht
Help! Pokemonwereld is offline gehaald, dit was de ideale site voor afleveringen van goede kwaliteit, rest van de afleveringen die niet op de site stonden, vulde ik op met torrentbestanden. Ik heb seizoen 1 in het geheel maar dus de helft met povere kwaliteit. Iemand die de beheerders kent? of weet waar ik afleveringen van goede kwaliteit kan downloaden van een site. Ik ben enkel op zoek naar seizoen 1 en 2
pokemonwereld doet het nog hoor. alleen moet je naar de .com site gaan.

Het komt door het volgende:
Geachte Pokemon fans..

Zoals misschien een aantal of velen van jullie hebben gemerkt zijn wij gisteravond sinds 7 uur offline gehaald:
De reden van offline halen is alsvolgd: Massa mail sturen, 15 mails verzonden in 1 minuut tijd.

Hier zijn wij op in gegaan, want dit hebben wij niet gedaan, onze mail loopt via een omweggetje dus is vrijwel Onmogelijk..

Dus we zijn momenteel verhuisd.. met de hoop dat ze ons van de blokkering afhalen dat we op z'n minst onze verloren data terug kunnen krijgen.

Tot die tijd is dit wat er op de site staat het enige wat we kunnen bieden, dit is een backup van 5 augustus, dus er missen ca 4 updates..

Onze welgemeende excuses voor alle ongemakken, en we gaan ons uiterste best doen om in ieder geval een nieuwe backup te krijgen zodat alles weer compleet is, en kijken wie/wat die emails verstuurd.

Hopelijk hebben jullie hier een beetje begrip voor

En nogmaals, onze excuses voor de ongemakken.

Met vriendelijke groet,

Het PokemonWereld Team

Met vriendelijke groet,
Lash

gothikavampir
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 september 2014 @ 12:57

Dank je wel voor het meedelen. Ik dacht dat ze de pagina voor goed naar beneden hebben gehaald.

heya weet iemand of er dvds bestaan in het nederlands van seizoen 7?

[ Laatst gewijzigd door Ichiro Kazuki; 11 september 2014 om 19:58 ]

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 11 september 2014 @ 19:59

@gothikavampir:

Zou je trouwens niet willen dubbelposten? Maar je post te wijzigen. Ik heb ze nu voor je samengevoegd. Een dubbelpost is wel geoorloofd mits er 24 uur tussen de post zit.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten